gardeshban.ir

سفر با قطار یکی از امن‌ترین انواع سفر به شمار می‌رود، اما نبودن فضای راحت در این وسیلهٔ نقلیه و طولانی‌تر شدن سفر باعث می‌شود که هواپیما گزینهٔ اول برای بسیاری از افراد باشد، به ویژه کسانی که دوست‌دارند در سفرهایشان لوکس و راحت سفر کنند.
کد خبر: ۱۲۵۶۷
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸-1398 February 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
با ما همراه باشید تا با برخی از لوکس‌ترین قطارهای دنیا آشنا شوید. سفر با قطار می‌تواند لذت خاص خودش را داشته باشد و راحتی وصف‌نشدنی‌ای را تقدیم مسافرش کند به شرطی که با یکی از این قطارها صورت بگیرد. ولی جالب است بدانید که در سرتاسر دنیا چندین قطار بسیار لوکس وجود دارند که سفر با آن‌ها شبیه به سفر با هیچ‌یک از وسایل نقلیه نخواهد بود. این قطارها گاهی به قدری شیک و لوکس هستند که از این نظر برخی، هتل‌های ۵ ستارهٔ دنیا را نیز پشت سر می‌گذارند.

10- قطار سلطنتی کنیدین-پسیفیک

با این قطار که یکی از لوکس‌ترین‌های آمریکای شمالی است از استان‌های کانادا و کوه‌های این کشور عبور کنید. قطاری که دنیای قدیم و جدید را با هم پیوند داده است. واگن‌های قدیمی که سال ۱۹۱۶ و ۱۹۳۱ ساخته شده‌اند با وجود بازسازی هنوز حس کلاسیک همان زمان را به شما می‌دهند.

9- بلوترین (قطار آبی رنگ)

قطار مشهور بلوترین بین کیپ تاون و آفریقای جنوبی سفر می‌کند و واگن‌هایش کاشی‌کاری شده‌اند و دارای وان‌های مرمرین هستند و در غذاخوری تمامی خوراک‌ها در ظروف نقره سرو می‌شوند. از نظر مناظر بیرونی هم باید گفت که این سفر یکی از بهترین‌ها خواهد بود.

8- دانوب اکسپرس

این قطار که به خدمات بسیار عالی‌اش شهرت دارد، به شما تجربهٔ عالی از عصر طلایی سفر با قطار هدیه می‌دهد. قطار از شرق اروپا عبور می‌کند و خدماتی خارج از قطاری مثل اقامت در هتل ۵ ستاره نیز ارائه می‌شود.

7- دکن ادیسه

این قطار لوکس با خدمات فوق‌العاده خوب، دکور مجلل و غذای عالی از شبه قارهٔ هند عبور می‌کند. شما می‌توانید هم‌زمان که در واگن لوکس با هوای تازه نشسته‌اید از مناظر اطراف نیز نهایت لذت را ببرید. خدمهٔ این قطار آماده‌اند تا تمام خواسته‌های شما را برآورده کنند و بهترین‌ها را در اختیارتان قرار دهند.

6- آل آندالوس

تمام واگن‌های این قطار در فرانسه ساخته شده‌اند و در طراحی آن‌ها از هنرهای عصر زیبا استفاده شده‌است. سوییت‌ها در سطح استاندارد جهانی قرار دارند و قطار در طول مسیر از کوه و دریا عبور و سفری کاملاً لوکس را با مناظر طبیعی فوق‌العاده تقدیم مسافرانش می‌کند.

5- گلسیر اکسپرس

گلسیر اکسپرس که یکی از مشهورترین خطوط راه‌آهن دنیا است، از میان کوه‌های سوئیس می‌گذرد و در مسیر از ۹۱ تونل و ۲۹۱ پل عبور می‌کند. سوار این قطار که شدید دوربینتان را همیشه آماده نگه دارید، زیرا در هر ثانیه می‌توانید تصاویر خارق‌العاده از آلپ ثبت کنید.

4- بلموند رویال اسکاتسمن

چوب‌های براق، پارچه‌های مجلل و ظروف برنجی پولیش شده، مکمل سفر کلاس بالای شما از اسکاتلند به لندن هستند. با واگن‌های کلاسیک ساخت کمپانی پولمن، این قطار یکی از لوکس‌ترین‌های دنیا است. تنها ۳۶ مسافر در آن پذیرفته می‌شوند و رسیدگی به آن‌ها با خدمات عالی، غذای خوشمزه و سطح بالا بسیار ساده خواهد بود.

3- عقاب طلایی

عقاب طلایی نام یک قطار بسیار لوکس است که روی طولانی‌ترین خط ریلی جهان یعنی راه‌آهن سرتاسری سیبری حرکت می‌کند. این خط، مسکو را به شرق روسیه، مغولستان، چین و شرقی‌ترین استان روسیه متصل می‌کند. با دکوراسیون فوق‌العاده و مناظر خیره‌کننده اطمینان می‌دهیم که یک سفر به یادماندنی را تجربه خواهید کرد.

2- ونیز سیمپلون اورینت اکسپرس

این قطار کلاسیک و زیبا از شهرهای پاریس، وین، پراگ، بوداپست، ونیز و استانبول گذر می‌کند. این قطار به‌روز شده و با وجود تجهیز به مدرن‌ترین امکانات، یکی از لوکس‌ترین‌های اروپا است. کابین‌های وینتج، پارچه‌های مخمل، غذای عالی، خدمات بدون نقص و سرگرمی و تفریحات درون قطاری، از آن یک انتخاب بی‌نظیر ساخته‌اند.

1- رووس ریل، غرور آفریقا

لوکس‌ترین قطار دنیا به دکور قدیمی و دلربایش شهرت دارد. واگن‌های چوبی، غذاهای لذیذ و درجه یک این قطار از بالاترین استاندارد برخوردارند. سوییت‌های رویال آن نیمی از یک ترن قطار طول دارند و در آن‌ها حمام ویکتوریایی و لژ خصوصی تعبیه شده‌است. سفر با رُوُس ریل در آفریقای جنوبی و بین مقاصدی چون کیپ تاون، پرتوریا، دوربان و آبشارهای ویکتوریا کاملاً منحصربه‌فرد و خاص اتفاق می‌افتد. سفر با این قطار لوکس در این منطقه از زمین که پر از مناظر خیره‌کننده است، قطعاً می‌تواند یک تجربهٔ خارق‌العاده باشد.























مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار