gardeshban.ir

اگر تا به حال با این ایرلاینز سفر کرده اید یا آنکه قصد دارید در سفر بعدی بلیط هواپیمای خود را از ترکیش ایرلاینز خریداری کنید خواندن این مطلب به شما توصیه می شود.
کد خبر: ۱۰۷۰۷
تاریخ انتشار : جمعه ۰۴ آبان ۱۳۹۷-1397 August 04
گردشبان (gardeshban.ir) :

ترکیش ایرلاینز (Turkish Airlines) شرکت هواپیمایی ملی کشور ترکیه است و امروزه یکی از بهترین خطوط هواپیمایی دنیا به شمار می رود. کیفیت بالای خدمات و به ویژه کیفیت مطبوع غذاهای ترکیش ایرلاینز زبانزد خاص و عام است. این شرکت هواپیمایی معتبر در ایران نیز به خوبی شناخته شده است و مسافرانی که به ترکیه یا کشورهای دیگر در سرتاسر دنیا سفر می کنند هنگام رزرو بلیط هواپیما به دلیل امنیت پرواز و کیفیت بالای خدمات این خط هواپیمایی را انتخاب می کنند. در این مطلب می خواهیم در مورد این شرکت هواپیمایی مشهور صحبت کنیم و اطلاعات مفیدی در مورد تاریخچه و امکانات این خط هواپیمایی به شما بدهیم. اگر تا به حال با این ایرلاینز سفر کرده اید یا آنکه قصد دارید در سفر بعدی بلیط هواپیمای خود را از ترکیش ایرلاینز خریداری کنید خواندن این مطلب به شما توصیه می شود.


آشنایی با شرکت هواپیمایی ترکیه: Turkish Airlines

۸ حقیقت جالب در مورد هواپیمایی ترکیه

شرکت ترکیش ایرلاینز (Turkish Airlines) در سال ۱۹۳۳ به دستور آتاتورک و در راستای برنامه مدرن سازی ترکیه ساخته شد. این خط هواپیمایی در طول سال ها فعالیت جوایز متعددی دریافت کرده و در سال ۲۰۱۵ به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی اروپا و چهارمین ایرلاین برتر دنیا شناخته شد. ترکیش ایرلاینز روزانه به ۳۰۰ مقصد در سرتاسر دنیا و در قاره ها اروپا، آسیا، آفریقا و ایالات متحده و از جمله کشور ایران پرواز مستقیم دارد. در سال های اخیر همکاری های خوبی بین شرکت هواپیمایی ترکیه و ایران صورت گرفته تا امکان استفاده ایرانیان از این خط هواپیمایی را تسهیل کند. به طور مثال در تفاهم نامه ای که اوایل سال جاری صورت گرفت از این پس شهروندان ایرانی می توانند با استفاده از کارت شتاب بلیط هواپیمای ترکیش ایرلاینز را به مقاصد بین المللی خریداری کنند. در مطلب (خرید بلیط ترکیش ایرلاین با کارت شتاب امکان پذیر شد) می توانید در مورد جزئیات این خبر بیشتر بدانید.


آشنایی با شرکت هواپیمایی ترکیه: Turkish Airlines

خدمات ترکیش ایرلاینز

دفتر مرکزی شرکت هواپیمایی ترکیه در شهر استانبول قرار دارد و در دو فرودگاه بین المللی استانبول یعنی فرودگاه آتاتورک و فرودگاه سابیحا گوکچن شعبه دارد. ترکیش ایرلاین تاریخچه پر فراز و نشیبی دارد و راه درازی را طی کرده تا به عنوان برترین خط هواپیمایی اروپا و یکی از بهترین خطوط هواپیمایی جهان انتخاب شود. این شرکت با سرمایه گذاری های کلان روی تجهیز و بالا بردن کیفیت پروازهای خود توانسته جایگاه خوبی در بین شرکت هواپیمایی بین المللی پیدا کند. امروزه ترکیش ایرلاینز به دلیل کیفیت بالای خدمات ارائه شده، امنیت پرواز، استفاده از هواپیماهای مدرن و مجهز و صد البته به خاطر غذاهای خوشمزه ای که در هواپیما سرو می شود مشهور است. در برخی پروازهای این خط هواپیمایی، منویی که به مسافران ارائه می شود الهام گرفته از غذاهای امپراتوری عثمانی است. مجلات و نشریات مختلف که به بررسی جنبه های مختلف خطوط هواپیمایی می پردازند بارها ترکیش ایرلاینز را تحسین کرده اند و آن را در زمره بهترین شرکت های هواپیمایی رده بندی کرده اند.


کلاس های پروازی

ترکیش ایرلاینز دارای پروازهای مختلف در کلاس های پروازی تجاری یا بیزنس کلاس (Business Class) و پرواز اقتصادی یا اکونومی (Economy class) است. در ادامه به اختصار در مورد هریک از این پروازها توضیح می دهیم.


آشنایی با شرکت هواپیمایی ترکیه: Turkish Airlines

پرواز بیزنس کلاس: این نوع پرواز که به پروازهای تجاری نیز نامیده می شود فضایی راحت و آرام برای سفرهای تجاری فراهم می کند. از آنجا که این نوع پرواز متخص سفرهای کاری و تجاری است تمام امکانات و تسهیلات رفاهی برای استراحت در طول سفر فراهم شده است. صندلی های این نوع پرواز دارای ماساژور هستند. اگر قصد دارید در طول پرواز اسناد و مدارکی را مطالعه کنید می توانید با چراغ مطالعه راحت تر این کار را انجام دهید. صندلی ها تا حد امکان به عقب می روند و به تختی ۱۸۸ سانتیمتری تبدیل می شوند. اگر نور هواپیما مانع استراحت و خوابیدن می شود می توانید نور محوطه نشستن خود را کم کنید.

پرواز اکونومی: پرواز اقتصادی یا اکونومی: صندلی های این نوع پرواز را می توانید تا ۱۸ سانتیمتر به عقب ببرید تا راحت تر باشید و استراحت کنید. در طول پرواز گزینه های مختلفی برای سرگرم شدن دارید. با استفاده از منوی متنوع می توانید موزیک های به روز و زیبا گوش کنید، جدیدترین فیلم های دنیا را تماشا کنید، به اخبار گوش دهید و یا آنکه با بازی های مختلف موجود در سیستم خود را سرگرم کنید.

 

قوانین پرواز ترکیش ایرلاینز

در پروازهای این شرکت هواپیمایی قوانین تغییر تاریخ بلیت هواپیما، کنسل کردن بلیت و حداکثر بار مجاز برای هر مسافر بنا به نوع کلاس پرواز متفاوت است. در ادامه در مورد این موارد توضیح می دهیم، اما اگر قصد خرید بلیط هواپیمای ترکیش ایرلاینز را دارید پس از خواندن این مطلب می توانید به قسمت قوانین پرواز ترکیش ایرلاینز مراجعه کنید.

وزن بار مجاز: بنا به نوع بلیط هر مسافر اجازه دارد تا میزان مشخصی بار با خود حمل کند و اگر وزن بارش بیش از حد مجاز باشد مجبور به پرداخت جریمه اضافه بار خواهد بود. اما به طور کل میزان بار مجاز پروازهای بین المللی ترکیش ایرلاینز برای پرواز تجاری یا بیزنس کلاس ۳۰ کیلوگرم و وزن بار مجاز برای پرواز اقتصادی یا اکونومی ۲۰ کیلوگرم است.

مقاصد ترکیش ایرلاینز

در حال حاضر شرکت ترکیش ایرلاینز به ۳۰۲ مقصد در ۱۲۰ کشور دنیا پرواز مستقیم دارد و با پروازهای مختلف مثل یونایتد ایرلانز (United Airlines)، ایر کانادا (Air Canada)، تای ایرویز (Thai Airways)، اوا ایر (EVA Air) و ایران ایر همکاری دارد. خط هواپیمایی ترکیه از هواپیماهای مدرن و مجهزی در پروازهای خود استفاده می کند. از حمله هواپیماهای ترکیش ایرلاینز می توان به مدل های مختلف هواپیمای ایرباس (A319-100,A320-200,A330-200,…) و هواپیماهای بوئینگ (Boeing A310-300F,Boing 777F,…) اشاره کرد.


ترکیش ایرلاینز در ایران

همانطور که در بالا هم گفتیم خوشبختانه در سال های اخیر همکاری های خوبی بین شرکت هواپیمایی ترکیه و ایران صورت گرفته و مسافران ایرانی می توانند از یکی از بهترین خطوط هواپیمایی دنیا بلیط هواپیما تهیه کنند و با خیالی راحت و مطمئن سفر کنند. ترکیش ایرلاینز پروازهای مستقیمی از تهران به مقاصد مختلف از جمله استانبول، مادرید، رم، پاریس، ونکوور، برلین، مونیخ و … دارد. اگر می خواهید در مورد پروازهای مستقیم ترکیش ایرلاینز در ایران بیشتر بدانید می توانید با مراجعه به صفحه بلیط هواپیمای ترکیش ایرلاینز در همین سایت، لیست کامل پروازهای ترکیش ایرلاینز را مشاهده کنید.


پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اکبر فتحی
|
Netherlands
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
0
با سلام
احترما به استحضارتون عرض میکنم که در شهریور سال ۹۷به همراه خانواده پروازی با ایرلاین ترکیش به مقصد مادرید داشتن که از قضا برای پرواز صندلی بیزینس رو گرفتیم اما شایسته است به اطلاع برسونم که در مسیر تهران استانبول صندلی قسمت بیرینس با صندلیهای اکونومی هیچ تفاوتی نداشت فقط وفقط کمی پهن تر بود وسلام- در باز گشت هم که از پاریس به استانبول واز استانبول به تهران بودکه تنها مسافر بیزینس من وخانواده ام بودیم همین و وضعیت تکرار شد وانچه کهبین بیزینس واکونومی تفاوت ایجاد میکرد صرفا پرده ای حایل بود وبس- از همه بدتر اینکه چمدانهای ما وسایر مسافرین در مقصد رفت یعنی مادرید در پرواز نبود ونزدیک به ۳ ساعت یا شایدهم بیشتر مسافرین سرگردان جهت دریافت چمدانهای خود بودند که در نهایت اطلاع دادند که باید به صف بشید ونشانی خود را در مادرید اعلام تا چمدانها در ایام اتی برای شما ارسال شود که ۴ روز بعد ارسال شد واین جای تاسف که کلی هزینه بیزینس جهت ارامش خانوادت بپردازی و اکونومی سوار شی واخرشم اینهمه طول مسیر با دوتا بچه وکلی معطلی در فرودگاه مقصد بخاطر چمدانها ونبود چمدانها وبی لباسی در کشور غریب و...و همه اینها بخاطر ایر لاین ترکیشی که شما ازش تمجید وتعریف میکنید
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
0
امی
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار