gardeshban.ir

اگر نوروز ۹۸ قصد اقامت در هتل دارید٬ باید به حقوق خود آشنا باشید.
کد خبر: ۱۰۹۲۹
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷-1397 December 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
حقوق مسافران در اقامتگاه ها اهمیت فراوان دارد. اگر نوروز ۹۸ قصد اقامت در هتل دارید٬ باید به حقوق خود آشنا باشید.  برای آن دسته از گردشگرانی که تنها به قصد کوله پشتی گردی و گردشگری خودمانی رهسپار ایران باورنکردنی نمی شوند و عاشق گردشگری لاکچری هستند، رزرو هتل، پیش از عزیمت، یک دغدغه مهم است.

چرا که گردشگران خودمانی، بیش از آنچه به اقامتی در مکان های لوکس و مدرن بیاندیشند، به فکر بهره گیری حداکثری از طبیعت ۴ فصل ایران هستند و دوست دارند بیشتر اوقات خود را در کویرها و جنگل ها و سواحل ایران سپری کنند و بودجه خود را به جای صرف اقامت در هتل های لوکس، به گردش در شهرهای مختلف ایران اختصاص دهند.

به هر حال، گردشگران، سلایق و اولویت های خاص خود را در گردشگری به نقاط مختلف جهان دارند که ایران هم از آن مستثنی نیست. در ایران، هنوز مثل وین و نیویورک و پاریس و لندن، هاستل و حتی هتل ۵ ستاره لوکس دراکثر شهرها در دسترس نیست. اما امکانات اقامتی برای طیف های مختلف گردشگران با بودجه های گوناگون، در دسترس است.

در صورتی که خارج از تور به ایران سفر می کنید و یا قصد ایرانگردی انفرادی دارید، نگران رزرو هتل نباشید. راه های بسیاری برای آگاهی از ظرفیت های اقامتی لوکس و معمولی در استان های ۳۱ گانه ایران در دسترس شما است که میتوانید از آن استفاده کنید. سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران که مسئول مدیریت گردشگری در ایران است، میتواند در طول شبانه روز از طریق سایت، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهد.



معروف ترین سایت جهانی رزرواسیون هتل و دریافت ووچر رایگان جهت ارائه به سفارتخانه های کشورهای عضو منطقه شنگن

البته نظرات و پیشنهاداتی که صدها هزار گردشگری که از سراسر جهان به ایران سفر کرده اند هم میتوان یکی از راه حل های خوب برای آگاهی از ظرفیت های اقامتی، پتانسیل های گردشگری و شیوه های رزرواسیون هتل و محل اقامت در ایران باشد. این اطلاعات در سایت های مهم گردشگری دنیا مانند: lonelyplanet.com و tripadvisor.com در دسترس است. البته expat هایی که به ایران سفر کرده اند را میتوانید در سایت internations.org پیدا کنید و از نظراتشان بهره مند شوید. اگر دوست ایرانی یا غیر ایرانی در داخل ایران دارید، می توانید بر اساس برنامه سفر خود به تهران و دیگر شهرها، از وی درخواست کنید تا نسبت به بودجه ای که اختصاص می دهید، نسبت به رزرو هتل در ایران اقدام کند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار