gardeshban.ir

شهردار قزوین گفت: نگاه مجموعه مدیریت این شهر پیاده محوری است و در همین راستا نخستین پیاده راه قزوین تا قبل از نوروز 98 افتتاح می شود.
کد خبر: ۱۱۱۰۳
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷-1397 December 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
 علی صفری روز دوشنبه در نشست خبری ستاد خدمات سفر نوروزی استان، تصریح کرد: فعالیت جدی شهرداری قزوین برای استقبال از بهار 15 بهمن ماه امسال با تشکیل کارگروه‌های مختلف در مجموعه مدیریتی شهر آغاز شد.

وی ادامه داد: حضور در نمایشگاه گردشگری تهران و معرفی این شهر با شعار 'قزوین پاکیزه و شاداب، مقصد گردشگری' مورد توجه و استقبال بازدیدکنندگان بی شماری قرار گرفت.

این مدیر شهری با اشاره به برگزاری جشنوارهای مختلف به همراه پنج جشنواره عیدانه، تاکید کرد: امسال نیز در حوزه حمل و نقل رایگان، اتوبوس های گردشگری برای مسافران تامین شده و عملیات عمرانی از جمله لگه گیری و روکش آسفالت و رنگ آمیزی معابر و بوستان ها به پایان رسیده است.

صفری یادآور شد: در حوزه فضای سبز نیز تلاش شده تا ضمن زیباسازی خیابان ها و اماکن دیدنی و اقامتی، شهری شاداب، با نشاط و پاکیزه را به میهمانان نوروزی معرفی کنیم.

صفری با اشاره به اجرای طرح‌های ترافیکی برای روانسازی تردد خودروها در شهر قزوین، افزود:در این راستا خط شمالی تقاطع غیر هم سطح امام رضا (ع) به بهره برداری رسید و تا اواخر هفته جاری خط جنوبی این تقاطع نیز زیر بار ترافیک خواهد رفت.

شهردار قزوین اضافه کرد: یکی از کارهای مهم انجام شده، بهره مندی نواحی کم برخوردار و منفصل شهری از برنامه های شاد و تفریحی نوروزی است و در این راستا تمامی نواحی مورد نظر در دستور کار اجرایی برنامه ها و جشنواره های نوروزی قرار گرفته اند.

وی در ادامه به همکاری و همراهی این مجموعه با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اشاره کرد و گفت: تمامی برنامه ها و اهداف در نظر گرفته شده تنها در راستای رسیدن به هدف مشترک، یعنی معرفی این منطقه از کشور به عنوان یک استان گردشگری است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار