gardeshban.ir

جاده اهواز - شوش باز است
کد خبر: ۱۱۸۱۰
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۸-1398 January 16
گردشبان (gardeshban.ir) :
به گزارش روزپلاس،سرهنگ رضا دولتشاهی، رئیس پلیس راه خوزستان:در محورهای اصلی هیچ ممنوعیت و انسدادی نداریم و جاده‌ها باز هستند و تردد انجام می‌شود.

پیش‌بینی ما این است که عصر امروز با توجه به اینکه تعطیلات به پایان رسیده و مسافرین نوروزی قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند، در محورهای خروجی استان، پیک ترافیک را داشته باشیم که البته شرایط لازم مهیا است و آماده‌باش هستیم.

بحث سیلابی‌شدن برخی شهرها و روستاها مطرح است که تلاش کرده‌ایم در این مناطق تیم‌هایمان را تقویت کنیم و عوامل راهداری نیز کنارمان هستند که اگر مشکلی پیش آمد بتوانیم عکس‌العمل بموقع داشته باشیم. امیدوارم چنین مشکلی پیش نیاید ولی در مجموع جاده‌ها باز هستند و مشکل خاصی وجود ندارد.

در خصوص انتشار خبری مبنی بر مسدود بودن محور اهواز - شوش، شب گذشته تماس‌های بسیاری در این زمینه داشتم و باید بگویم چنین موردی را نداشتیم، البته احتمال آبگرفتگی این محور بود ولی خدا را شکر با تلاش دوستان و سیل‌بندهایی که اطراف جاده قرار داده شد، مشکل خاصی نداشتیم و اکنون هم مشکلی نیست. دبی خروجی سد دز نیز پایین آمده است و اکنون مشکل خاصی در جاده اندیمشک به شوش نداریم و جاده باز است.


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار