gardeshban.ir

دبی، از نظر جاذبه‌های گردشگری و تفریحات جذاب، هیچ کم و کسری ندارد. از بلندترین برج‌های دنیا گرفته تا بهترین بازارچه‌های سنتی، در دبی هر آنچه که تصور کنید وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۹۷۱
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷-1397 December 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
دبی یک مقصد تفریحی عالی برای همه‌ی سلیقه‌ها است. هر آنچه که دوست داشته باشید در سفر خارجی تجربه کنید، در شهر دبی وجود دارد. از آسمان‌خراش‌های بلند و مراکز خرید لوکس گرفته تا بازارچه‌های سنتی و سبک زندگی و غذاهای بومی، در دبی پیدا می‌شود.

با وجود این همه جاذبه متنوع که در دبی وجود دارد، تعدادی از این جاذبه‌ها معمولا توسط گردشگران نادیده گرفته می‌شود. در ادامه، تعدادی از این جاهای دیدنی دبی را معرفی می‌کنیم:

اپرای دبی
اپرای دبی با معماری خیره‌کننده‌اش، یکی از دیدنی های دبی است که گردشگران کمی برای لذت بردن از برنامه‌های آن، بلیط تهیه می‌کنند. اپرای دبی در سال ۲۰۱۶ افتتاح شد. تعدادی از بهترین نمایش‌های اپرا و آثار فاخر دنیا در این مجموعه به نمایش درآمده است. شرکت در یکی از این اجراها، بدون شک تجربه خوبی در سفر به این شهر و یکی از متفاوت‌ترین تفریحات دبی خواهد بود.

۵ موزه امارات که باید در سفر نوروزی ببینید
هتل Meydan
این هتل، فراتر از یک اقامتگاه ساده است. جایی است که جام جهانی اسب‌دوانی دبی در آن برپا می‌شود که بزرگ‌ترین رویداد اجتماعی دبی است. همچنین چندین مسابقه اسب‌سواری دیگر نیز در این مجموعه برگزار می‌شود.

اگر از علاقه‌مندان به این دسته مسابقات هستید، این فرصت را از دست ندهید. این مسابقات در بهار و زمستان برگزار می‌شود. حتی دوره‌های آموزشی اسب‌دوانی نیز برای علاقه‌مندان برپا می‌شود.

خیابان Alserkal
این قسمت از دبی، برای علاقه‌مندان به مدرن‌ترین تفریحات و جاذبه‌ها، مقصد ایده‌آلی است. در این خیابان که در محله Al Quoz قرار دارد، تعداد زیادی گالری هنری، کافه‌های شیک و حتی تئاتر وجود دارد. یک روز کامل را می‌توانید به تماشای گالری‌های هنری بگذرانید. برای اطلاع از رویدادها و بازارها و کنسرت‌ها، سایت رسمی آن را از قبل چک کنید.

مرکز خرید BOXPARK
جاذبه های غیرتوریستی دبی 

مرکز خرید BOXPARK یکی از مراکز خرید دبی و مکانی روباز است که تعدادی رستوران عالی و فروشگاه‌های شیک دارد. این بازار، غرفه‌های رنگارنگ و زیبایی دارد و کل محوطه آن، فرصتی عالی برای گشت ‌و گذار و وقت‌گذرانی است.

اسکای‌دایو دبی
این فرصت، بهترین تجربه سفر برای علاقه‌مندان به هیجان و ماجراجویی است. در اینجا می‌توانید از سقوط آزاد از ارتفاع ۱۳ هزار پایی لذت ببرید و چشم‌اندازهایی از نخل جمیرا را تماشا کنید. برای اینکه از این تجربه‌ی خاص لذت ببرید، حتما از قبل به سایت این مجموعه سر بزنید و بلیط خود را رزو کنید.

تور نوروز 98، فرصتی عالی برای لذت بردن از این انواع تفریحات و جاهای دیدنی دبی است. برای تعطیلات نوروزی می‌توانید دبی را به‌عنوان مقصد سفر انتخاب کنید.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار