gardeshban.ir

گزارش/
برای گرفتن ویزای امارات هم مثل هر ویزای دیگر باید بدانیم چه ویزایی برای سفرمان مناسب‌تر است. امارات چند جور ویزا برای مسافران صادر می‌کند: ویزای چهارده روزه، یک ماهه و سه ماهه.
کد خبر: ۱۰۷۰۲
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷-1397 December 21
گردشبان (gardeshban.ir) :
با این‌که سفر به هیچ‌کدام از شهرهای امارات متحده‌ی عربی بدون ویزا امکان ندارد، اما برای گرفتن ویزای امارات لازم نیست به سفارت بروید. امارات، صدور ویزا را به عهده‌ی اداره‌ی مهاجرت و وزارت کار گذاشته است. شما حتی لازم نیست خودتان به اداره‌ی مهاجرت بروید، چون گرفتن ویزای امارات نیازی به مصاحبه ندارد. می‌توانید به کارگزار یا آن‌طور که خود اماراتی‌ها می‌گویند، به کفیل سر بزنید. کارگزار مدارک شما را می‌گیرد و کارهای لازم را انجام می‌دهد. 


انواع ویزای امارات

برای گرفتن ویزای امارات هم مثل هر ویزای دیگر باید بدانیم چه ویزایی برای سفرمان مناسب‌تر است. امارات چند جور ویزا برای مسافران صادر می‌کند: ویزای چهارده روزه، یک ماهه و سه ماهه. 

• ویزای چهارده روزه‌ی امارات

• ویزای یک ماهه امارات

• ویزای سه ماهه امارات که حتما باید از طریق کارگزار برای آن اقدام کنید. به درخواست شخص، برای ویزای سه ماهه معمولا پاسخی داده نمی‌شود.

توجه: بعد از صدور هر نوع ویزا ۲ ماه فرصت دارید وارد خاک امارات شوید. اگر در این زمان از ویزا استفاده نکنید باید دوباره برای گرفتن ویزا اقدام کنید.

در صورتی که اعتبار ویزا تمام شود و شما امارات را ترک نکنید، در ازای هر روز اقامت غیرقانونی صدهزار درهم جریمه می‌شوید.
با هر کدام از ویزاهای توریستی امارات می‌توانید به همه‌ی شهرهای این کشور وارد شوید.


مدارک لازم برای ویزای امارات

اولین مرحله برای گرفتن ویزای امارات آماده کردن مدارک است. این مرحله اصلاً سخت نیست. ویزای امارات یکی از راحت‌ترین ویزاهایی است که برای مسافرهای ایرانی صادر می‌شود. اسکن رنگی از صفحه اول پاسپورت معتبر، همه‌ی آن چیزی است که برای گرفتن ویزای امارات لازم دارید. پاسپورت معتبر هم پاسپورتی است که دست‌کم شش ماه به پایان اعتبار آن مانده باشد.


قیمت ویزای امارت

قدم بعدی پرداخت هزینه‌ی ویزا است. بعد از مدارک،‌ هزینه ویزا را به زورق پرداخت می‌کنید تا کار درخواست ویزای امارات‌تان به جریان بیافتد. قیمت ویزای امارات را چند فاکتور مهم تعیین می‌کند؛ این‌که چند روز می‌خواهید در امارات بمانید یکی از این فاکتورهاست. ویزای یک بار ورود هم ارزان‌تر از ویزای چند بار ورود است. مهم‌ترین عامل تاثیرگذار در قیمت ویزای امارات هم، قیمت ارز در زمان درخواست ویزا است. قیمت ویزای امارت از نوع چهارده روزه‌ی عادی حدود ۳۴۰.۰۰۰ تومان، یک ماهه‌ی عادی ۳۸۰.۰۰۰ تومان، سه ماهه‌ی یک‌ بار ورود ۱.۱۱۰.۰۰۰ تومان و سه ماهه‌ی چند بار ورود ۲.۱۹۰.۰۰۰ تومان تمام می‌شود. برای گرفتن ویزای امارات بهتر است همه‌ی این فاکتورها را در نظر بگیرید و با کارشناسان زورق هم مشورت کنید.


ویزای امارات چند روزه صادر می‌شود؟

بعد از ارسال مدارک و پردخت هزینه، باید منتظر صدور ویزا بمانید. صدور هر کدام از ویزاهای امارات شامل چهارده روزه، یک ماهه، سه ماهه‌ی یک بار ورود و سه ماهه‌ی چند بار ورود حدود ۷ تا ۱۰ روز کاری طول می‌کشد. برای برنامه‌ریزی سفر، حتما این زمان را در نظر بگیرید.

روز کاری، یک روز بعد از ارائه درخواست و ارسال مدارک آغاز می‌شود. تعطیلات رسمی و تعطیلات سفارت هم به این زمان اضافه می‌شود.


سفارت امارات در تهران کجاست؟

نشانی سفارت امارات در تهران، خیابان ایران‌زمین، پلاک ۲ است. از شنبه تا چهارشنبه می‌توانید در ساعات ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ با شماره تلفن سفارت امارات، ۴۲۷۹۲۰۰۰ تماس بگیرید


پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار