gardeshban.ir

اگر برای سفر به دبی برنامه‌ریزی می‌کنید، بد نیست که قبل از سفر، چند رستوران سنتی این شهر را بشناسید.
کد خبر: ۱۱۳۰۴
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷-1397 December 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
آشپزی در خاورمیانه، سابقه‌ای طولانی دارد. غذاهای خاورمیانه در سراسر دنیا شهرت پیدا کرده‌اند و بسیاری از مردم دنیا در طول سفر به خصوص سفر به خاورمیانه، سعی می‌کنند این غذاهای لذیذ را امتحان کنند.

غذا خوردن در رستوران، یکی از تفریحات سفر است که هیچ گردشگری آن را از دست نمی‌دهد. آن هم در شهری مثل دبی که پر از رستوران‌های عالی با غذاهایی از گوشه و کنار دنیا است.

رستوران Na3 Na3
رستوران های سنتی دبی 

رستوران Na3 Na3 ترکیبی بی‌نظیر از مهمان‌نوازی اصیل خاورمیانه‌ای و غذاهای سنتی عربی است. غذاهای این رستوران با سنتی‌ترین و اصیل‌ترین طعم‌دهنده‌ها و ادویه‌های محلی تهیه می‌شود به همین خاطر، طعمی واقعی و بی‌نظیر دارد.

فضای رستوران بسیار گرم و دوستانه است و یک مهمانی خانوادگی را تداعی می‌کند. نان داغ و تازه محلی مستقیما از تنور سر میز شما آورده می‌شود. برای وعده‌های صبحانه و ناهار و شام می‌توانید به این رستوران سر بزنید.

در طول هفته، مراسم مختلفی شب‌ها در رستوران برپا می‌شود. در واقع غذا خوردن در این رستوران، یک تجربه‌ی فرهنگی ناب است که نباید از دست بدهید.

رستوران شایان
رستوران های سنتی دبی 

در رستوران شایان می‌توانید در فضایی سنتی و جذاب، لذیذترین غذاهای ایرانی را نوش جان کنید. انواع دمنوش‌های سنتی ایرانی در این رستوران سرو می‌شود. نان‌های محلی، داغ و تازه از تنور به میز مهمانان منتقل می‌شود.  بخش نیمه خصوصی هم دارد تا در فضایی دنج‌تر و خصوصی‌تر از خوردن غذای خود لذت ببرید. نوشیدنی‌های مرسوم ایرانی به خصوص دوغ، در این رستوران سرو می‌شود. زرشک‌پلو و کباب سلطانی از غذاهای محبوب منوی رستوران است. فضای داخلی رستوران به زیبایی تمام تزیین شده است و لذت غذا خوردن در این رستوران را دوچندان می‌کند.

رستوران Levantine
رستوران های سنتی دبی 

در رستوران Levantine می‌توانید هم‌زمان با خوردن غذاهای لذیذ، از نمایش‌های فرهنگی متنوعی هم لذت ببرید که معمولا شب‌ها برگزار می‌شود. انواع غذاهای لذیذ سنتی و چند نوع غذای دریایی گریل شده در منوی این رستوران وجود دارد. تنوع منو، قابل توجه است و تقریبا برای همه ذائقه‌ها، غذای مناسبی در منو پیدا می‌شود. در این رستوران هم می‌توانید در فضای باز و تراس غذای خود را نوش جان کنید و هم در فضای سرپوشیده. در این رستوران، هر غذایی که سفارش دهید با بهترین طعم و کیفیت، عرضه می‌شود.

رستوران Olea
در این رستوران می‌توانید غذاهای عربی سنتی را نوش جان کنید. غذاهایی که اصالت آنها به کشورهایی مثل سوریه، اردن، فلسطین، ترکیه و لبنان برمی‌گردد. فضای دنج و آرامی دارد و غذاهایی آن بسیار لذیذ است. برای هر ذائقه و سلیقه‌ای، غذای مناسبی در منو وجود دارد. فضای داخلی رستوران، به زیبایی تمام مزین شده است و لذت غذا خوردن در این رستوران را دو چندان می‌کند. اگر از علاقه‌مندان به غذاها و دسرهای عربی هستید، این رستوران را از دست ندهید.

رستوران شبستان
رستوران شبستان یک رستوران سنتی ایرانی است. بهترین غذاهای سنتی ایرانی را می‌توانید در منوی این رستوران پیدا کنید. در این رستوران از تازه‌ترین محصولات و مواد اولیه استفاده می‌شود تا غذاها عطر و طعمی واقعی داشته باشند. فضای رستوران، بسیار شیک و مجلل است و کیفیت غذاها، نظیر ندارد.

دسرهای سنتی ایرانی از جمله بستنی سنتی در منوی رستوران وجود دارد. در این رستوران، موسیقی سنتی ایرانی هم پخش می‌شود که فضای رستوران را دلچسب‌تر می‌کند.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار