gardeshban.ir

تعطیلات نوروز ۹۸ فرصت خوبی است تا راهی سفری بی‌دغدغه شویم، سفری که بدون شک کوله باری از خاطرات خوب و تجربه برای ما به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۷۸۶
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷-1397 December 16
گردشبان (gardeshban.ir) : این آژانس با خدماتی خاص یک سفر دل‌پذیر را برای شما مهیا می‌کند و شما تنها یکی از پکیج‌های نوروزی این آژانس انتخاب کرده و با خیالی آسوده چمدان‌هایتان را می‌بندید. تور نوروزی اتریش- مجارستان- ایتالیا- فرانسه آن هم به مدت ۱۰ روز یکی از پیشنهادات آژانس «رز سفید» برای تعطیلات نوروزی است.

اولین روز سفر با ورود به وین، شهر موسیقی آغاز می‌شود. شما باید خود را برای یک روز شگفت‌انگیز آماده کنید. اگر عاشق کافه‌های دنج هستید، بدانید که مقصد درستی را انتخاب کردید، شما می‌توانید لذیذترین دسرهای جهان را در این شهر میل کنید و در کنار آن از اجرای زنده گروه‌های موسیقی لذت ببرید. یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری وین کاخ سلطنتی هافبرگ است. این کاخ بیش از ۶ قرن محل اقامت رسمی پادشاهان اتریش بود و امروز محل استقرار رسمی رئیس‌جمهور این کشور است. خانه اپرای وین مقصد دیگری است که در این شهر هنری می‌توانید از آن بازدید کنید. جالب است بدانید این محل تا امروز میزبان بهترین‌های موسیقی جهان بوده است. این را هم باید مدنظر داشته باشید که سالانه حدود ۴ میلیون گردشگر تنها به دلیل موسیقی وارد وین می‌شوند.

میدان قهرمان؛ فرصتی برای عکاسی با مجسمه‌های رهبران قبایل مجارستان

در گام بعدی این تور، شما وین را به مقصد بوداپست ترک خواهید کرد تا ۳ شب به‌یادماندنی را در این شهر تاریخی اروپا تجربه کنید. بوداپست سالانه میزبان بیش از ۲۰ میلیون گردشگر از سراسر دنیا است و شما با سفر به این شهر به دل تاریخ و کشف آن سفر می‌کنید. شهری که در همه خیابان‌ها و کوچه‌هایش مهمان‌نوازی را احساس می‌کنید. میدان قهرمان اولین جایی است که در بوداپست از آن بازدید می‌کنید. شما در این میدان به تماشای تاریخ می‌نشینید. در این میدان، مجسمه ۷ رهبر قبایل مختلف مجارستان به همراه دیگر شخصیت‌های مهم این کشور و یک قبر تاریخی قرارگرفته است. این میدان یکی از جاذبه‌های اصلی بوداپست است به طوری که وقتی از کنار آن گذر می‌کنید توریست‌های بسیاری را می‌بینید که مشغول عکاسی هستند.

ساختمان پارلمان؛ نماد ملی مجارستان

در مقصد بعدی تور نوروزی، رز سفید شما را به مکانی می‌برد که نماد ملی مجارستان است. ساختمان پارلمان مکانی است که هیچ مقصد دیگری در بوداپست شما را به‌اندازه آن مجذوب خود نمی‌کند. ساختمان پارلمان مجارستان سومین خانه پارلمان بزرگ جهان است، این ساختمان در کناره رود دانوب قرار گرفته است و در شب شما را با یک منظره زیبا شگفت‌زده می‌کند. پس از بازدید از این ساختمان شما با همراهی رز سفید به «قلعه بودا» می‌روید. منطقه‌ای که اولین قصر سلطنتی بوداپست در آن ساخته شد. در داخل این قلعه کلیسایی به نام ماتیاس قرار دارد، جالب است بدانید ماتیاس و پدرش حکمرانانی بودند که به مدت ۷۰ سال توانستند از مجارستان در مقابل حمله ترکان عثمانی محافظت کنند. در کنار این کلیسا موزه تاریخ بوداپست نیز در این قلعه قرار گرفته است. این قلعه به عنوان یکی از میراث جهانی یونسکو شناخته‌شده و هرساله هزاران گردشگر را به خود جذب می‌کند.

کوبلیک؛ سوسیس مخصوص مجارستانی‌ها

پس از گشت و گذار در قلعه بودا راهی منطقه‌ای می‌شوید که می‌توانید دانوب، جزیره مارگارت و پِست را با چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه مشاهده کنید. ارگ یادگار قرون وسطی است. هفت برج این اَرگ در واقع نماد هفت قبیله‌ای هستند که به مستقرشدن مجاری‌ها در حوضه کارپات کمک کردند. شما با بازدید از این منطقه یک روز پر ماجرا را به پایان می‌رسانید. پیشنهاد ما برای روز بعدی سفر شما گشت و گذار در «بازار بزرگ هال» است. این بازار یکی از قدیمی‌ترین بازارهای بوداپست است که سه‌طبقه بزرگ را در خود جای داده است. در این روز حتماً برای ناهار کلوبیک را امتحان کنید که نوعی سوسیس کبابی است. این غذا یکی از غذاهای ارزان خیابانی بوداپست است که طعم آن را فراموش نخواهید کرد.

رم و پاریس؛ پایانی خوش برای سفر شما

پس از گذر از تاریخ بوداپست با «رز سفید» راهی رم یکی از قدیمی‌ترین شهرهای جهان می‌شوید و در هتل آلفی رم اقامت می‌کنید. در سفر به رم از بنای کولوسئوم – آوردگاه گلادیورترهای باستانی - و کلیسای واتیکان بازدید خواهید کرد. در روز سوم به پاریس شهر عاشقان می‌روید شهری با کافه‌های مخصوص خود و قهوه‌های فرانسوی. طی دو روزی که در پاریس هستید با اقامت در هتل NOVOTEL PARIS GARE DE LYON «رز سفید» شما را به مکان‌های معروف گردشگری همچون طاق آزادی، شانزه لیزه، کلیسای نتردام و موزه لوور (همراه با ورودی) خواهد برد. در سفر به پاریس حتماً به پل عشاق نیز سری بزنید، پلی که یکی از رمانتیک‌ترین مکان‌های جهان است.

شما در روز دهم و در پایان این سفر نوروزی پاریس را به مقصد تهران ترک می‌کنید اما خاطرات خوش تور اروپایی اتریش- مجارستان- ایتالیا- فرانسه را با آژانس گردشگری رز سفید همیشه به خاطر خواهید داشت.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار