gardeshban.ir

فرقی نمی‎کند که بازاریابی مجرب باشید یا اینکه در مقام یک کارآفرین، ایده‎هایی تازه‎ برای توسعه‎ی استارت‎آپی جدید در سر داشته باشید، در هر حال، سفر بخش مهمی از فعالیت‎های تجاری شما را به خود اختصاص خواهد داد و زمانی را که صرف مسافرت می‎کنید نه تنها بر کارنامه‎ی تجاری شما تأثیر مستقیم خواهد داشت، بلکه سلامت جسم و روانتان را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد.
کد خبر: ۱۱۶۰۴
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۸-1398 January 06
گردشبان (gardeshban.ir) :
برای اینکه سفر موفقی داشته باشید و بیشترین بهره‎ی مادی و معنوی را از سفرهای تجاری خود ببرید، لازم است تا با راه و چاه سفرهای کارآمد آشنا باشید. راهکارهایی که در ادامه‎ی این مطلب مورد اشاره قرار می‎گیرند از جمله ترفندهایی هستند که می‎توانند شما را به مسافری ماهر تبدیل کنند.

1. در سفر مسیرهای درست را انتخاب کنید؛
راه‎های زیادی برای رسیدن به مقصد مورد نظر وجود دارد و در حالت کلی می‎توان برای رسیدن به شهر دلخواه، بلیط هواپیما خرید، از راه خشکی سفر کرد یا اینکه دل به دریا زد و مسافر کشتی شد، بنابراین، همیشه قبل از برنامه‎ریزی برای سفرهای تجاری باید مزایا و مضرات مسیرهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت، مسافر مسیری بشوید که سهل‎تر و سریع‎تر به مقصد می‏رسد و در طول مسافرت و طی کردن مسیرش، کارهایی بیشتری را می‎توان انجام داد.

2. از توجه به راه‎های فرعی و مسیرهای میانبر غافل نباشید؛
به ‏جای آنکه وقت ارزشمند خود را در طی کردن مسیری خسته‏‌کننده برای رسیدن به مقصد مورد نظرتان تلف کنید، قبل از آنکه برای سفر تجاری خود بلیط بخرید، کمی حوصله به خرج دهید و در مورد راه‎های مختلفی که تا مقصد همراهیتان می‎کنند، به خوبی تحقیق کنید. هنگامی که در برنامه‎ریزی برای سفر خود حساب تمام ایستگاه‏ها و توقف‎گاه‎ها را داشته باشید، به مقدار قابل توجهی در هزینه‎ها و وقت صرفه‎جویی خواهید کرد.

3. در مورد محل اقامت خود تا حد امکان وسواس به خرج دهید؛
وقتی به سایت سفرستان مراجعه می‎کنید تا برای پرواز خود بلیط هواپیما بخرید و در شهر مورد نظرتان هتل رزرو کنید، حتما به نیازمندی‎ها و اولویت‎های سفر تجاری خود توجه داشته باشید. به عنوان مثال، مراقب باشید که بهتر است در کدام قسمت شهر سُکنی گزینید و هتل محل اقامتتان به کدام مراکز تجاری و اقتصادی دسترسی آسان داشته باشد تا سریع‎تر به قرارهایتان برسید.

4. در سفر حساب دخل و خرجتان را داشته باشید؛
یک مدیر خوب یا فعال اقتصادی موفق، باید درک خوبی از بودجه‏‌ی سفر تجاری‎اش داشته باشد و بتواند در مواقع لزوم از هزینه‌‏های بی‌مورد سفر خود بکاهد یا برعکس برای ارائه‎ی وجهه‎ای بهتر از کسب‎وکار خود در برابر مشتریان خارجی، بر هزینه‌های پیش‎بینی شده بیفزاید. در هر صورت برای اینکه سفر تجاری موفقی داشته باشید باید بودجه‌‏ی سفرتان را هوشمندانه خرج کنید.

5. در سفر، همیشه گوشی یا لپ‎تاپ به همراه داشته باشید؛
احتمالا صاحبان کسب‎وکار همیشه به این مورد توجه دارند، با این وجود فراموش نکنید تا در سفر تجاری خود ابزارهای مناسب را همراهتان داشته باشید تا همیشه در دسترس باشید و به اینترنت متصل بمانید.

6. برای سفر خود برنامه ریزی کنید؛
اگر می‎خواهید بیشتر اهداف سفر تجاری شما محقق شود و به قول بازاردانان امروزی، در هنگام سفر، تارگت‏های مورد نظر را از آن خود کنید، باید برنامه‏ای عملیاتی از کارهای سفر خود آماده داشته باشید. برنامه‎ریزی و آینده‌‏نگری در سفر نه تنها به کارهایتان نظم می‎بخشد بلکه انگیزه‎ی شما را برای رسیدن به اهدافتان نیز بیشتر می‎کند.

7. از سفرهایتان بیشترین بهره را ببرید؛
وقتی به شهر و مقصد مورد نظر می‎رسید به هر جلسه‏‌ای که باید، سر بزنید و با هر فردی که لازم است دیدار داشته باشید تا از وقت محدودی که دارید بیشترین استفاده را برده باشید. در صورتی که موفق شدید تا زودتر از برنامه‎‎ی پیش‌بینی شده، کارها را به سرانجام برسانید در اوقات فراغتی که دارید به جاهای دیدنی سر بزنید و تجربه‌‏ی سفر خود را با سایر مشتریان از طریق شبکه‏ های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا از این طریق نیز برند کسب‎وکار خود را حتی در سفر نیز تقویت کنید.





پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار