gardeshban.ir

اگر قبلا در برلین سوسیس currywurst را مزه کرده باشید یا سوسیس bratwurst را در جشن اکتبر خورده باشید، وقت آن است که یک شب را در هتل سوسیس آلمان بگذرانید تا طعم‌ واقعی اقامت به همراه سوسیس آلمانی را درک کنید.
کد خبر: ۱۰۹۰۶
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷-1397 December 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
Wursthotel در شهر Rittersbach آلمان، برای تمام افرادی است که عاشق سوسیس‌های آلمانی از جمله سوسیس bratwurst هستند. دکور هتل شامل قاب‌های داخل اتاق، بالش‌ها و تزیینات اتاق که از دیوار آویزان هستند و هر آنچه در این هتل می‌بینید، تماما مربوط به سوسیس‌های آلمانی و گوشت‌های مورد استفاده در ساخت سوسیس است.

هتل توسط Claus Böbel افتتاح شده است. او از نسل چهارم یک قصاب است که در حال حاضر تنها هتل سوسیس در جهان را دارد که در کنار فروشگاه قصابی خانوادگیشان قرار گرفته است. بر طبق بروشور، هتل دارای هفت اتاق با شرایط تخت و صبحانه (اتاق‌ها با موضوع سوسیس bratwurst هستند)، میز صبحانه‌‌ای با تمرکز بر سوسیس‌های آلمانی و یک رستوران در مرکز هتل (غذاهای این رستوران بر محور سوسیس تهیه می‌شود) است. حتی اگر به دنبال مکانی برای برگزاری جلسه‌های کاری خود هستید، هتل دارای اتاق ملاقات نیز هست.

Böbel سوسیس  bratwurst فرانکوئینی که با گوشت و بخشی از روده‌ی خوک تهیه می‌شود را نیز در منو قرار داده است. غذاهای این هتل، به صورت روزانه تهیه می‌شوند تا طعم عالی و تازه‌ای داشته باشند، ولی دستور پخت همه‌ی سوسیس‌ها و غذاها کاملا قدیمی هستند. رستوران و هتل دارای تنوع باورنکردنی از سوسیس‌های طعم‌دار از جمله مزه‌ی فندق، قهوه، پنیر، شکلات، سیر و هر چیز دیگر است.

همچنین اگر تمایل دارید که دوستانتان را به هتل دعوت کنید، می‌ توانید کارتی که داخل اتاق قرار دارد را پر کنید. هتل از طرف شما آن را برای دوستانتان ارسال خواهد کرد. این هتل بهترین پیشنهاد اقامت برای دوستداران سوسیس‌های آلمانی است. آیا شما هم از عاشقان سوسیس هستید یا به نظرتان این هتل اصلا ظاهر مناسبی ندارد؟


اقامتی لذیذ برای عاشقان سوسیس

اقامتی لذیذ برای عاشقان سوسیس

اقامتی لذیذ برای عاشقان سوسیس


اقامتی لذیذ برای عاشقان سوسیس

اقامتی لذیذ برای عاشقان سوسیس

اقامتی لذیذ برای عاشقان سوسیس

اقامتی لذیذ برای عاشقان سوسیس


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار