gardeshban.ir

قاره اروپا، قاره سرسبزی است که در هر شهر و کشور آن می توان جاذبه های بسیار جالبی را پیدا کرد.
کد خبر: ۱۲۴۷۲
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸-1398 February 09
گردشبان (gardeshban.ir) :

قاره اروپا، قاره سرسبزی است که در هر شهر و کشور آن می توان جاذبه های بسیار جالبی را پیدا کرد. به همین دلیل گردشگران و توریست های بسیاری سرتا سر اروپا را سفر می کنند. یکی از شهرهای جالب توجه در بین توریست ها، به خصوص علاقه مندان به طبیعت، شهر اینترلاکن، واقع در کشور سوئیس است.

اینترلاکن سوئیسسفر به اینترلاکن

شهر اینترلاکن در قسمت مرکزی کشور سوئیس و در ایالت برن است. این شهر دارای طبیعت بسیار زیبایی است و برای افرادی که به طبیعت و کوهنوردی علاقه مند هستند، بهشت به حساب می آید. قرار گیری این شهر در کنار کوه های آلپ و دو دریاچه زیبا، مناظر بسیار زیبایی را پدید آورده است. این شهر هم در تابستان و هوای گرم و هم در زمستان، افراد را به خود جذب می کند. از همین روی سالیانه گردشگران بسیاری که علاقه مند به طبیعت و طبیعت گردی هستند و می خواهند چند روزی را به دور از شلوغی و استرس باشند، به این شهر زیبا و کوچک سفر می کنند.

معرفی اینترلاکنآب و هوا

در شهر اینترلاکن بیشتر شاهد بارش باران هستیم اما به طور کلی می توان نوع آب و هوای آن را ملایم دانست. در این شهر حتی در ماه هایی که رطوبت پایین است، بارش باران وجود دارد. شهر اینترلاکن در فصل زمستان هوای بسیار سردی دارد و برخی مواقع دمای هوای آن به زیر صفر می رسد و گردشگران بسیار کمی در این فصل از سال در شهر حضور دارند.

اب و هوای اینترلاکنچه زمانی سفر به اینترلاکن داشته باشیم؟

بهترین زمانی که می شود به این شهر سفر کرد بین ماه های ژوئن تا آگوست یعنی همان تابستان، است. هوا در این فصل از سال معمولا بین 18 تا 20 درجه که بسیار مطبوع و مناسب است و می توان ساعات طولانی مدتی را بیرون از خانه و هتل بود و به گشت و گذار پرداخت، به خصوص این شهر پر است از جاذبه های طبیعی که خوب بودن هوا لازمه اصلی برای بازدید از آن ها است. در این فصل از سال جشنواره ای به نام ویلیام تل که در آن نمایشنامه ای را با لباس های قرون وسطایی اجرا می کنند، برگزار می شود. این جشنواره از سال 1912 هر سال در ماه های آگوست و جولای برپا می شود. یکی از زمان هایی که هم هوا خوب است و هم گردشگران کم تری در شهر حضور دارند که به طبع هزینه هتل ها نیز کاهش پیدا کرده، بین ماه های سپتامبر تا نوامبر است. در این فصل از سال روزها کوتاه ترند و فرصت برای بازدید کمتر می شود. فصل بهار که بین ماه های آوریل تا مه می شود، دمای هوا متعادل است اما بارش باران به شدت زیاد خواهد بود.

بهترین زمان برای سفر به اینترلاکننکاتی برای سفر به اینترلاکن

این شهر نسبت به تهران 2 ساعت و 30 دقیقه اختلاف زمانی دارد و در واقع تهران جلوتر از شهر اینترلاکن است. مردم این شهر چندین زبان رسمی دارند که شامل فرانسوی، آلمانی، رومانش و ایتالیایی می شود. فرانک سوئیس واحد پول در این شهر و کشور است. کد تلفن کشور سوئیس 0041 است و برای برقراری تماس با آتشنشانی، آمبولانس و پلیس باید به ترتیب 118، 144 و 117 را شماره گیری کنید. جهات رانندگی در شهر اینترلاکن از سمت راست است. برای سفر به این شهر توجه کنید که برق آن 230 ولت و 50 هرتز است و از دو شاخه نوع J استفاده می شود.

فرانک سوئیس

هزینه غذا در سفر به اینترلاکن

برای غذا خوردن در یک رستوران خوب در این شهر باید 25 فرانک هزینه کنید. برای کاهش این هزینه می توانید از غذاهای خیابانی و بومی این شهر استفاده کنید. گزینه دیگر هاستل بالمرز است که در رستوران و کافه آن با 14 فرانک می توان غذای خوبی میل کرد. اگر از فروشگاه ها مواد غذایی تهیه کنید و خودتان آشپزی کنید، هزینه غذا بسیار کم تر خواهد شد. توجه داشته باشید که وعده های ناهار در این شهر ارزان تر از وعده های شام است.

غذا در اینترلاکن سوئیسهزینه اقامت در سفر به اینترلاکن

با توجه به نوع اقامتگاهی که انتخاب می کنید، هزینه ها متفاوت خواهد بود. هزینه هاستل در شهر اینترلاکن برای یک شب اقامت در یک اتاق اشتراکی معمولا بین 20 تا 35 فرانک سوئیس است. از هاستل های معروف این شهر می توان به فانی فارم و بالمرز اشاره کرد که بالمرز در بین ماه های مه تا سپتامبر، اردوگاه هایی شامل امکانات مختلف و چادر دارد. برای یک شب اقامت در یک هتل دو ستاره باید حدود 90 فرانک هزینه کنید. با استفاده از سایت کوچ سرفینگ، می توان هزینه ها را بسیار کاهش داد و به صورت رایگان در خانه هایی که در این سایت قرار داده شده است، اقامت داشت.

هاستل فانی فارم اینترلاکنهزینه تفریح در سفر به اینترلاکن

بسیاری از تفریحات در فصل تابستان، مانند کوهنوردی و پیاده روی در دل طبیعت، شنا در دریاچه و ... بدون هیچ هزینه ای انجام می شود. تورهای رایگان بسیاری در این شهر برگزار می شود که می توانید بدون هیچ هزینه ای تفریحات خوبی داشته باشید.

تفریح در اینترلاکنهزینه حمل و نقل در سفر به اینترلاکن

همان طور که در بالا گفته شد شهر اینترلاکن وسعت بسیاری ندارد و برای جا به جایی در آن نیاز نیست که همیشه از تاکسی و اتوبوس استفاده کنید بلکه در بسیاری از مواقع می توانید از دوچرخه استفاده کنید یا پیاده روی کنید. برای آن که یک دو چرخه را برای یک روز اجاره کنید 30 فرانک و برای 3 ساعت اجاره، 16 فرانک باید پرداخت کرد.

حمل و نقل در اینترلاکنغذا و خوراکی در سفر به اینترلاکن

در مورد غذاهای شهر اینترلاکن بسیاری معتقدند که این غذاها ترکیبی از غذاهای کشورهای دیگر است وا غذایی مختص سوئیس وجود ندارد. در این بین، می توان تاثیر به سزای غذاهای آلمانی، ایتالیایی و فرانسوی  را در آشپزی این کشور مشاهده کرد. در این بخش از این مطلب شما را با برخی از این غذاها آشنا می کنیم.

غذاهای اینترلاکن: روستی

اگر بخواهید غذای ملی این کشور را بدانید، آن غذا روستی است. روستی وعده ای است که بیشتر برای صبحانه استفاده می کنند و ماده اصلی که در آن بکار برده می شود، سیب زمینی است و با توجه به ضائقه هر فردی مواد غذایی دیگری مانند بیکن، پنیر و ... اضافه می شود. داخل این غذا خیلی نرم و لطیف است و بیرون آن حالت تردی دارد. روستی در واقع یک غذایی است که از اصلیت فرانسوی دارد.

غذای روستی سوئیسغذاهای اینترلاکن: برنر پلت

یکی از غذاهایی که برای افرادی که به غذاهای گوشتی علاقه مندن، بسیار پیشنهاد می شود، برنر پلت است. این غذا که پس از پیروزی بر نیروهای فراسوی در برن، با توجه به آن که هر کسی هر ماده غذایی که داشت، آورد، ساخته شد. مواد تشکیل دهنده این غذا گوشت، سیب زمینی، سوسیس، لوبیا است.

غذای برنر پلت سوئیسغذاهای اینترلاکن: ریزوتوی زعفرانی

جالب است بدانید که در یکی از مناطق این کشور به نام Valais زعفران کشت می شود به همین دلیل در برخی از غذاهای این کشور زعفران دیده می شود. یکی از این غذاها ریزوتوی زعفرانی است که مواد تشکیل دهنده آن سوسیس، برنج، پیاز، پنیر و سس luganighe است. اصلیت این غذا به منطقه ای مرزی با ایتالیا به نام Ticino برمی گردد.

ریزوتوی زعفرانی در سوئیسغذاهای اینترلاکن: فوندوی پنیر

برای کسانی که از عاشقان انواع پنیر هستند، غذای فوندوی پنیر بسیار غذای جذاب و لذیذی خواهد بود. این غذا در یک ظرف سرامیکی که زیر آن شمعی قرار داده شده سرو می شود. این شمع برای گرم نگه داشتن غذا است چون این غذا باید حالت غیر جامد خودش را حفظ کند. فوندوی پنیر از چندین نوع پنیر تشکیل شده و در آن از مواد طعم داری مانند سیر استفاده می شود. برای خوردن آن باید یک تکه نان را در داخل آن بزنید و نوش جان کنید. برای همین هم نام فوندو در ابتدای آن می آید، چون فوندو برای غذاهایی که مانند سس و دیپ هستند و یکی از ماده های غذایی را باید در آن ها فرو برد و میل کرد، بکار برده می شود.

غذای فوندوی پنیر سوئیسغذاهای اینترلاکن: ماکارونی چوپان

از غذاهای جالب توجه این کشور Älplermagronen یا ماکارونی چوپان است. در واقع این غذا با توجه به خوراکی هایی که یک چوپان در گذشته در اختیار داشته تهیه می شود. به همین خاطر مواد تشکیل دهنده آن ماکارونی، سیب زمین، خامه، پنیر و سیب است که برخی مواق بیکن نیز کنار این مواد می آید. این غذا اصلیتش به منطقه آلمانی این کشور بر می گردد.

غذای ماکارونی چوپان سوئیسغذاهای اینترلاکن: راکلت

یکی از غذاهای بسیار پرطرفدار در بین مردم سوئیس، راکلت است. این غذا از پنیری به همین نام که از شیر گاو تهیه شده، سیب زمینی پخته شده با پوست، پیاز، خیارشور و سبزیجات تشکیل شده است. پنیرهای راکلت را در این غذا در ابتدا ذوب می کنند و با دیگر مواد سرو می شود. در گذشته این پنیر را در کنار آتش قرار می دادند تا نرم شود و سپس آن را رنده می کردند.

راکلت سوئیسیغذاهای اینترلاکن: میوزلی

یکی از غذاهایی که در صبحانه از آن استفاده می کنند، میوزلی است. میوزلی ترکیبی از انواع غلات، سبزیجات و میوه ها است که در سرتاسر دنیا برای کسانی که علاقه مند به غذاهای رژیمی و سالم هستند، این غذا آشنا است. سوئیسی ها این غذا را از سال 1900 وارد رژیم غذایی خود کردند.

میوزلی سوئیسیغذاهای اینترلاکن: تارت آجیلی

از جمله دسرها و شیرینی ها بسیار خوشمزه و معروف سوئیس، تارت آجیلی است که همان طور که از اسم ان مشخص است این شیرینی از خمیر تارت و آجیل تشکیل شده است. ریشه اصلی این شیرینی به منطقه Graubűnden برمی گردد. توجه داشته باشید که این دسر همان طور که بسیار لذیذ و مقوی است بسیار سنگین است.

تارت آجیلی سوئیسیغذاهای اینترلاکن: زپف

برای علاقه مندان به نان، باید بگوئیم که سوئیس نان های بسیار خوب و خوشمزه ای دارد، یکی از آن ها زپف است. زپف ظاهر بافتی دارد و مواد تشکیل دهنده آن آرد سفید، تخم مرغ، کره، خمیر مایه و شیر است که بر روی آن نیز زده تخم مرغ زده می شود تا رنگ خوبی پیدا کند. در فرهنگ این کشور این نان برای صبحانه های روز یکشنبه استفاده می شود.

نان زپف سوئیسیاماکن دیدنی اینترلاکن: انترسئان

اگر به دنبال آثار و بناهای تاریخی در شهر هستید پیشنهاد می کنیم به منطقه انترسئان بروید که در دامنه کوه هاردر قرار گرفته است. در این منطقه می توانید خانه هایی به شکل کلبه که از چوب ساخته شده اند را فضایی بسیار سرسبز و زیبا ببینید. در این جا کلیسا و برجی وجود دارند که جز آثار تاریخی به حساب می آیند. در کنار این بناها و کلبه ها، در انترسئان، باغات و رستوران هایی با غذاهای بومی را مشاهده می کنیم که تمامی این ها در کنار هم فضایی محلی و روستایی پدید آورده است. در این منطقه خبری از شلوغی های داخل شهر نیست و آرامش بیشتری در آن حکم فرما است.

منطقه انترسئان اینترلاکناماکن دیدنی اینترلاکن: خیابان Höheweg

یکی از مهم ترین واصلی ترین خیابان های شهر اینترلاکن، خیابان Höheweg است. در این خیابان هتل های مختلف، کافه، تئاتر و گل کاری های بسیار زیبایی را می بینیم که باعث جذابیت این خیابان شده اند. در کنار این بناها، باغ ژاپنی را می بینیم که بسیار زیبا و آرامش بخش ساخته شده است. این خیابان در واقع در ابتدا متعلق به کلیسای آگوستینیان بوده که در سال 1860 توسط چندین نفر خریداری شد تا یک فضای باز شهری باشد که به مرور زمان به شکل فعلی خود در آمده است.

خیابان Höheweg در اینترلاکناماکن دیدنی اینترلاکن: قلعه اینترلاکن

از جمله بناهای تاریخی این شهر قلعه یا صومعه شهر اینترلاکن است که در قرن 12 ساخته شده است. البته برج ناقوس و ایوان آن در قرن 14 ام ساخته شدند. در واقع این بنا در ابتدا صومعه بوده و از قرن 16 به بعد به عنوان یک بنای دولتی از آن استفاده شده است. در این بنا نکته قابل توجه تنوع بسیار زیاد پنجره ها است.

قلعه اینترلاکناماکن دیدنی اینترلاکن: موزه گردشگری

یکی از مکان های جذاب در این شهر، موزه ای است که به گردشگری در Jungfrau پرداخته است. در این موزه چندین نمایشگاه وجود دارد که در هر کدام، بخش هایی از موضوع گردشگری را پوشش داده است که در آن وسایل حمل و نقل قدیمی، پوشاکی که از گذشته تا به امروز در سفر استفاده می شود و ... دیده می شود.

موزه گردشگری اینترلاکناماکن دیدنی اینترلاکن: دریاچه برینز

در قسمت شرقی شهر، دریاچه ای به نام برینز قرار دارد. این دریاچه در بین صخره های آهکی و کوه ها قرار گرفته و شکل باریکی پیدا کرده است. نسبت به دریاچه تون که در قسمت غربی قرار دارد، برینز، ارتفاع بیشتری (حدود 7 متر) دارد. در این دریاچه نیز قایق هایی برای تفریح در نظر گرفته شده اند.

دریاچه برینز اینترلاکناماکن دیدنی اینترلاکن: دریاچه تون

یکی از دریاچه های شهر اینترلاکن که در قسمت غربی آن قرار گرفته، دریاچه تون است. ویژگی این دریاچه این است که در تا دور آن را کوه ها در بر گرفته اند و شکل باریکی پیدا کرده است. در این دریاچه قایق هایی برای تفریح در نظر گرفته شده اند تا بتوانید از زیبایی های این دریاچه بیشتر لذت ببرید. در کنار این دریاچه و در سمت غرب آن شهری به سبک قرون وسطایی به نام همین دریاچه وجود دارد که می توانید در آن اقامت داشته باشید و از جاذبه های آن مانند قلعه تاریخی آن و موزه ای که در آن است دیدن است.

دریاچه تون اینترلاکناماکن دیدنی اینترلاکن: پارک حیات وحش هارد آلپاین

اگر کودک به همراه دارید و یا به حیوانات و طبیعت علاقه مند هستید حتما از پارک هارآلپاین ددین کنید. این پارک تا ارتفاع 1322 متر بالا می رود می توانید از این فاصله منظره بسیار زیبایی از شهر را مشاهده کنید. هم پیاده و هم به وسیله قطار کابلی می توانید به این نقطه از پارک برسید. در این قسمت رستورانی با چشم انداز پانوراما از فضای بیرونی وجود دارد که غذا خوردن در چنین فضایی بسیار جذاب خواهد بود. حیواناتی که بیشتر در این پارک می بینید بز کوهی و مارموت ها هستند.

پارک حیات وحش هارد آلپاین اینترلاکناماکن دیدنی اینترلاکن: Schynige Platte

از جمله مناطق طبیعی و زیبای این شهر Schynige Platte است که از آن می توانید دریاچه و سه قله کوه را ببینید. چنین منظره ای را شاید کمتر جایی بتوان دید، اگر به این منطقه سفر کردید لذت کافی را ببرید و از زمان خود به خوبی استفاده کنید.

Schynige Platte اینترلاکن

اماکن دیدنی اینترلاکن: آبشار Giessbach

زمانی که به دیدن دریاچه برینز می روید می توانید سوار قایق ها شوید و به Giessbach بروید. در این منطقه آبشار بسیار زیبایی به همین نام وجود دارد که شاید راه آن برای افراد عادی سخت باشد اما حتما ارزش را دارد. در واقع این آبشار از 14 فواره تشکیل شده و دراای ارتفاع 500 متری است. در این منطقه هتل نیز وجود دارد تا اگر تمایل داشتید در این محدوده اقامت داشته باشید.

آبشار Giessbach در اینترلاکناماکن دیدنی اینترلاکن: برینزر روتورن

در نزدیکی دریاچه برینز، کوه مرتفعی به نام برینزر روتورن وجود دارد. این کوه 2350 متر ارتفاع دارد که ار این ارتفاع می توانید منظره بسیار زیبایی را مشاهده کنید. در همین منطقه شهری وجود دارد که به منبت کاری معروف است و از این منبت کاری ها در بسیاری از بناها استفاده شده است.

برینزر روتورن اینترلاکناماکن دیدنی اینترلاکن: موزه فضای باز بالنبرگ

در نزدیکی شهر اینترلاکن منطقه کوهستانی وجود دارد که از دهکده های مختلفی تشکیل شده، در واقع این دهکده ها هر کدام قسمتی از سوئیس را نشان می دهند که به راحتی می توان با هر کدام از بخش های این کشور از نزدیک آشنا شد. این منطقه را می توان یک موزه فضای باز دانست که از جمله بهترین موزه ها در کل اروپا به حساب می آید. در این منطقه و موزه خانه هایی را می بینیم که دکوراسیون و سبک و سیاق قدیمی و سنتی دارند و در کنار این ها کارهای سنتی این کشور به نمایش گذاشته شده اند. این خانه ها بنا از ساده ترین حالت تا اشرافی ترین شان به نمایش گذاشته شده اند و جزئیات کاملی را به همراه دارند.در واقع با حضور در این دهکده ها می توانید آشنایی کامل با کشور سوئیس به خصوص سنت و آدام و رسومی که دارند، داشته باشید. برای بازدید از این موزه بسیار جذاب، می توانید از تورهای یک روزه ای که در دفتر گردشگری این شهر برگزار می شود، استفاده کنید.

موزه فضای بار بالنبرگ اینترلاکنرستوران های اینترلاکن: بلودر براسری

یکی از رستوران های سوئیسی و مدرن شهر اینترلاکن، بلودر براسری است. در این رستوران شیک، غذاهای بسیار متنوعی از سوئیس سرو می شود که می توانید این غذاهای بسیار خوشمزه را با منظره بسیار زیبا و گوش دادن به موسیقی زنده میل کنید.

رستوران بلودر براسری اینترلاکنرستوران های اینترلاکن: ورنادا

یکی از بهترین رستوران های شهر اینترلاکن از همه نظر که در هتل رویال سنتر جورجز این شهر واقع شده، رستوران ورنادا است. در این رستوران انواع غذاها و نوشیدنی های سوئیسی سرو می شود. در واقع تمامی غذاها، غذاهای سنتی این کشور هستند که با هنر آشپز به صورت مدرن تهیه و ارائه می شوند.

رستوران ورنادا اینترلاکنرستوران های اینترلاکن: گلندر آنکر

رستوران گلندر آنکر، یک رستوران دیگر در شهر اینترلاگن با غذاهای سوئیسی است که در کنار میل کردن غذا می توانید از موزیک زنده پیانو لذت ببرید. در این رستوران سعی شده فضای آرام و گرمی ایجاد شود. در کنار همه این موارد غذاهای این رستوران بسیار خوشمزه است.

رستوران گلندر آنکررستوران های اینترلاکن: واین آرت

برای خوردن بهترین غذاهای مدیترانه ای در شهر اینترلاکن به شما رستوران واین ارت را معرفی می کنیم، این رستوران دارای دکوراسیون بسیار جذاب و زیبایی است که هر فردی را به خود جذب می کند. این رستوران دارای فضای گرم و راحتی است.

رستوران واین آرت اینترلاکنرستوران های اینترلاکن: Top o’ Met

یکی از کافه رستوران های این شهر که هم منوی کافه و هم منوی رستوران بسیار خوبی دارد، Top o’ Met است. در این کافه رستوران غذاها و نوشیدنی ها هم از کیفیت بالا و هم از قیمت مناسبی برخوردارند. از دیگر نقاط قوت آن، مناظر بسیار زیبایی است که از این کافه رستوران دیده می شود، است که پیشنهاد می شود در سفر به اینترلاکن به آن سر بزنید.

رستوران Top o’ Met اینترلاکنرستوران های اینترلاکن: لاتراس

در بین گردشگران غذاهای فرانسوی در شهر اینترلاکن از محبوبیت بسیاری برخوردار است، یکی از بهترین رستوران ها در سرو غذاهای فرانسوی، لاتراس است. غذاهای این رستوران بسیار خوشمزه است که در کنار آن از فضای بسیار زیبای آن نمی توان گذشت. این رستوران بسیار شیک است و برای دکوراسیون آن به دقت کار شده است. در این رستوران می توانید از نوازندگی زنده پیانو لذت ببرید و غذای خود را میل کنید. در سفر به اینترلاکن به اینجا بروید و در تراس این رستوران منظره بسیار زیبایی از کوه های آلپ را به نظاره بنشینید.

رستوران لاتراس اینترلاکنرستوران های اینترلاکن: Pizzeria Horn

از جمله غذاهای پرطرفدار در اروپا، غذاهای ایتالیایی هستند، در اینترلاکن نیز اگر به دنبال رستروان ایتالیایی بودید، ما به شما رستوران Pizzeria Horn را معرفی می کنیم. در این رستوران می توانید بهترین پیتزاها و غذاهای ایتالیایی را میل کنید.

رستوران Pizzeria Horn اینترلاکنرستوران های اینترلاکن: لیتل تای

در سفر به سوئیس و اینترلاکن اگر به دنبال غذاهای آسیایی و تایلندی هستید، رستوران لیتل تا را پیشنهاد می دهیم. غذاهای این رستوران بسیار متنوع و بسیار پرادویه است. در کنار غذاهای بسیار خوشمزه، قیمت آن ها نیز بسیار مناسب است. این غذاهای لذیذ را می توانید در سفر به اینترلاکن در فضای بسیار گرم و صمیمی لیتل تای نوش جان کنید.

رستوران لیتل تای اینترلاکنرستوران های اینترلاکن: The 3 Irish Tells

رستوران ایرلندی در اینترلاکن که در آن غذاهایی مختص این کشور را سرو می کند، The 3 Irish Tells است. در این رستوران فضایی بسیار صمصمی و گرم می بینیم که از خانه ای روستایی الهام گرفته شده است. در این رستوران موزیک زنده پخش می شود که به جذابیت آن افزوده است.

رستوران The 3 Irish Tells دز اینترلاکن


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار