gardeshban.ir

دالخانی یکی از لوکیشن های بکر عکسبرداری در طبیعت شمال است. رامسر را بعضی ها، عروس شهرهای ایران می دانند. شهری زیبا با مردمانی خونگرم و البته طبیعتی که از دست سرمایه داران و سرمایه سالارها در امان نیست و روی کوه ها، ویلاهای لاکچری اش مثل باستی هیلز لواسانات، به چشم می خورد.
کد خبر: ۱۲۶۲۱
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸-1398 February 14
گردشبان (gardeshban.ir) :
در بهار ۹۸ یکی از جاهای زیبا و بکر کشور، پس از سوباتان و مازیچال و فیلبند، حتما رامسر است. محیطی سحر انگیز در جنگل دالخانی، شما را به میزبانی مه و درختان تنومند می برد. جایی که آش زغالی و چای هیزمی، روایت گر طبیعت گردی جذاب برای عاشقان ایرانگردی در شمال کشور است.

جنگل دالخالی رامسر را باید یکی از زیبا ترین مسیرهای جنگلی در ایران دانست. برای عاشقان کوله پشتی گردی و کمپ و پیاده روی در طبیعت، دالخانی رامسر را بهار نود و هشت توصیه می کنیم. اگر به دنبال مقصد عالی برای جنگل نوردی هستید، دالخانی را فراموش نکنید. روستاهای اطراف، فرصت اقامت در خانه اهالی خونگرم را می دهد.

جنگل دالخانی در ۳۰ کیلومتری جنوب شرقی رامسر است. جایی نیمه کوهستانی در ارتفاعات البرز و در مسیر جاده ییلاق جنت رودبار در ارتفاع هشتصد متری از سطح دریا و شصت هکتار مساحت. دالانی بهتشی و پوشیده از پوشش سبز متراکم که مقصدی جذاب برای سلفی بازهای اینستاگرام است.  دالخانی، این جنگل سرسبز و انبوه به مانند دالانی از درختان سر به فلک کشیده دست شما را می گیرد و در نهایتِ زیبایی غرق می کند. جاده ای سحرانگیز که هر لحظه، جلوه ای تازه از طبیعت بکر خود را در برابرتان به نمایش می گذارد و شما را به وسوسه دیدن زیبایی های بیشتر، به انتهای مسیر می کشاند.



پاییز دیدنی را در جنگل دالخانی رامسر تماشا کنید. اگر به دنبال لوکیشن رویایی برای عکاسی در طبیعت هستید، دالخانی، حتما گزینه فوق العاده ای برای عکاسان خواهد بود

کلبه های چوبی در جنگل دالخانی رامسر، فرصت خوبی برای استراحت جنگل نوردها است

فضای مه آلود و رمانتیک جنگل دالخانی رامسر



مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار