gardeshban.ir

اگر قصد دارید به شهر زیبا و بی‌نظیر ایروان سفر کنید و در انتخاب هتل‌های 5 ستاره و لوکس آن دچار تردید شدید فهرستی که ما از بهترین هتل‌های مجلل آن برای شما آماده کرده‌ایم را دنبال کنید.
کد خبر: ۱۱۰۳۹
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷-1397 December 19
گردشبان (gardeshban.ir) :
ایروان شهری با قدمت هزار ساله در ارمنستان است و این شهر شاهد حکمرانی‌ها، پادشاهان و جنگ‌ها و حمله‌های بسیاری بوده و داستان‌های زیادی برای گفتن دارد. تاریخ غنی و سرگذشتی که این شهر داشته است، آثار تاریخی و جاذبه‌های بی‌نظیری را در این شهر همراه داشته که در کنار طبیعت بکر و زیبای ایروان گردشگران بسیاری را به این سرزمین روانه می‌کند. انتخاب هتل همیشه از مسائل مهم در سفر بوده است و ما قصد داریم در این موضوع همراه شما باشید تا هتل های ایروان را پیش از رزرو بهتر بشناسید. اگر قصد دارید در ایروان اقامتی لوکس و مجلل را در هتل تجربه کنید در این مقاله در کنار ما باشید تا بهترین هتل های 5 ستاره ایروان را به شما معرفی کنیم.

فهرست هتل‌ها:

Radisson BLU Hotel Yerevan
Caucasus Hotel
Grand Hotel Yerevan
The Alexander, a Luxury Collection Hotel, Yerevan
Golden Palace Boutique Hotel
Multi Grand Pharaon Hotel
Hotel National
Latar Hotel Complex
هتل رادیسون بلو ایروان (Radisson BLU Hotel Yerevan)

هتل رادیسون بلو ایروان هتلی 5 ستاره و مجلل در شهر ایروان است که جدای امکانات فوق‌العاده‌ای که در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد، چشم‌انداز بی‌نظیری از کوه‌های آرارات را به مهمانان خود هدیه می‌کند. این هتل در یک موقعیت عالی قرار دارد و تنها با طی کردن ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توان به پارک پیروزی دسترسی داشت و شب‌ها یا در بعدازظهر که از گشت و گذار در شهر خسته شده‌اید، می‌توانید به این پارک بروید و از قدم زدن در آن لذت ببرید.

در اتاق‌های هتل به راحتی می‌توانید تلفیق دکوراسیون مدرن و سنتی را نظاره کنید؛ مبل‌های لوکس و مدرن در کنار فرش‌هایی با طرح‌های سنتی شاهد این قضیه هستند. اتاق‌های هتل بدون هیچ کم و کاستی بهترین امکانات را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند، علاوه بر این دیدن منظره زیبای شهر از اتاق‌ها ویژگی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. هارمونی بسیاری بین رنگ‌هایی که در اتاق‌ها استفاده شده، وجود دارد؛ بی‌شک مهمانان در مدت اقامت خود از این فضا لذت خواهند برد. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و مینی‌بار هستند. اتاق‌ها دارای یک حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و آرایشی نیز هستند.

هتل با ۲ رستوران با دو طراحی متفاوت از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. در یکی از هتل‌ها غذاهای لذیذ ارمنی که بیشتر رنگ و شکل اروپایی در آن‌ها وجود دارد، سرو می‌شود و در رستوران دیگر انواع ساندویچ‌ها و برگرها در کنار سالادهای متنوع برای مهمانان تهیه می‌شود. در کافه هتل می‌توانید با خوردن کیک‌های تازه و دسرهای فوق‌العاده‌ای که سرو می‌شود، لحظاتی را با آرامش و شنیدن موسیقی آرامی که در فضای آن پخش می‌شود، سپری کنید.

مرکز اسپا و ماساژ این هتل بسیار حرفه‌ای است و خدمات بی‌نظیری را برای مهمانان خود ارائه می‌دهد و مهمانان بعد از گشت و گذار در شهر می‌توانند به استخر و مرکز اسپای هتل مراجعه کنند و خستگی خود را از تن بیرون کنند و با استراحت در این مرکز و استفاده از خدمات ماساژ انرژی از دست رفته را بدست آورند.

از این هتل تا میدان آزادی ۳٫۵ کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت گریگور ۴ کیلومتر، تا دژ اربونی ۷٫۴ کیلومتر، تا موزه ماتناداران ۱٫۷ کیلومتر، تا پارک عشاق ۲٫۳ کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان ۲٫۵ کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان ۳٫۳ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: Azatutyan Avenue 2/2, 0037 Yerevan, Armenia
این هتل 5 ستاره و دارای ۱۴۲ اتاق است.
امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ، خدمات آرایشی، اتاق بازی، زمین تنیس، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهداری از کودک، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، بطری آب، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سوئیت ماه عسل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، ایتالیایی، انگلیسی)
هتل قفقاز (کاکاسوس)
هتل قفقاز (کاکاسوس)

هتل قفقاز (کاکاسوس) یکی از هتل‌های زیبای 5 ستاره در شهر ایروان است که قیمت آن نسبت به هتل‌های هم‌رده خود بسیار عالی و مناسب است. مسافران با اقامت در این هتل، حتی هزینه‌ای کمتر از اقامت در یک هتل 4 ستاره را پرداخت خواهند کرد!

یکی از دلایلی که این هتل را نسبت به سایر هتل‌ها جذاب‌تر می‌کند، موقعیت جغرافیایی آن است که مهمانان به دور از هیاهوی شهر و در کنار تپه‌ای سرسبز و رویایی در بخش شمال غربی شهر اقامت خواهند داشت. در این هتل مهمانان با دورنمایی زیبا از شهر و هوای دلچسب کوهستانی برخوردار خواهند بود. انتخاب این هتل به خصوص برای افرادی که با ماشین شخصی خود سفر می‌کنند بسیار ایده‌آل است.

در اتاق‌های هتل رنگ و بوی سنتی سرزمین ارمنستان را به خوبی لمس خواهید کرد و بیشتر از عناصر طبیعی در دکوراسیون آن استفاده شده است. اتاق‌ها با داشتن مبلمان کلاسیک و کاشی‌های قهوه‌ای رنگ، فضایی دوست‌داشتنی را برای مهمانان ایجاد کرده است. همچنین تراس اتاق‌ها، فضای بسیار باصفا و مطلوبی را برای نشستن و چایی خوردن در عصرها یا آخر شب‌ها فراهم می‌کند.

لذت غذاخوردن در رستوران هتل بسیار است و غذاهای محلی که در آن سرو می‌شود، در کنار نوشیدنی‌های پیشنهادی خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را برای مهمانان ثبت می‌کند. صبحانه هر روزه با تنوعی از محصولات، به شکل سنتی هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود.

استخر، مرکز تناسب اندام و امکانات ماساژ باعث پربار و متنوع شدن اوقات فراغت مهمانان می‌شود و می‌توانند لحظات مهیجی را در این مجموعه سپری کنند. هتل دارای اتاق کنفرانس است که گزینه‌ای عالی برای برگزاری جلسات کاری و سمینارها خواهد بود.

آدرس: Ashtarak Highway next to Vahakni Resident, 2413 Yerevan, Armenia
این هتل 5 ستاره و دارای ۴۶ اتاق است.
امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ، زمین بازی کودکان، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، بطری آب، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سوئیت ماه عسل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، اسپانیایی، انگلیسی)
هتل گرند ایروان (Grand Hotel Yerevan)
هتل گرند ایروان (Grand Hotel Yerevan)

هتل گرند ایروان یکی از لوکس‌ترین هتل‌های 5 ستاره در ایروان است که با نام قبلی «گُلدن تولیپ» فعالیت خود را ادامه می‌دهد. این هتل یکی از هتل‌های پرطرفدار با توجه به نظر کاربران در سایت تریپ ادوایزر است. موقعیت این هتل بسیار عالی است و به راحتی می‌توان به میدان اصلی شهر و بسیاری از مراکز خرید دسترسی داشت.

وقتی وارد اتاق خود در این هتل می‌شوید، با اتاقی با دکوراسیون مدرن روبه رو می‌شوید که با دقت بسیاری دکور شده است. اتاق‌ها بسیار راحت هستند و استفاده از رنگ‌های تیره در کنار تک رنگ‌های روشن، هماهنگی رنگ‌بندی بین وسایل را حفظ کرده است؛ نور آباژورها در کنار این ترکیب آرامش بیشتری را برای مهمانان فراهم می‌کند. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، حمامی مجلل و شیک هستند.

رستوران‌های متنوعی با دکوراسیون جذاب در این هتل آماده ارائه سرویس به مهمانان هستند. در یکی از رستوران‌ها، با غذاهای لذیذ محلی ارمنی و سنتی مدیترانه‌ای آشنا می‌شوید و در رستوران ایتالیایی این هتل که نمایی پاناروما از شهر دارد، لذت خوردن پاستا یا پیتزاهای مخصوص ایتالیایی را خواهید چشید. باغ هتل با اجرای موسیقی زنده گزینه‌ای عالی برای نوش جان کردن یک میان‌وعده یا چای عصرگاهی خواهد بود.

برای راحتی و نشاط حال مهمانان، گرند هتل، مجموعه‌ی آب‌گرم با سونا، در کنار استخری زیبا و همچنین انواع خدمات ماساژ درمانی را هم فراهم کرده است، تا مهمانان در اوقات فراغت خود از امکانات آن بهره‌مند شوند.

اتاق کنفرانس هتل با سقف نقاشی شده زیبایش پیشنهادی عالی برای جلسات و برگزاری سمینارها است. از این هتل تا میدان جمهوری ۰٫۵ کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت گریگور ۱ کیلومتر، تا دژ اربونی ۴٫۹ کیلومتر، تا موزه ماتناداران ۱٫۳ کیلومتر، تا پارک عشاق ۱٫۳ کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان ۰٫۵ کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان ۰٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: Abovian Street 14, 0001 Yerevan, Armenia
این هتل 5 ستاره و دارای ۱۰۴ اتاق است.
امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ، خدمات آرایشی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، بطری آب، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سوئیت ماه عسل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، ایتالیایی، انگلیسی، اسپانیایی)
هتل الکساندر ارمنستان (The Alexander, a Luxury Collection Hotel)

هیچ چیز مانند اقامت در هتلی بسیار جذاب با دسترسی عالی نمی‌تواند یک سفر را به یادماندنی کند. هتل الکساندر ارمنستان هتلی رویایی و مجلل در ۱۲ طبقه است که امکانات آن چشم‌گیر و جذاب است و موقعیت بی‌نظیری که دارد، آن را به عنوان انتخاب بسیاری از گردشگران تبدیل کرده است. این هتل می‌تواند یک شروع عالی برای گشت و گذار در شهر باشد.

دکور مدرن و استفاده از اشکال هندسی، اتاق‌های این هتل را خاص و متمایز کرده است. اکثر اتاق‌ها دارای اتاق نشیمن و محیطی دلباز هستند. دکوراسیون شیک اتاق‌ها و ظرافتی که در آن‌ها لحاظ شده است، در کنار امکاناتی همچون اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی شیک تمام شرایط رفاهی را برای مهمانان تکمیل می‌کند.

رستوران هتل در طبقه آخر با چشم‌انداز فوق‌العاده‌اش لذت غذا خوردن را دوچندان می‌کند. بار هتل با نور کم و فضای آرامی که دارد، یک پیشنهاد بی‌نقص برای گذراندن اوقاتی خوش با دوستان و تست نوشیدنی‌هایی است که کارمندان آن به شما پیشنهاد می‌دهند.

هتل امکانات اسپا و استخر را برای رفاه و آسایش بیشتر مهمانان در هتل فراهم کرده است و آنان می‌توانند از امکانات آن بهره‌مند شوند. اتاق کنفرانس نیز برای جلسات کاری یا سمینارهای کوچک گزینه‌ای ایده‌آل خواهد بود.

از این هتل تا میدان جمهوری ۰٫۵ کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت گریگور ۱ کیلومتر، تا دژ اربونی ۴٫۹ کیلومتر، تا موزه ماتناداران ۱٫۴ کیلومتر، تا پارک عشاق ۱٫۳ کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان ۰٫۵ کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان ۰٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: Abovyan Street 3/4 , 0001 Yerevan, Armenia
این هتل 5 ستاره و دارای ۱۱۴ اتاق است.
امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ، خدمات آرایشی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار