gardeshban.ir

ثروتمندان سبک زندگی خاص خود را دارند و تفریحات، علاقه‌مندی‌ها و حتی درخواست‌های آنها با بقیه مردم عادی دنیا فرق دارد.
کد خبر: ۱۲۴۴۳
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸-1398 February 08
گردشبان (gardeshban.ir) :
ثروتمندان سبک زندگی خاص خود را دارند و تفریحات، علاقه‌مندی‌ها و حتی درخواست‌های آنها با بقیه مردم عادی دنیا فرق دارد. برای اثبات این ادعا می‌خواهیم داستان درخواست عجیب یک سوپر ثروتمند عرب را برایتان تعریف کنیم که شنیدنش خالی از لطف نیست.
هتل رافلز دبی که در طراحی آن از اهرام مصر ایده گرفته شده است یکی از آسمان‌خراش‌های جذاب و مدرن برای سوپرثروتمندهای دنیاست که گاهی وقت خود را در آنجا سپری می‌کنند.

در میان همه پولدارهایی که در هتل رافلز رفت‌وآمد دارند، یک روز یکی از شیوخ قطری مهمان در آنجا از مدیر هتل درخواست می‌کند تا هدیه او را به دست همسرش برساند. مدیر در پاسخ از شیخ می‌پرسد: «چشم قربان اما کدام هدیه؟»

شیخ در پاسخ می‌گوید: «جدیدترین مدل رولز رویس گوست باید تا امروز غروب به قطر و برای همسر من ارسال شود.»


درخواست‌های عجیب سوپر ثروتمندهای جهان از مدیران هتل های دبی


این داستان مربوط به سال ۲۰۱۲ میلادی است. «هارولد آبونیتالا» که در حال حاضر مدیر هبتور پلیس است سفارش بالا را یکی از عجیب‌ترین چالش‌های کاری در طول ۱۴ سال خدمت در هتل‌های لوکس جهان می‌داند.

او در مورد این اتفاق می‌گوید: «خاطرم هست که در آب گرم بودم. آن روز پنج شنبه بود و فردای آن روز یعنی جمعه یک مراسم مذهبی بود که تمام مغازه‌ها و ادارات و شرکت‌های شهر دبی تعطیل بودند. آن روز عصر شیخ قطری به نمایشگاه اتومبیل رولز رویس رفت و گوست را انتخاب و خریداری کرد. اما می‌خواست این ماشین با قیمت ۳۰۰ هزار دلار تا فردا غروب همان روز حدود ۶۵۰ کیلومتر دورتر فرستاده شود و به دست همسرش برسد.

من برای این منظور از کمک عموی خود استفاده کردم و رولز رویس را در هواپیمایی که قابلییت حمل خودرو را داشت گذاشته و آن را به قطر ارسال کردم.»

او ادامه می‌دهد، من به مهمان ثروتمند خود زنگ زدم و گفتم که هزینه حمل بار حدود ۹۵ هزار دلار (۳۵۰ هزار درهم) تمام می‌شود و او در پاسخ گفت: «قیمت برای من مهم نیست فقط این کار را انجام بده.»

انجمن کلیدهای طلایی


تحقق خواسته‌های مهمان‌ها یکی از اصول اصلی و مهم انجمن مدیران هتل‌های Les Clefs d’Or است. اعضای این انجمن را می‌توان با سنجاق‌سینه‌هایی به شکل کلیدهای طلایی که روی یقه لباس‌هایشان قرار دارد تشخیص داد. انجمن کلیدهای طلای بیش از ۴ هزار عضو از سراسر جهان دارد. افتخار و ادعای آنها این است که هر ناممکنی را ممکن می‌کنند.



Habtoor Palace

«الا لانزاناس»، مدیر ارشد هتل ۵ ستاره فریمونت دبی و عضو انجمن  Les Clefs d’Or (کلیدهای طلایی) یک بار مجبور بوده یک استایلیست موی لبنانی را مجبور کند تا وقت همه مشتری‌های خود را کنسل کرده و با یکی از مهمان‌های هتل یک سفر سه روزه دریایی داشته باشد.

داستان از این قرار است که یکی از مهمان‌های سوپر ثروتمند این هتل پس از سفر تفریحی دریایی وقت نداشته به آرایشگاه برود تا موهایش را برای قرار شام (بعد از سفر) درست کند. به همین خاطر، از آنجا که رضایت مهمان‌های هتل برای مدیر آن بسیار مهم بوده، کاری که در بالا اشاره کردیم را انجام داده و این استایلیست مشهور را سه روز با مشتری (به هزینه هتل) با مهمان پولدار خود همراه می‌کند.

درخواست‌های عجیب سوپر ثروتمندهای جهان از مدیران هتل های دبی

برج العرب

مدیران هتل‌های لوکس می‌گویند آنها درخواست‌های قانونی و انسانی مشتری‌های خود را هر چه که باشد برآورده می‌کنند.

شهر دبی سالانه نزدیک به ۱۶ میلیون گردشگر دارد. یکی از دلایلش اقامت، تفریح و زندگی لوکسی است که در رگ‌های این شهر جریان دارد. هتل‌های شهر دبی دارای لوکس‌ترین امکانات هستند و از این رو یک مقصد جذاب برای ثروتمندان جهان است.

«ابی سم»، مدیر Les Clefs d’Or دبی در مورد یکی از داستان‌های خود با مشتریان سوپر ثروتمند هتلش گفته: یک بار یکی از مهمان‌ها با شیشه خالی عطر که نوشته‌های آن پاک شده بود در دست داشتند و یادشان نمی‌آمد که چند سال پیش آن را از کجای دبی خریداری کرده‌اند.

این در حالیست که شهر دبی بیش از ۲۰۰ فروشگاه عطر فروشی دارد. مدیر هتل از تمامی آنها در مورد شیشه خالی پرسید اما عطر از هیچ کدام از آنها خریداری نشده بود. در نهایت مدیر هتل مجبور می‌شود شیشه را به یک کارخانه عطر سازی بفرستد تا با بررسی مواد شیمیایی موجود در آن بتواند عطر موردنظر را تشخیص دهد.

ابی سم می‌گوید: «وقتی عطر موردنظرشان را به آنها تحویل دادم حسابی شگفت زده شده بودند زیرا ۴ روز قبل از آن را بدنبال یافتن نمونه مشابه بودند و موفق نشده بودند. اما اگر شما یک مدیر موفق و حرفه‌ای هتل باشید می‌توانید از عهده ناممکن‌ها بر بیایید.»

درخواست‌های عجیب سوپر ثروتمندهای جهان از مدیران هتل های دبی

عضویت در انجمن کلیدهای طلایی

برای عضویت در انجمن Les Clefs d’Or شما باید حداقل ۵ سال سابقه خدمت در هتل را داشته باشید. سپس باید چندین مرحله مصاحبه را پشت سر بگذارید.

فقط مدیرانی می‌توانند عضو این انجمن باشند که علاوه بر دانش و تجربه، توانایی پشت سر گذاشتن چالش‌های ناگهانی و برآورده کردن درخواست‌های عجیب و غریب مهمان‌های خاص را هم داشته باشند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار