gardeshban.ir

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: فعالیت غرفه‌های کافی شاپ، آب میوه فروشی و بستنی فروشی بعد از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است و رستوران‌ها نیز از طبخ و سرو غذای گرم در طول روز باید خودداری کنند.
کد خبر: ۱۲۶۸۲
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸-1398 February 16
گردشبان (gardeshban.ir) :
سردار حسن مهری در نشست هماهنگی اصناف و غرفه‌داران با پلیس فرودگاه‌های کشور افزود: مسئولیت حفظ و رعایت شان و منزلت روزه‌داران در فرودگاه وظیفه همگانی است خصوصا اصناف و غرفه‌داران مسئولیت بیشتری در این زمینه دارند.

وی ادامه داد: تامین محل مناسب و به دور از دید روزه‌داران برای پذیرایی از مسافران در این ماه به عهده اصناف و غرفه‌داران است در غیر این صورت پلیس از فعالیت آنان جلوگیری خواهد کرد.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور درباره محدودیت‌های غرفه‌داران و رستوران‌های فرودگاه‌ها در این ماه گفت: فعالیت غرفه‌های کافی شاپ، آب میوه فروشی، بستنی فروشی بعد از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است و رستوران‌ها نیز از طبخ و سرو غذای گرم در طول روز باید خودداری کنند.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: مسافران برای حفظ حرمت این ماه مبارک و رعایت شان و منزلت روزه‌داران، در ملاءعام تظاهر به روزه‌خواری نکنند و در صورتی که به هر دلیل قادر به گرفتن روزه نیستند به محل‌هایی که در ترمینال‌ها از قبل مشخص شده مراجعه کنند.

سردار مهری اضافه کرد: پلیس هم برای حفظ کرامت ماه مبارک رمضان با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس بر رعایت قوانین در این ایام نظارت خواهد کرد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار