gardeshban.ir

شهر ونیز علاوه بر مالیات گردشگرانی که شب را در شهر سپری می‌کنند، از این پس از گردشگران روزانه خود نیز مالیات دریافت می‌کند.
کد خبر: ۱۰۹۶۶
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷-1397 December 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
به گزارش گردشبان ، ونیز از جمله شهرهای توریستی ایتالیا است که همه ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. این در حالی است که ورود گردشگران بیش از حد، مشکلاتی را برای این شهر و شهروندان آن به وجود آورده است. به عنوان مثال، شمار توریست‌ها در شهر ونیز در فصل تابستان تا حدی افزایش می‌یابد که ماموران مجبور می‌شوند تا سطل‌های زباله شهر را هر ۳۰ دقیقه یکبار تخلیه کنند.

این تصمیم پس از شکایت شهروندان از گردشگران و به منظور پاکسازی و امنیت شهر اتخاذ شده است.

تا پیش از این، شهر ونیز از گردشگرانی که شب را در هتل می‌گذراندند مالیات دریافت می‌کرد، اما مالیات جدید برای تمام گردشگرانی است که در طول روز به شهر وارد می‌شوند. مسئولان شهر قصد دارند تا این مالیات را به وسیله افزایش قیمت بلیت اتوبوس، قطار و قایق‌های داخل شهر، دریافت کنند.

با توجه به آمار اعلام شده، هر ساله ۲۵ میلیون گردشگر از شهر ونیز دیدن می‌کنند که حدود ۱۴ میلیون از آنها تنها یک روز را در این شهر سپری می‌کنند. پیش بینی می‌شود مالیات گردشگری روزانه در این شهر برای هر فرد بالغ مبلغ ۳ یورو در سال ۲۰۱۹ در نظر گرفته شود، که احتمال دارد برای سال آینده افزایش پیدا کند.

شما نیز می‌توانید علاوه بر تور ایتالیا، با جستجوی تور مورد نظر خود در کجارو، با مشاهده و مقایسه تورهای ده‌ها آژانس معتبر، ارزان‌ترین تور را به اقصی نقاط جهان و ایران انتخاب کنید.

کجارو
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار