gardeshban.ir

اگر برنامه ی سفر به این کشور را دارید پیشنهاد می کنیم با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید.
کد خبر: ۱۲۴۹۴
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸-1398 February 10
گردشبان (gardeshban.ir) :
سنگاپور کشوری کوچک در جنوب شرقی آسیا است که به دلیل وجود بازارهای هیجان انگیزی که دارد و صدها پارک زیبا و بیش از ۶۰ جزیره نفس گیر توانسته در بین گردشگران بسیاری محبوبیت پیدا کند و مقصد سفر افراد بسیاری چه در زمینه تحصیل، گردشگری و یا کار باشد. اما آنچه که لازم است در ابتدا قبل از اینکه بنابر هر دلیلی بخواهید به این کشور سفر کنید باید بدانید شرایط اخذ ویزای آن است.


مطابق با آنچه که در بالا هم گفتیم، کشور سنگاپور از جمله کشورهای کوچکی است در دنیا که در ناحیه جنوب شرقی آسیا قرار گرفته و با وجود وسعت اندکی که دارد خود یکی از پیشتازان اقتصادی در عرصه جهانی به شمار می رود که علت اصلی آن رونق صنعت گردشگردی در این کشور است. این کشور از تنوع سرگرمی و جاذبه های گردشگری بالایی برخوردار است و گزینه های بسیار مناسبی برای مسافران خود ارائه می دهد. اما برای سفر به نیویورک آسیا لازم است که روادید آن را در ابتدا دریافت کنید. پس از ویزا برای بلیط هواپیما و رزرو هتل در این کشور اقدام نمایید.


روش های درخواست ویزای سنگاپور


لازم به ذکر است که در حال حاضر روادید سنگاپور در ایران به صورت آنلاین صادر می شود، از همین رو برای درخواست می توانید به سایت singaporevisaonline.sg  مراجعه کنید. کل زمانی که برای این موضوع سپری می شوند ۵ الی ۱۰ دقیقا است و نیازی به ارسال پاسپورت و مدارک به آژانس مسافرتی به منظور اخذ ویزا نیست.

درخواست ویزا از سفارت سنگاپور

اگر خواستید که درخواستتان را به سفارت این کشور ارسال کنید هم می توانید با همراه داشتن مدارکی که در ادامه برای هر کدام از ویزاهایی که می خواهید به سفارت این کشور یا آژانس های معتبر ارسال نمایید. لازم به ذکر است که این کشور در ایران سفارتی ندارد و برای این کار یا باید به آژانس های مسافرتی درخواستتان را ارائه دهید و یا به سفارت خانه ای که در کشورهای همسایه وجود دارد مراجعه نمایید.

ویزای توریستی سنگاپور


کسانی که به عنوان مسافر و گردشگری به کشور سنگاپور سفر می کنند می بایست که روادید توریستی سنگاپور را دریافت کنند. این نوع ویزای برای کسانی صادر می شود که به قصد گردش عازم این کشور می شود و مدت زمان اعتبار آن یک ماه است و به صورت عادی و فوری صادر می گردد. علاوه بر این کسانی که آن را دریافت می کنند اجازه کار یا اقامت بیش از مدت مقرر را در خاک این کشور را ندارند و اگر بخواهند تمدید کنند می بایست برای تمدید شخص متقاضی به همراه داشتن اصل گذرنامه به اداره مهاجرت سنگاپور مراجعه کنند.

ویزای توریستی سنگاپور برای افرادی صادر می‌شود که به قصد گردش عازم این کشور می‌شوند. این ویزا دارای اعتباری یک ماهه بوده و به دو صورت عادی و فوری صادر می‌شود. همچنین دارنده این نوع روادید اجازه‌ی کار یا اقامت بیش از مدت مقرر در خاک این کشور را ندارد و در صورت تقاضا برای تمدید شخص متقاضی باید با به همراه داشتن اصل گذرنامه به اداره مهاجرت سنگاپور مراجعه کند.

هزینه ویزای توریستی سنگاپور

قیمت ویزای توریستی سنگاپور برای ایرانیان برابر با  ۸۵ دلار آمریکاست. این هزینه در زمان دریافت مدارک، پرداخت می‌شود و در صورت ریجکت شدن ویزای سنگاپور، این هزینه مستردد نخواهد شد


لازم به ذکر است که بگوییم سنگاپور در ایران فاقد سفارت است و بنابر آن کسانی که ویزای سنگاپور را می خواهند می بایست به یکی از کشورهای همسایه و یا آژانس های مسافرتی داخلی که با آژانس های کشور سنگاپور در ارتباط هستند به منظور درخواست ویزا اقدام نمایند. روادید عادی پس از صدور در ایران به مسافر تحویل داده می ‌شود، ولی در صورت نیاز امکان تحویل آن در فرودگاه سنگاپور نیز وجود دارد. البته در مورد ویزای فوری امکان تحویل آن در ایران وجود نداشته و حتما باید در کشور مالزی (فرودگاه) تحویل مسافر شود.

مدارک لازم برای دریافت ویزا

تکمیل فرم‌های ۱۴A و  V39A

گذرنامه با اعتبار حداقل ۶ ماهه به همراه کپی

یک قطعه عکس زمینه سفید جدید

سایر مدارک

شناسنامه و کارت ملی

آدرس کامل محل سکونت، محل کار و عنوان شغل متقاضی

واچر هتل هماهنگ با زمان درخواستی سفر

بلیط هواپیما (رفت و برگشت)

پرداخت وجه صدور ویزا

شایان ذکر است که بگوییم امکان درخواست ویزای سنگاپور به صورت آنلاین هم وجود دارد که در این صورت می بایست درخواستتان را حداقل ۳۰ روز قبل از ورود به سنگاپور و از طریق رابط معتبر در این کشور انجام دهید.

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور

همانطور که می دانید برای تحصیل در هر کشوری می بایست ویزای آن حتما قبول کرده باشید. بدیهی است عدم وجود برخی از مدارک باعث رد شدن درخواست شما می گردد. بنابراین قبل از ارسال درخواست از آخرین تغییرات مدارک مورد نیاز برای ویزای تحصیلی سنگاپور مطلع شوید و همه مدارک را به صورت صحیح جمع آوری کنید.

گذرنامه معتبر (تا ۳ ماه پس از اقامت شما در سنگاپور اعتبار داشته باشد.)
فرم درخواست تحصیلی ویزای دانشجویی ( فرم ICA 16 و فرم باید تکمیل و ارسال شود.)
پرداخت هزینه درخواست ویزای دانشجویی، مبلغ ۳۰ دلاری و هزینه گذرنامه ۶۰ دلار می باشد. 
(پس از اخذ گذرنامه باید برای پرداخت اقدام کنید.)

نامه پیشنهاد دانشگاه

دو عکس پاسپورتی (۴×۶)

گواهی تمکن مالی از بانک

نامه ای مبنی بر اینکه هزینه ی تحصیل شما در سنگاپور چطور قرار است پرداخت شود.
دریافت سپرده ثابت (در صورت لزوم)

نامه وام بانکی (در صورت لزوم)

مدرک ها، دیپلم ها، مدارک تحصیلی یا مدارک دوره هایی که در آن حضور داشتید
نمرات آزمون که برای کالجی که در آن ثبت نام کردید مورد نیاز است، مانند TOEFL، GRE، یا GMAT

دلایل ریجکت شدن ویزای سنگاپور

گاهی ممکن است که بنابر دلایلی ویزای شما ریجکت شود، که البته این موضوع دلایلی هم دارد. کشور سنگاپور به دلیل رفاه نسبتا بالایی که دارد از ورود پناهنده به شدت خودداری می کند و اگر مقامات این کشور حدس بزنند که شما قصد ماندن در این کشور را دارید به شما اجازه ی ورود به این کشور را نخواهند دارد. دیگر دلیلی که ممکن است باعث ریجکت شدن ویزا شود، بودن در بلک لیست و یا شک کردن افسر اداره مهاجرت به هر دلیل ممکن به شما است. این شک ناشی از صحت نداشتن علت سفرتان به سنگاپور خواهد بود که در فرم ثبت ‌نام ذکر کرده‌ اید.

 فرم ویزای سنگاپور

در پایان مطلب راهنمای دریافت روادید سنگاپور لازم است بگوییم که هر فردی که تقاضای دریافت ویزای سنگاپور را دارد، می بایست اطلاعات فردی و هویتی خود را در فرم روادید سنگاپور وارد نماید و همراه با بقیه مدارک به سفارت سنگاپور تحویل دهد. به منظور دریافت این فرم می توانید در اینترنت جستجو کنید و دانلود نمایید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار