gardeshban.ir

گزارش/
ترکیه کشوری مدیترانه‌ای است که با داشتن آب و هوای خوب و مردمی خونگرم تبدیل به مقصد بسیار خوبی برای جهانگردان سراسر دنیا شده است. با سفر به ترکیه می‌توانید تجربه سفری شرقی با رنگ و بوی اروپایی را تجربه کنید.
کد خبر: ۱۰۹۲۲
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷-1397 December 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
ترکیه مقصد بسیار مناسبی برای سفرهای خانوادگی است. سواحل زیبا و امکانات خوب در هتل های خانوادگی ترکیه چیزی است که باعث شده بسیاری از خانواده‌ها، ترکیه و به خصوص شهرهای ساحلی آن را به عنوان مقصدی برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب کنند. در این مطلب با ۱۰ تا از بهترین هتل های خانوادگی ترکیه از دید تریپ‌ادوایزر tripadvisor در منطقه سواحل مدیترانه آشنا می‌شوید.


 ۱. آکرا هتل(Akra Hotel) 

هتل آکرا، هتلی ۵ ستاره واقع در شهر آنتالیا است که ازموقعیت مکانی خوبی برخوردار است. این هتل با داشتن ساحلی زیبا و آرام، مقصد مناسبی برای سفرهای خانوادگی محسوب می‌شود. این هتل علاوه بر این که رو به دریا است، دارای یک استخر روباز در محوطه خود هتل نیز هست. با اقامت در این هتل می‌توانید از خدمات ماساژ درمانی، حمام ترکی، استخر و سونای زیبای هتل و محوطه بازی بچه‌ها و زمین تنیس استفاده کنید. اینترنت رایگان نیز در سراسر هتل در دسترس است.

اتاق‌های این هتل از سیستم خنک کننده و تهویه هوای مطبوعی برخوردارند و همه اتاق‌ها دارای مینی بار و تلوزیون LED هستند.

صبحانه هر روز به صورت کانتینتال در محوطه هتل سرو می‌شود. می‌توانید غذاهای مدیترانه لذیذ را امتحان کرده و خاطرات خوبی را در یکی از بهترین هتل های خانوادگی ترکیه با خانواده خود بگذارنید.

از نظر موقعیت مکانی این هتل ۹ کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و در نزدیکی دروازه هادریانس (Hadrian's) واقع شده است.


آکرا هتل(Akra Hotel)

 آکرا هتل آنتالیا(Akra Hotel)

 آکرا هتل آنتالیا(Akra Hotel)


۲. هتل کرون پلازا (Crowne Plaza Antalya)

یکی از بهترین هتل های خانوادگی ترکیه و منطقه آنتالیا، هتل ۵ ستاره کرون پلازا، است که سطح عالی ارائه خدمات به مهمانان باعث شده تا این عنوان را بدست بیاورد. اتاق‌های لوکس هتل دارای بالکنی با نمایی از دریای زیبای مدیترانه هستند و آرامشی را که در طول سفر به دنبال آن هستید را به شما هدیه می‌دهد.

همه اتاق‌های هتل مجهز به سیستم تهویه و خنک کننده هوا هستند. قسمت پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی نیازهای شما است. خدمات در این هتل در سطح بسیار لوکسی ارائه می‌شود. علاوه بر این هتل دارای سه رستوران بسیار شیک نیز هست که در یکی صبحانه هر روز به صورت بوفه سرو می‌شود و در رستوران‌های دیگر می‌توانید از غذاهای بین المللی و ترکی لذت ببرید.

می‌توانید در استخر زیبای هتل اوقات خوشی را بگذارنید یا از حمام ترکی و خدمات ماساژ درمانی هتل کرون پلازا لذت ببرید.

این هتل برای جابه جایی مسافران از هتل به فرودگاه و بالعکس شاتل‌هایی نیز در نظر گرفته است.



 هتل کرون پلازا آنتالیا (Crowne Plaza Antalya)

 هتل کرون پلازا آنتالیا (Crowne Plaza Antalya)

 هتل کرون پلازا آنتالیا (Crowne Plaza Antalya)


۳. هتل لند آف لجندز بلک (The Land Of Legends Kingdom Hotel)
یکی از زیباترین هتل‌ های خانوادگی ترکیه و منطقه آنتالیا، هتل لند آو لجندز بلک است. می‌توان این هتل را، کامل‌ترین هتل آنتالیا نامگذاری کرد. این هتل دارای سافاری، پارک آبی بسیار بزرگ، سینما ۵ بعدی، رفتینگ و بسیاری از امکانات تفریحی دیگر است. پیشنهاد می‌کنیم سافاری (زیرآبی) این هتل را حتما امتحان کنید! این هتل در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است و یکی از زیباترین هتل های خانوادگی ترکیه است. هتل تنها ۱۲دقیقه با ساحل فاصله دارد و می‌توانید از بخش پذیرش برای کرایه دوچرخه و خودرو کمک بگیرید.

می‌توانید انتخاب کنید در اتاق‌های موضوعی هتل که از دکوراسیون خاص و شادی با برخوردارند یا در اتاق‌های لوکس هتل اقامت داشته باشید.

اتاق‌های هتل همه دارای تلوزیون LED مینی بار و سیستم تهویه مطبوع و دکوراسیونی بسیار زیبا هستند. می‌توانید به دلخواه اتاق‌های رو به دریا را برای اقامت خود انتخاب کنید.

این هتل تنها ۱۴ کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و در منطقه‌ای بسیار آرام و دنج واقع شده است.


هتل لند آف لجندز بلک

The Land Of Legends Kingdom Hotel

هتل لند آف لجندز بلک

 

۴. هتل لیبرتی لارا (Liberty Hotels Lara)

هتل لیبرتی در منطقه لارا واقع شده و تا فرودگاه آنتالیا تنها ۱۴ کیلومتر فاصله دارد. شما می‌توانید با ۹ دقیقه پیاده روی به ساحل زیبای منطقه لارا دسترسی پیدا کنید. هتل دارای استخری بسیار لوکس و زیبا است ، یکی در محوطه بیرون و یکی در داخل هتل است.

اتاق‌های هتل بسیار شیک و زیبا و دارای نمای زیبایی از دریای مدیترانه هستند و همگی دارای مینی بار، تلوزیون LED ، سیستم تهویه و خنک کننده هوا می‌باشند.

مهمانان در طول اقامت خود می‌توانند از خدمات هتل در قسمت ماساژ درمانی و حمام ترکی استفاده کنند و در محوطه بیرون هتل هم، زمین بازی، زمین تنیس رو به دریا، زمین بازی والیبال و مینی گلف برای آنان در نظر گرفته شده است. علاوه بر این برنامه‌های شاد و سرگرم کننده مانند اجرای زنده موسیقی و نمایش هر شب در هتل برگزار می‌شود.

با انتخاب هتل لیبرتی برای اقامت خود می‌توانید هم تجربه اقامت در یکی از لوکس‌ترین و زیباترین هتل‌های منطقه را داشته باشید و هم مطمئن باشید که یکی از بهترین هتل های خانوادگی در ترکیه را انتخاب کرده‌اید.


هتل لیبرتی لارا (Liberty Hotels Lara)

هتل لیبرتی لارا

Liberty Hotels Lara

 

۵. هتل آی سی گرین پالاس (IC Hotels Green Palace)
این هتل ۵ ستاره اقامتی رویایی را برای شما و همراهانتان در طول سفر به ارمغان خواهد داشت. هتل تنها ۷ دقیقه تا ساحل فاصله دارد و در محوطه استخر دارای پارک آبی نیز هست. اتاق‌های هتل همه با عالی‌ترین سطح خدمات و کیفیت در اختیار مهمانان قرار داده می‌شوند و پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعت پاسخگوی نیازهای مهمانان است.

اتاق‌های هتل همه دارای کمد، حمام و دستشویی اختصاصی، سیستم خنک کننده، مینی بار و تلوزیون هستند.

در طول اقامت خود می‌توانید از رستوران ایتالیایی هتل هم استفاده کنید یا اوقات خوشی را در استخر هتل یا زمین بازی بگذرانید. علاوه بر این هتل خدمات فوق العاده‌ای مانند زمین بازی اختصاصی و پارک آبی رایگان یا برنامه‌های سرگرم کننده را برای کودکان در نظر گرفته است.

این هتل در منطقه لارا واقع شده و تنها ۱۰ کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و برای رفت و آمد مسافران به هتل از فرودگاه و بالعکس خدمات شاتل در نظر گرفته است.


IC Hotels Green Palace

هتل آی سی گرین پالاس (IC Hotels Green Palace)

هتل آی سی گرین پالاس

 

۶. هتل گراندا لاکچری بلک (Granada Luxury Belek)
یکی از بهترین هتل های خانوادگی ترکیه و منطقه آنتالیا، هتل گراندا لاکچری در منطقه بلک است. این هتل  بسیار لوکس ۵ ستاره دارای ساحل اختصاصی هم هست که با ۵ دقیقه پیاده روی می‌توانید به آنجا برسید. این هتل دارای مرکز تخصصی ماساژ درمانی و استخر، زمین بازی کودکان، استخر کودکان، زمین تنیس و باشگاه مجهزی هم هست.

اتاق‌های این هتل با دکوراسیونی بسیار لوکس آراسته شده‌اند که اقامتی شاهانه را در یکی از بهترین هتل های خانوادگی ترکیه و منطقه آنتالیا برای شما به ارمغان می‌آورند. اتاق‌های هتل همه دارای تراس و بالکنی رو به دریا هستند. اتاق‌ها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، مینی بار، تلوزیون LED و حمام و دستشویی اختصاصی نیز هستند.

در طول اقامت خود در این هتل زیبا می‌توانید از رستوران‌های متنوع و گوناگون هتل استفاده کنید یا از رستوران بوفه‌ای هتل که صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کند استفاده کنید. می‌توانید غذای خود را در رستوران رو به ساحل و محوطه باز یا در قسمت باربیکو  هتل میل کنید.

می‌توانید از زمین بازی تنیس، بسکتبال، فوتبال، باشگاه، جت اسکی، حمام ترکی و ماساژ درمانی نیز استفاده کنید.

این هتل تنها ۲۶ کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و شاتل‌هایی برای ترنسفر فرودگاهی مهمانان در نظر گرفته است



هتل گراندا لاکچری بلک (Granada Luxury Belek)

Granada Luxury Belek

هتل گراندا لاکچری بلک


۷. هتل شروود بریزز ریزورت (Sherwood Breezes Resort)
 تنها با ۳ دقیقه پیاده روی می‌توانید به ساحل زیبا و آرام این هتل ۵ ستاره فوق العاده لوکس برسید. این هتل دارای ساحل اختصاصی و زمین تنیس است و در سراسر هتل می‌توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید. هتل دارای باغ زیبایی است که می‌توانید عکس‌های زیبایی بگیرید. هتل دارای دو استخر، یکی در محوطه بیرون و دیگری در داخل هتل است. باشگاه ورزشی، مرکز ماساژ درمانی، حمام ترکی، زمین بازی گلف و تنیس مجهز هتل از دیگر امکاناتی است که می‌توانید در طول اقامت خود در هتل از آن‌ها استفاده کنید.

اتاق‌های هتل همه دارای بالکن های رو به دریا، کمد، کتری برقی، سیستم خنک کننده هوا و تلوزیون LED هستند. علاوه بر این پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی نیازهای شما است.

در طول اقامت خود در یکی از بهترین هتل های خانوادگی ترکیه و آنتالیا می‌توانید از خدمات ماساژ درمانی و حمام ترکی برای آرامش بیشتر استفاده کنید یا در محوطه هتل و شهر دوچرخه سواری کنید. برای کرایه دوچرخه می‌توانید از قسمت پذیرش کمک بخواهید.

هتل شروود تنها ۱۵ دقیقه از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و در ۱۸ کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است.



هتل شروود بریزز ریزورت (Sherwood Breezes Resort)

هتل شروود بریزز ریزورت

Sherwood Breezes Resort


۸. هتل مارمارا (The Marmara Antalya)
هتل مارمارای آنتالیا روی تپه‌های مشهور فالز (Falez) واقع شده و هتلی ۵ ستاره با خدمات فوق العاده لوکس است که تجربه اقامتی رویایی با خدمات بسیار با کیفیت را در یکی از بهترین هتل های خانوادگی ترکیه برای شما به همراه خواهد داشت. لابی هتل بسیار زیبا و خیره کننده است.

این هتل دارای استخری در محوطه بیرونی است و شما می‌توانید در طول اقامت خود از زمین بازی، پارک کودک، خدمات ماساژ درمانی و حمام ترکی و رستوران زیبای هتل استفاده کنید. علاوه بر این در قسمت پذیرش می‌توانید از راهنمای تور کمک بخواهید تا در ازای پرداخت هزینه‌ای مکان‌های دیدنی منطقه را به شما نشان دهند.

در کنار همه امکانات فوق العاده‌ای که این هتل دارد، هر شب برنامه‌های نمایشی و سرگرم کننده‌ای برای مهمانان در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر این با قرار گرفتن هتل بروی تپه‌های فالز می‌توانید یکی از بی نظیرترین منظره‌های منطقه از دریای مدیترانه را از بالکن زیبا و بزرگ هتل ببینید.

اتاق‌های هتل همه دارای حمام خصوصی، کمد، سیستم خنک کننده و تلوزیون هستند. اتاق‌های خانوادگی و بزرگتر دارای نشیمن و مبلمان نیز هستند. هر یک از اتاق‌های این هتل آبرنگی و زیبا، با پنجره‌های بزرگ رو به کوه‌های توروس (toros) هستند. صبحانه هر روز به صورت بوفه در رستوران هتل سرو می‌شود.

این هتل تنها ۷ کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و در منطقه‌ای آرام و زیبا در نزدیکی شهر آنتالیا واقع شده است که تنها ۵ دقیقه از شهر فاصله دارد. اگر قصد گذراندن تعطیلات در ترکیه را دارید، هتل مارمارا یکی از بهترین هتل های خانوادگی ترکیه و آنتالیا است.



هتل مارمارا (The Marmara Antalya)

هتل مارمارا

The Marmara Antalya

 

۹. کلاب ریکسوس داون تون (Rixos Downtown Antalya)
هتل ریکسوس هتلی ۵ ستاره از سری هتل‌های زنجیره‌ای ریکسوس در سراسر جهان است که به ارائه خدمات عالی و لوکس به مهمانان مشهور هستند. این هتل بسیار لوکس و زیبا یکی از بهترین هتل های خانوادگی ترکیه در منطقه آنتالیا است. این هتل دارای ساحلی اختصاصی و استخری بسیار زیبا و لوکس در محوطه بیرونی هتل است. هتل ریکسوس یکی از زیباترین هتل‌های ساحلی در منطقه است.

اتاق‌ها همه دارای سیستم خنک کننده، دکوراسیونی شیک و زیبا و دارای بالکنی با نمای پانوراما از دریای مدیترانه هستند.

می‌توانید از قسمت پذیرش که به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی نیازهای مهمانان است برای کرایه ماشین یا وسیله نقیله کمک بگیرید یا از تورهای متنوعی که ارائه می‌دهند برای گشت و گذار در شهر استفاده کنید.



کلاب ریکسوس داون تون (Rixos Downtown Antalya)

کلاب ریکسوس داون تون

Rixos Downtown Antalya

 ۱۰. هتل لیماک د لوکس لارا (Limak Lara De Luxe Hotel)

هتل ۵ ستاره و بسیار زیبای لیماک در منطقه لارا در نزدیکی آنتالیا واقع شده است. این هتل دارای پارک آبی بزرگ و زیبایی در محوطه بیرونی و استخر هتل است. علاوه بر این هتل دارای ساحل اختصاصی، خدمات ماساژ درمانی، حمام ترکی، زمین تنیس، زمین بازی کودکان هم هست.

در سراسر هتل می‌توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید و همه اتاق‌های هتل از دکوراسیونی بسیار شیک و مبلمانی زیبا برخوردارند. اتاق‌ها دارای تلوزیون LED و سیستم خنک کننده مطبوع، حمام و دستشویی اختصاصی هستند. علاوه بر این اتاق‌های بزرگتر دارای فضای نشیمن نیز هستند.

پذیرش هتل هم، به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی نیازهای مهمانان است.

این هتل تنها ۱۰ دقیقه از مرکز شهر و از فرودگاه آنتالیا تنها ۱۰ کیلومتر فاصله دارد. این منطقه با آرامش و ساحل زیبای خود برای سفرهای خانوادگی و زوج‌های جوان بسیار مناسب است.

 هتل لیماک د لوکس لارا (Limak Lara De Luxe Hotel)

 هتل لیماک د لوکس لارا

Limak Lara De Luxe Hotel




مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار