gardeshban.ir

یک هفته مهلت برای شناسایی زمین‌های دولتی با مساحت بیش از هزار هکتار و با فاصله مناسب و استاندارد از شهر مشهد به منظور ساخت فرودگاه جدید این کلانشهر تعیین شد.
کد خبر: ۱۲۵۴۷
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸-1398 February 11
گردشبان (gardeshban.ir) :

در نخستین جلسه امکان‌سنجی جابجایی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد که با حضور استاندار خراسان رضوی و جمعی از مدیران استانی و شهری در محل دفتر استاندار برگزار شد به تصویب رسید که این زمین‌ها پس از شناسایی باید ظرف همین یک هفته به اداره کل فرودگاه‌های خراسان رضوی معرفی شود تا اقدامات اجرایی برای تعیین گزینه نهایی انجام گیرد.

بنا بر این گزارش با تاکید استاندار خراسان رضوی مقرر شد شهرداری مشهد نسبت به انجام مطالعات اقتصادی زمین فعلی فرودگاه شهید هاشمی نژاد و برآورد میزان درآمد حاصل از تغییر کاربری آن اقدام کند.

علیرضا رزم حسینی در این جلسه گفت: با توجه به رشد روز افزون تقاضای سفر هوایی به مشهد، انتقال فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد به خارج از شهر ضرورتی غیرقابل انکار است.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد که فرودگاهی در شأن زائران و مجاوران بارگاه منور امام رضا(ع) در محدوده خارج از شهر مشهد احداث شود.

سالانه بیش از ۱۰ میلیون مسافر، زائر و گردشگر داخلی و خارجی در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد پذیرش می شوند و این فرودگاه سالیانه محل نشست و برخاست بیش از ۷۵ هزار پرواز است.




پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار