gardeshban.ir

شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد: براساس اطلاعات دریافتی از سازمان هواشناسی با توجه به پیش‌بینی بارش برف و باران و بروز سیل در برخی از استان‌ها، مسافران هوایی پیش از عزیمت به فرودگاه‌ها با شماره 199 یا اطلاعات پرواز آن فرودگاه تماس بگیرند.
کد خبر: ۱۱۶۰۰
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۸-1398 January 06
گردشبان (gardeshban.ir) :

دو پرواز به مقصد نرسیدند / مسافران هوایی پیش از عزیمت با اطلاعات پرواز تماس بگیرند

اطلاعیه سازمان هواشناسی کشور حاکی از آن است که در روزهای ششم و هفتم فروردین احتمال بارش برف و باران و وقوع سیل وجود دارد، بنابراین به مسافران توصیه شده است پیش از عزیمت با شماره تلفن ۱۹۹ یا اطلاعات پرواز فرودگاه مربوطه تماس و در جریان احتمال تاخیر یا لغو پروازها قرار بگیرند.

دو پرواز فرودگاه اهواز ابطال شد

مرکز اطلاعات پرواز فرودگاه اهواز از ابطال یک پرواز ورودی و یک پرواز خروجی از این فرودگاه در روز سه شنبه ششم فروردین ماه خبر داد.

پرواز شماره ۳۴۶۳ اصفهان- اهواز مربوط به شرکت هواپیمایی ایران ایر در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه امروز باطل شد. همچنین پرواز شماره ۳۳۸۶ این شرکت هواپیمایی از مبدا اهواز به شیراز در ساعت ۱۱:۰۵ دقیقه به دلیل شرایط جوی ابطال شد.

نقص فنی موجب فرود اضطراری پرواز اصفهان – قشم در بندرعباس شد

پرواز شماره TBN6211 شرکت هواپیمایی تابان به علت نقص فنی در بندرعباس بر زمین نشست. علت این نقص فنی از دست دادن یکی از موتورهای هواپیما اعلام شده است.

این پرواز ساعت ۱۰ و ۵۵ دقیقه فرودگاه اصفهان را به مقصد فرودگاه قشم ترک کرده بود که به دلیل نقص فنی در فرودگاه بندرعباس فرود آمد. این هواپیما هنگام فرود با مشکل خاصی مواجه نشد و همه مسافران در صحت و سلامت کامل پیاده شدند.

پرواز تهران به اهواز در اصفهان فرود آمد

پرواز شرکت هواپیمایی آتا با شماره ۵۶۷۱ که از تهران پرواز کرده بود، ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه به دلیل شرایط بد آب و هوایی فرودگاه اهواز در اصفهان به زمین نشست.

هماهنگی‌های لازم برای اعزام مسافران به مقصد توسط شرکت هواپیمایی آتا در حال انجام است.




پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار