gardeshban.ir

برای دریافت اقامت ترکیه شرایط و راه های مناسب و همواری وجود دارد که ما آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۲۵۷۴
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸-1398 February 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
بر اساس اصلاح قانون اعطای شهروندی ترکیه که امروز در روزنامه رسمی کشور منتشر شد٬ شرایط لازم برای کسب اقامت ترکیه برای اتباع خارجی تسهیل شد.

بر این اساس به اتباع خارجی که در ترکیه اقدام به سرمایه گذاری مستقیم حداقل با مبلغ 500 هزار دلار و یا معادل آن به لیره ترک کنند، امتیاز حق شهروندی ترکیه داده می شود. پیشتر این میزان سرمایه گذاری حداقل 2 میلیون دلار بود.

همچنین بر اساس اصلاحیه جدید، به اتباع خارجی که در ترکیه اقدام به سرمایه گذاری به صورت غیر منقول و ملکی با مبلغ 250 هزار دلار و یا معادل آن به لیره ترک کنند نیز حق شهروندی اعطا می شود.

به این معنی است که در صورتیکه با خرید ملک در ترکیه با حداقل مبلغ 250 هزار دلار آمریکا، شما میتوانید حق شهروندی ترکیه را دریافت نمایید.

حداقل بهای خرید املاک و مستغلات در ترکیه در راستای اخذ حق تابعیت کشور از سطح 1 میلیون دلارآمریکا به 250 هزار دلار کاهش یافت.

همچنین شرط ایجاد اشتغال برای 100 شهروند ترک جهت دریافت حق شهروندی ترکیه به 50 نفر تغییر کرد.

برای دریافت امتیاز شهروندی در ترکیه، میزان حداقل سپرده گذاری سه ساله در بانک های کشور از 3 میلیون دلار به 500 هزار دلار آمریکا کاهش یافت.

نحوه خرید ملک و آپارتمان در ترکیه

خرید هرگونه دارائی وثبت آن مانند زمین خانه هتل و….در اغلب موارد همراه با تجارب پیچیده همراه است وگاهی مشکلات در پیش دارد و گاهی هم سخت بوده این امر مانند ایجاد یک تعهد مالی بزرگ است که ممکن است فقط یک یا چندبار در زندگی هر انسانی رخ دهد.

وقتی تصمیم به خرید خانه در ترکیه میگیرید خدمات مشاورین املاک پیمان مانند آفتابی است که ذهن شما را نسبت به آنچه که میخواهید روشن نموده و به شما یک دید روشن و واقعی برای پیش بینی آینده به شما می دهد.

تمام املاک با ذکر مشخصات وامکانات انها که تماما توسط این شرکت بررسی وتائید گردیده است بهمراه لیست کاملی از ویژگی انها به شما ارائه میشود.

مراحل خرید در ترکیه برای خارجیان با هر بودجه وسلیقه امکان پذیر است و به تازگی با وضع قوانین جدید بسیار این امر ساده گردیده است و توسط تیم حرفه ای ما بطور قانونی پیگیری می شود .

هیچ محدودیتی در انتقال درآمد حاصل از معاملات املاک در ترکیه برای شما وجود نداشته وانتقال سرمایه در این کشور به روش بین المللی انجام میگردد.

برای انجام قطعی معامله شما یک کپی از پاسپورت وترجمه رسمی شناسنامه و سوء پیشنیه و ترجمه رسمی آن به زبان ترکی و 2 قطعه عکس تا قرارداد خرید را امضاء کرده و صاحب آن ملک شوید .

شما با خرید ملک در ترکیه و یا اجاره آپارتمان در ترکیه اقامت کوتاه مدت یکساله را دریافت می کنید نه اقامت دائم ترکیه.

در مورد خرید آپارتمان در استانبول یا هر جای ترکیه حتما موارد زیر را مورد نظر قرار دهید:

از پروژه هایی ملک خریداری نمایید که قبل از شما حداقل یک خارجی در آن پروژه صاحب ملک هست.

دقت کنید که ملک حتما دارای سند باشند که بواسطه آن بتوانید اقامت بگیرید

چون از قبل یک خارجی قبل از شما ملکی را از پروژه مدنظر شما خرید کرده پس پروسه های استعلامی در ادارات انجام شده است و ملک هیچگونه مشکلی ندارد.

قبل از پرداخت هزینه خرید، یک کپی از سند را از فروشنده درخواست کنید و به اداره سند منطقه (tapu daıresı) مراجعه نمایید و از مسئول مربوطه استعلام بگیرید که کار بسیار ساده ای است و پس از استعلام اقدام به خرید ملک در ترکیه نمایید

پروسه خرید در همان اداره سند منطقه (tapu daıresı) انجام می گیرد و یکروزه پس از پرداخت هزینه و تسویه با فروشنده سند بنام خریدار زده می شود

در هنگام پروسه خرید سعی کنید یک مترجم یا مشاوره مورد امین کنار شما باشد که ما این خدمات را به شما ارائه دهیم.

مدارک لازم برای اعطای سند قطعی شامل پاسپورت ترجمه شده رسمی،چهار قطعه عکس ،ورگی نومراسی ،هزینه مربوط به سند که توسط خریدار پرداخت می شود ( با توجه به قیمت ملک و نوع پروژه متفاوت است) و هزینه مترجم رسمی لازم به ذکر است هزینه های مالیاتی ملک برای خارجیان حذف شده است دقت کنید هزینه ای بابت مالیات ملک از شما اخذ نشود.

پس از دریافت سند یا تاپو می توانید از اداره مهاجرت زمان مصاحبه گرفته و برای دریافت اقامت کوتاه مدت اقدام نمایید

روال گفته شده در مورد خرید ملک از پروژه های آماده است برای پروژه های پیش فروش یا شرایطی با توجه به نوع پروژه روال متفاوت است

در بعضی شرکتهایی ساختمانی کلیه مراحل اخذ سند توسط خود شرکت انجام می گردد حتما در مورد استعلام تحقیقات لازم را انجام دهید و با مشاورین خبره مشاوره نمایید

موسسه مشاوره حقوقی و ملکی ما در تمامی مراحل در کنار شماست تا بصورت قانونی تمامی مراحل را طی کنید و هیچ مشکلی برای شما پیش نیاید.

همچنین ما خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهیم که در هیج جای ترکیه این خدمات را دریافت نمیکنید.

ما دارای دفتر رسمی در بهترین جای استانبول هستیم و سابقه فعالیت با افراد بسیار مشهور و عالی رتبه ایرانی و ترک هستیم و به شما این اطمینان را میدهیم که بهترین خدمات را ارائه میدهیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

00905350384911

قیمت خانه در ترکیه چند است؟
برای خیلی از دوستان عزیز سوالی پیش آمده است که قیمت ملک در ترکیه چه قدر است؟ به پول ایران قیمت آپارتمان در استانبول چند تومان است؟

دلیل اصلی رغبت ایرانی ها و خارجی ها برای خرید ملک در ترکیه، اخذ اقامت ترکیه است. زیرا با خرید ملک در ترکیه یا اجاره ملک در ترکیه شما می توانید اقامت کشور ترکیه را بگیرید. به همین دلیل است که ایرانی ها به دنبال اطلاعات در مورد قیمت خانه در ترکیه هستند.

شرکت ها و موسسه های مشاوره زیادی در ترکیه و ایران فعالیت می کنند و خدمات مربوط به خرید ملک در ترکیه را انجام می دهند و اطلاع رسانی هایی را برای ایرانیان انجام می دهند. بگذریم از اینکه در این میان کلاهبرداری های بسیار زیادی انجام شده است و این بدلیل عدم آگاهی مردم از قیمت و شرایط و اطلاعات خانه ها است. مواظب این گونه موارد باشید و اطلاعات را از مشاورین معتبر تهیه کنید. قبل از هر اقدامی حتما بررسی کنید شرایط مشاوره املاک را.

اگر شما قصد خرید خانه در ترکیه را دارید از جمله شهرهای استانبول، آنتالیا، آلانیا، ازمیر و … از طریق شرکت ها را دارید حتما چک کنید که یک موسسه رسمی ثبت شده در ترکیه باشند. برای فهمیدن قیمت خانه در ترکیه به پول ایران سراغ هر منبعی نروید که خدای نکرده در دام سود جویان نیفتید. بهترین حالت این است که یک سفر چند روزه به شهر مقصد داشته باشید و قیمت را از محلی ها و املاک محلی آن شهر بپرسید.

ما این خدمات را برای شما به بهترین نحو ممکن انجام میدهیم.

مثال ما شهر استانبول را برای شما می آوریم.

قیمت خانه در استانبول بسیار متفاوت است. قیمت لیر در موقع نوشتن این مطلب 1800 تومان است.

قیمت آپارتمان در استانبول بستگی به منطقه، نوع سازه و متریال، دید و منظره آپارتمان، دسترسی به مناطق و … دارد. مثلا قیمت یک آپارتمان نوساز 100 متری دوخوابه در بخش اروپایی در نزدیکی فرودگاه آتاترک بین 400 هزارلیر الی 600 هزار لیر می باشد. که دارای امکانات رفاهی از جمله محوطه، سالن ورزش، محل بازی کودکان، استخر و … هست. که به قیمت تومان امروز 30 مرداد1397 حدود 700 میلیون تومان الی یک میلیارد تومان هست.

یا قیمت آپارتمان 100 متری نوساز در محله آسیایی در مثلا منطقه سوادیه که نزدیک خیابان بغداد است و یکی از مناطق لوکس استانبول به شمار می آید ، بین 1میلیون لیر الی 1.5 میلیون لیر است. دلیل گران تر بودن این آپارتمان ها بخاطر نزدیکی به بهترین خیابان استانبول یعنی خیابان بغداد و خط ساحلی منطقه کادیکوی و سوادیه هست. در همین منطقه یک خیابان بالاتر از خیابان بغداد که کمی به ساحل دورتر هست. قیمت حدود 30 درصد ارزان تر است.

در کل قیمت خانه در استانبول مناسب تر از قیمت خانه در تهران است. مثلا اگر شما یک آپارتمان در اطراف دریاچه چیتگر تهران با همین متراژ و مترلیا بخواهید بخرید حدود 30 درصد گرانتر است. میتوانید به این منطقه مراجعه و قیمت ها را بررسی کنید. در حالیکه امکانات آپارتمان در استانبول را ندارد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار