gardeshban.ir

اولین پرواز خارجی فرودگاه بین‌المللی شاهرود صبح امروز در آئینی با حضور معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم شاهرود و میامی، فرماندار شاهرود و جمعی از مسؤولان استان انجام شد.
کد خبر: ۱۲۳۰۰
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸-1398 February 02
گردشبان (gardeshban.ir) :
سید حسن حسینی شاهرودی، نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در آئینی که به همین مناسبت و پیش از انجام نخستین پرواز در شاهرود در حال برگزاری است با ابراز خرسندی از آنچه تحقق آرزوی دیرینه مردم شاهرود می‌خواند اظهار کرد: امروز، روزی بزرگ و به یادماندنی برای مردم شهرستان شاهرود است.

وی با بیان اینکه تحقق این آرزو نتیجه تلاش مردم و مدیرانی است به نقش نمایندگان در ایجاد این فرودگاه اشاره و خاطرنشان کرد: فرودگاه شاهرود با تلاش مرحوم شاهرودی نماینده فقید مردم شاهرود و نمایندگان بعد از ایشان و همچنین مردم و مسؤولان به بهره‌برداری رسید.

حسینی شاهرودی، تشکیل کمیته مردمی حمایت از فرودگاه شاهرود را در راه‌اندازی و توسعه این فرودگاه بسیار مؤثر دانست و افزود: مردم شاهرود بعد از ایجاد این کمیته پای کار آمدند تا فرودگاه شاهرود امروز شاهد اولین پرواز خارجی خود باشد.

وی به تمجید از تلاش‌های دولت و تصویب ارتقا این فرودگاه در آخرین سفر استانی دکتر روحانی به استان پرداخت و گفت: دولت این فرودگاه را به عنوان دهمین فرودگاه بین‌المللی و سی‌ودومین مرز هوایی کشور مصوب و همین به تحقق این آرزوی مردم شاهرود کمک کرد.

نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه پروازهای داخلی این فرودگاه به مشهد، کیش و تهران در حال انجام است گفت: امروز با پرواز به عتبات عالیات پروازهای خارجی نیز در این فرودگاه بین‌المللی کلید خورد.

وی با بیان اینکه کار توسعه این فرودگاه در حال انجام است افزود: طرح توسعه فرودگاه شاهرود در سه بخش توسعه طول باند فرودگاه، سالن ترانزیت و بخش سوخت‌گیری فرودگاه شاهرود در حال انجام است و قرار است که ۵۰۰ متر به طول این فرودگاه افزوده و از ۲۷۰۰ متر به ۳۲۰۰ به ۳۲۰۰ متر افزایش یابد.

نماینده مردم شاهرود و میامی ادامه داد: قرار است که در آینده طول فرودگاه به ۳۷۰۰ متر افزایش و عرض آن نیز از ۴۵ متر فعلی به ۶۰ متر افزایش بیابد.

 قرار است که بعد از این جلسه افتتاحیه، تا ساعاتی دیگر نخستین پرواز خارجی فرودگاه شاهرود انجام شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار