gardeshban.ir

پاتایا یکی از مشهورترین سواحل در جنوب تایلند است و هتل‌های بسیاری برای پذیرایی از گردشگران بین‌المللی در این ناحیه تاسیس شده‌اند. از این رو، در ادامه از فهرست به معرفی تعدادی از ارزان‌ترین هتل های پاتایا از نگاه گردشگران خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۱۰۳۴
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷-1397 December 19
گردشبان (gardeshban.ir) :
تایلند دارای سواحل و جزیره‌های بسیار زیبایی به ویژه در ناحیه جنوبی است و از این رو، سالانه گردشگران بسیاری برای گذران تعطیلات و استفاده از این جاذبه‌های بکر و طبیعی روانه سواحل جنوبی تایلند می‌شوند.

۱۰ هتل ارزان پاتایا از نگاه گردشگران

در این میان پاتایا یکی از مشهورترین مراکز توریستی این کشور محسوب می‌شود و از این رو، هتل‌های بسیاری در این ناحیه به منظور رفاه حال گردشگران تاسیس شده‌اند. هتل های پاتایا تنوع گسترده‌ای دارند.

از آنجایی که بنا به دلایل مختلف امکان اقامت در هتل‌های لوکس برای همه فراهم نیست، بنابراین در ادامه تعدادی از هتل‌های ارزان‌تر  پاتایا با امکانات مناسب معرفی خواهند شد. 

لیست هتل‌ها:
Miracle Suite
LK Legend
Premier Inn Pattaya
E-outfitting Boutique Hotel Pattaya
The Residence Garden
Baywalk Residence Pattaya
Jomtien Beach Penthouses
LK Metropole
Basaya Beach Hotel & Resort
Tweet Tweet Nest Pattaya
۱. هتل میراکل سوئیت (Miracle Suite)
هتل میراکل سوئیت در فاصله ۱۰ دقیقه (رانندگی) از ساحل پاتایا و ۹۰ دقیقه از فرودگاه بین‌المللی سوارنابومی قرار دارد. علاوه بر این باشگاه گلف در شعاع ۳ کیلومتری از این هتل واقع است. چیدمان کلیه اتاق‌های این هتل به سبک اروپایی و دارای بالکن اختصاصی بوده و از جمله امکانات رفاهی آن‌ها می‌توان به تلویزیون تخت، چای‌ساز و قهوه‌ساز، وان و دوش‌های بارانی اشاره کرد. همچنین هتل دارای استخر سرپوشیده و روباز به همراه سالن ورزشی است. رستوران هتل همه روزه صبحانه متنوعی برگرفته از غذاهای بین‌المللی را به مهمانان عرضه می‌کند.

۱۰ هتل ارزان پاتایا از نگاه گردشگران

این هتل دارای ۳ ستاره و ۲۱۰ اتاق است.
امکانات هتل: حمام سنتی، سونا، اینترنت و پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر، اتاق جلسه و کنفرانس، سرویس اتاق، فضای مخصوص برای استعمال سیگار، اتاق‌های خانوادگی، کارکنان مسلط به زبان‌های تایلندی و انگلیسی
۲. هتل ال کی لجند (LK Legend)
هتل‌های ارزان پاتایا

هتل ال کی لجند هتلی است که با وجود تعداد ستاره‌ها کاملا لوکس محسوب می‌شود و در فاصله ۱۵ رانندگی از ساحل پاتایا قرار دارد. از جمله امکانات رفاهی هتل می‌توان به آبشار مصنوعی، سالن ورزشی مجهز، اتاق‌های مدرن مجهز به مبلمان و بخش نشیمن به همراه بالکن اختصاصی اشاره کرد. همچنین مهمانان می‌توانند از خدمات هتل مانند راهنمای تهیه و رزرو تهیه بلیط به صورت ۲۴ ساعته، خشکشویی و فروشگاه‌ هتل استفاده کنند. رستوران هتل نیز انواع مختلفی از غذاهای غربی و سنتی تایلند را در فضای کنار استخر برای وعده‌های غذایی سرو می‌کند.

این هتل دارای ۳ ستاره و ۱۲۹ اتاق است.
امکانات هتل: استخر روباز، باغ، اینترنت و پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، اتاق‌های خانوادگی
۳. هتل پرمیر (Premier Inn Pattaya)
هتل‌های ارزان پاتایا

هتل پرمیر نیز یکی دیگر از هتل‌های حومه خیابان واکینگ پاتایا است، ۲٫۷ کیلومتر از اوت‌لت مال پاتایا و ۸۶ کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی سوارنابومی بانکوک فاصله دارد. هتل پرمیر دارای امکانات بسیار خوبی مانند استخر روباز، سالن ورزشی، اینترنت رایگان، اتاق‌های مجهز به تلویزیون تخت، یخچال و مبل راحتی و حمام مجهز به سشوار است. همچنین مهمانان می‌توانند از غذاهای بین‌المللی و لذیذ سرو شده در رستوران هتل لذت ببرند.

این هتل دارای ۳ ستاره و ۱۶۴ اتاق است.
امکانات هتل: پارکینگ رایگان، سرویس روزانه اتاق، صرافی، خشکشویی، میز پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، امکانات برای مهمانان دارای مشکلات جسمی و حرکتی، اتاق‌های افراد غیر سیگاری، کارکنان مسلط به زبان‌های چینی، تایلندی و انگلیسی
۴. هتل بوتیک ای-اوت فیتینگ (E-outfitting Boutique Hotel Pattaya)
هتل‌های ارزان پاتایا

یکی از بهترین هتل‌های پاتایا که در در فاصله ۶۰۰ متری از خیابان پاتایا و ۳۱ کیلومتری از فرودگاه بین‌المللی یو-تاپائو پاتایا قرار دارد. کلیه اتاق‌های هتل بوتیک ای-اوت فیتینگ مجهز به تلویزیون تخت و حمام اختصاصی است. البته برخلاف سایر هتل‌ها فقط تعدادی از اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی هستند.

این هتل دارای ۳ ستاره و ۴۵ اتاق است.
امکانات هتل: تراس و باغ، اسنک بار، اینترنت و پارکینگ رایگان، چک این٫ چک اوت اختصاصی و اکسپرس، نگهداری چمدان، خدمات تهیه بلیط، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، فضای مخصوص افراد سیگاری، سیستم تهویه مطبوع، سوئیت ماه عسل، خدمات اتاق، کارکنان مسلط به زبان‌های چینی، تایلندی و انگلیسی
۵. رزیدانس گاردن (The Residence Garden)
هتل‌های ارزان پاتایا

هتل رزیدانس گاردن فقط ۸ دقیقه با ساحل پاتایا فاصله دارد و با ۹۰ دقیقه رانندگی می‌توان به فرودگاه بین‌المللی سوارنابومی دسترسی پیدا کرد. علاوه بر این، هتل در ناحیه‌ای آرام در جنوب پاتایا قرار دارد و در عین حال با برخورداری از امکاناتی مانند ۲ استخر، اتاق‌های دارای بالکن اختصاصی، تلویزیون تخت و گاو صندوق، فضای نشیمن فضای بسیار مناسبی برای استراحت و گذران تعطیلات است. علاوه بر این، رستوران کاپیتان کورنر انواع مختلفی از غذاهای خوشمزه مانند استیک و غذاهای دریایی را در کنار برنامه‌های سرگرمی به مهمانان عرضه می‌کند.

این هتل دارای ۳ ستاره و ۷۰ تاق است.
امکانات هتل: سیستم تهویه مطبوع، اتاق‌های افراد غیر سیگاری، خدمات اتاق، اینترنت و پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، نگهداری چمدان، میز تور، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، اتاق جلسه و کنفرانس
۶. هتل رزیدانس بی‌واک (Baywalk Residence Pattaya)

۷. هتل ساحلی جومتین (Jomtien Beach Penthouses)
هتل‌های ارزان پاتایا

۱۰ هتل ارزان پاتایا از نگاه گردشگران

هتل ساحلی جومتین در کنار ساحل پاتایا، ۳۰ دقیقه (رانندگی) از باشگاه‌های گلف و ۹۰ دقیقه از فرودگاه بین‌المللی سوارنابومی قرار دارد. هتل جومتین به دلیل برخورداری از امکاناتی نظیر استخر روباز، اینترنت و پارکینگ رایگان و سرپوشیده، سالن ورزشی، کرایه خودرو و ... در حد همتایان ۵ ستاره خود قرار دارد. اتاق‌های هتل دارای بالکن‌های اختصاصی مبله و آپارتمان‌ها مجهز به مبلمان مدرن به همراه تلویزیون‌های متصل به شبکه‌های کابلی هستند.

این هتل دارای ۳ ستاره و ۵۵ اتاق٫آپارتمان است.
امکانات هتل: سیستم تهویه مطبوع، اتاق‌های خانوادگی و غیرسیگاری، سالن ورزشی، باغ، نگهداری چمدان، صرافی، صندوق امانات، خشکشویی، کارکنان مسلط به زبان‌های تایلندی، انگلیسی و دانمارکی
۸. هتل ال کی متروپل (LK Metropole)
هتل‌های ارزان پاتایا

هتل ای کی متروپل در فاصله ۵ دقیقه پیاده‌روی از ساحل، ۶۵۰ متری از مراکز تفریحی مانند مرکز فستیوال ساحل پاتایا قرار دارد. همچنین فاصله این هتل تا خیابان واکینگ پاتایا در حدود ۱٫۱ کیلومتر و ۸۵ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی سوارنابومی است.

این اقامتگاه دارای هتل آپارتمان‌هایی مدرن، استخر روباز و پذیرش ۲۴ ساعته است. همچنین اتاق‌های هتل نیز مجهز به مبلمان چوبی، تلویزیون تخت، بالکن اختصاصی و نمایگشر دی وی دی است. علاوه بر این امکانات رفاهی، مهمانان می‌توانند از خدماتی مانند ماساژ در مرکز اسپا، تمرین‌های سالن ورزشی، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، رستوران با سلف صبحانه و غذاهای تایلندی و غربی برای ناهار و شام استفاده کنند.

این هتل دارای ۳ ستاره و ۱۵۳ اتاق است.
امکانات هتل: اینترنت و پارکینگ رایگان، خدمات اتاق، فضای مخصوص افراد سیگاری، صندوق امانات و اتاق‌های غیر سیگاری
۹. هتل و اقامتگاه ساحلی باسایا (Basaya Beach Hotel & Resort)
هتل‌های ارزان پاتایا

هتل باسایا در کنار ساحل قرار دارد و فقط با ۵۰۰ متر پیاده‌روی می‌توان به خیابان واکینگ پاتایا دسترسی پیدا کرد. همچنین فرودگاه بین‌المللی سوارنابومی در فاصله ۹۰ دقیقه‌ای (رانندگی) از این هتل واقع است. هتل دارای امکانات رفاهی متعددی از جمله استخر روباز ۲۵ متری، اتاق‌های دارای منظره روبه استخر، شهر یا دریا، صندوق امانات، زمین تنیس و بدمینتون، میز تور، فرودشگاه هدایا و سالن زیبایی است. همچنین خدمات جانبی نظیر ماساژ تایلندی نیز به مهمانان ارائه می‌شود.

این هتل دارای ۳ ستاره و ۱۴۸ اتاق است.
امکانات هتل: رستوران، سلف صبحانه با غذاهای بین‌المللی، کارائوکه، خشکشویی، صرافی، راهنمای تهیه و رزرو بلیط، خودپرداز آنلاین، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق جلسه، کارکنان مسلط به انگلیسی و تایلندی
۱۰. هتل لانه پرنده (Tweet Tweet Nest Pattaya)
هتل‌های ارزان پاتایا

هتل لانه پرنده دارای فضا و چیدمانی بسیار خاص است و در فاصله ۴ دقیقه از ساحل قرار دارد. همچنین مراکزی مانند مرکز فستیوال پاتایا و فرودگاه بین‌المللی سوارنابومی به ترتیب در فاصله ۱۰۰ متری و ۸۵ کیلومتری از محل هتل قرار دارند. اتا‌ق‌های هتل مجهز به تلویزیون‌های تخت متصل به شبکه‌های کابلی و ماهواره‌ای، بالکن اختصاصی، کتری برقی، گاو صندوق و یخچال هستند. علاوه بر این، رستوران‌های محلی در فاصله ۵ دقیقه‌ای از هتل قرار دارند.

۱۰ هتل ارزان پاتایا از نگاه گردشگران

این هتل دارای ۳ ستاره و ۲۹ اتاق است.
امکانات هتل: پذیرش ۲۴ ساعته، فضای مخصوص افراد سیگاری، آسانسور، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی و تایلندی
در حال حاضر، هزینه اقامت در این هتل‌ها بین ۲۰۰,۰۰۰ تا ۴۰۰,۰۰۰ تومان به ازای هر شب اقامت است.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار