gardeshban.ir

بیشتر شما ایتالیا را بخاطر شهر های زیبا،پیتزاهای خوشمزه،سفرهای خاطره انگیز و ... می شناسید. اما در این کشور ترسناک ترین منطقه در جهان وجود دارد.
کد خبر: ۱۲۵۰۰
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸-1398 February 10
گردشبان (gardeshban.ir) :
پوگلیا به تاریک ترین نقطه بر روی زمین معروف است.با وجود ترسناک بودن این منطقه،به تازگی گردشگران زیادی برای دیدار از آن به ایتالیا سفر می
کنند.

بین دو جزیره ونیز و لیدو جزیره پوگلیا واقع شده است که از سال 1960 به دلیل وجود نیروهای شیظانی و جن زده خالی از سکنه رها شده است.در سال 421 اولین ساکنان وارد این محله شدند و برای قرن ها همراه جزایر درگر در صلح زندگی کردند.

در قرن چهاردهم، جمعیت این جزایر به طور چشمگیری کاهش یافت، به خاطر طاعون در سال 1348 به ونیز و پوگلیا رسیده بود و پوگلیا به سرعت به یک مستعمره قرنطینه تبدیل شد.

این بیماری یک سوم اروپاییان را کشت و هیچ شانسی برای زنده ماندن باقی نذاشته بودمرکز جزیره کوچک ایتالیایی، به عنوان یک مخرب برای قربانیان طاعون مرده یا زنده تبدیل شده است.مرده ها را درون چاله هایی که جسدهای قبلی سوخته بودند می ریختند و اگر کسی تنها یک نشانه از طاعون داشت به وسط این چاله ها تبعید میشد و اغلب قربانیان برای اعتراض به این جنون بیش از حد بیمار بودند.

در اواخر دهه 1800 تا اوایل 1900،افراد مبتلا به بیماری های روانی در پناهگاهی که در پوگلیا ساخته شده بود نگه داری می شدند.

این پناهگاه به صورت کاملا ضعیف ساخته شده بود و بیشتر برای تبعید استفاده میشد تا توانبخشی.بیماران در بیمارستان بلافاصله شروع به گزارش کردند که آنها شاهد ارواح و قربانیان طاعون هستند.

در شب، بیماران از طریق فریاد و ترس از ارواح رنج می برند. یک پزشک که در پناهندگی مشغول به کار بود، تصمیم گرفت آزمایشهای بسیار عجیب و غریب انجام دهد تا جنون بیمارانش را درمان کند.او کاره‌ای زیادی با ابزارهایی مانند دریل دستی و چکش انجام داد.

پس از آزمایش‌ها، او همه بیمارانش را یکی یکی برداشت و آن‌ها را شکنجه داد و آن‌ها را آزمایش کرد و آن‌ها مجبور شدند این کار غیر انسانی را تجربه کنند. پس از آن دکتر دیوانه‌وار شروع به شنیدن صدای قربانیان شکنجه شده کرد.

چنان دیوانه شد که خود را از بالای برج ناقوس انداخت. پرستاری که در آن حوالی بود مدعی شد که سقوط او را نکشته است، اما مه غلیظی از زمین برخاست و او را خفه کرد.برج ناقوس چند دهه پیش برچیده شد، اما برخی می‌گویند که آن‌ها هنوز هم می‌توانند صدای زنگ‌های برج را بشنوند.

دولت ایتالیا این جزیره را فروخت اما مالک آن را در دهه شصت ترک کرد. کارگران ساختمانی ایتالیایی تلاش کردند ساختمان بیمارستان را احیا کنند، اما بدون هیچ توضیحی توقف کردند. بسیاری بر این باورند که آن‌ها توسط ارواح جزیره و نیروهای تاریک رانده شده‌اند.

ماهیگیران از ترس گرفتن بقایای انسان‌ها از جزیره فاصله می‌گیرند.50 درصد از خاک این جزیره اکستر انسان ها سوخته است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار