gardeshban.ir

تماشای دنیای زیر آب و موجودات زیبای دریایی فقط با غواصی و سفر به اعماق دریاها ممکن نمی‌شود. شما می‌توانید در یک تونل آبی زیبا و امن موجودات زیبا را تماشا گنید و لحظات خوبی را در آرامش دنیای موجودات دریایی بگذرانید.
کد خبر: ۱۱۳۷۵
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷-1397 December 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
تونل آکواریوم اصفهان چنین شرایطی را برای شما فراهم آورده است و شما می‌توانید در یک تونل شش کیلومتری، آن هم در عمق شش متری زمین، آرامش محض را احساس کنید.

تماشای دنیای زیر آب و موجودات زیبای دریایی در اصفهان

در مطلب امروز درباره این تونل رویایی بیشتر می‌خوانید. 

آرامش در اعماق زمین
آکواریوم اصفهان

اگر به موجودات دریایی علاقمندید و گذرتان به شهر زیبای اصفهان افتاد، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به آکواریوم اصفهان بزنید.

تونلی هیجان‌انگیز به طول ۶ کیلومتر که در عمق ۶ متری زمین واقع شده است و در دور تا دور آن، ماهی‌های رنگارنگ خودنمایی می‌کنند.

تماشای دنیای زیر آب و موجودات زیبای دریایی در اصفهان

نکته قابل توجه در این آکواریوم یا بهتر بگوییم تونل آرامش، تنوع بالای آبزیان است. به طوریکه از هر قاره، اقیانوس، دریا، دریاچه و رودخانه معروفی که فکرش را بکنید یک نمونه ماهی در آن می‌بینید. تنوع ماهی‌های این آکواریوم به بیش از ۳۵۰ گونه می‌رسد. در ۳۳ آکواریوم این تونل، گونه‌های مختلف آّبزیان، ماهی‌های آب های شور و شیرین و ستاره‌های دریایی از پنج قاره مختلف جهان در معرض دید عموم قرار دارند.

به این ترتیب شما بدون صرف هزینه سفر به دور دنیا، می‌توانید ماهی‌های اقیانوس آرام، هند و... را کنار هم ببینید.

نکته قابل توجه در مورد این آکواریوم این است که شما می‌توانید با پستانک و شیشه شیر و یا با دست به ماهی ها غذا بدهید و اوقات لذتبخشی در کنار بهترین گونه‌های ماهی‌های جهان داشته باشید.

تماشای دنیای زیر آب و موجودات زیبای دریایی در اصفهان

درباره آکواریوم اصفهان
آکواریوم اصفهان

اولین و بزرگ‌ترین تونل آکواریوم کشور، تونل آکوریوم اصفهان، ۳۳ آکواریوم پنج تا ۱۰ متری را در خود جای داده است. یعنی شما با بازدید از این مجموعه می‌توانید حضور در عمق 35 متری بزرگ‌ترین اقیانس‌های جهان را تجربه کنید.

آکواریوم های تماتیک، سیلندر آکواریوم یا آکواریوم های استوانه ای و آکواریوم های لمسی نمونه هایی از آکواریوم هایی است که در این مجموعه از آن استفاده شده است.

در مورد آکواریوم‌ها باید بگوییم که هرکدام از این آکواریوم‌ها متناسب با نوع، اندازه، خوراک، محیط زندگی و... ماهی ها تنظیم شده است. مثلا آکواریوم‌های لمسی یک برش واقعی از رودخانه آمازون در آمریکای جنوبی هستند که ماهی‌های زیبای این منطقه را در خود جای داده‌اند. آکواریوم اصفهان یکی از مکان های دیدنی اصفهان است که مسافران بسیاری را به این شهر جلب کرده است.

چرا آکواریوم اصفهان
آکواریوم اصفهان

تماشای دنیای زیر آب و موجودات زیبای دریایی در اصفهان

آکواریوم اصفهان، اولین تونل آکواریوم ایران است.
این آکواریوم موجودات آبزی بسیاری را در خود جای داده است.
قرارگیری این آکواریوم در پارک ناژوان باعث می‌شود بتوانید از فضای پارک نیز لذت برده و از امکانات آن استفاده کنید.
مجاورت آکواریوم اصفهان با باغ خزندگان به شما این فرصت را می‌دهد تا در یک روز از دو جاذبه متفاوت این شهر بازدید داشته باشید.
شما می‌توانید در مجموعه آکواریوم اصفهان، لحظات خوشی را در کافی‌شاپ‌های زیبای بگذرانید و در ضمن عکس یادگاری هم بگیرید و از فروشگاهی که در انتهای آکواریوم قرار دارد حرید کنید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار