gardeshban.ir

میانمار قطعا یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان است، در حالی که این کشور به تنهایی یک از عجیب‌ترین و جادویی‌ترین کشورهای جهان نیز محسوب می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۱۸
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷-1397 December 16
گردشبان (gardeshban.ir) :
در کنار دریاچه‌ی Inle، مجموعه‌ای بی‌نظیر از سایت‌های تاریخی وجود دارد که با ورود به آنها احساس عجیبی را تجربه خواهید کرد. اگرچه دسترسی به این مکان منحصر به فرد بسیار دشوار است اما در این مطلب قصد داریم تا شما را با یکی از عجیب‌ترین نقاط روی زمین در جادویی‌ترین کشور دنیا آشنا کنیم، پس همراهمان بمانید.
بعد از تقریبا یک ساعت قایق رانی بر روی آب‌های آرام، بازدیدکنندگان می‌توانند در روستای آرام و کوچک Indein قدم بگذارند. زنان در حال شستشوی لباس‌ها، بچه‌ها در حال دویدن و بازی و تقریبا تمامی مردم در تمامی سنین در حال فروش سوغاتی هستند که همه‌ی این‌ها، فضای بسیار آرام و زیبایی را ایجاد کرده‌ است. با این حال، هنوز تا بهترین نقطه‌ی روستا فاصله هست. همانطور که گردشگران در حال نزدیک شدن به معابد متروکه هستند، می‌توانند از تماشای بازار محلی لذت ببرند و حتی می‌توانند ماهی و سبزیجات تازه نیز خریداری کنند. همچنین در روستا دو معبد تازه ساخت به رنگ سفید وجود دارد. با یک مقایسه‌ی ساده بین معابد قدیمی و معابد جدید می‌توانید به راحتی تفاوت معماری آنها را متوجه شوید. معابد جدید از معماری معاصر تاثیر گرفته است.
بازدیدکنندگان در نهایت بعد از قدم زدن در میان بازار محلی به معابد متروکه می‌رسند که معماری بی نظیر آنها حداقل مربوط به دو قرن پیش است. این معابد هرگز بازسازی نشده‌اند و سال‌ها پیش رها شده‌اند. در میان این معابد عجیب، گیاهان محلی رشد کرده که فضای وهم‌آلود و عجیبی را ایجاد کرده است. جزییات این معابد و نمادهای بودا بر روی آنها منعکس کننده‌ی فرهنگ آن زمان بوده است.
به این ترتیب در این جا شاهد سازه‌هایی خواهید بود که به لحاظ معماری بسیار دقیق هستند. این مکان تاریخ جالبی دارد و در کنار تاریخ چشم انداز طبیعی بی‌نظیری را ارائه می‌دهد.





















مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار