gardeshban.ir

لغو بدون دلیل پروازهای بوشهر – تهران/
انتشار تصویر بلیت تهران - بوشهر با مبلغ 15 میلیون و 852 هزار و 240 ریال در فضای مجازی با بازتاب گسترده‌ای فضای خبری داشته است.
کد خبر: ۱۲۷۳۶
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸-1398 February 19
گردشبان (gardeshban.ir) :
رضا معمار مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: لغو بدون دلیل پروازهای بوشهر – تهران و بالعکس توسط شرکت‌های آتا و تابان باعث گرانی بلیت پرواز این مسیر در چند روز اخیر شد.

وی اضافه کرد: در حالی که شرکت هواپیمایی تابان ۱۰ پرواز رفت و برگشت و آتا ۶ پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران – بوشهر داشتند این ۲ شرکت در هفته جاری بدون هماهنگی پروازهای خود را دراین مسیر لغو کردند.

بلیت 1.5 میلیون تومان هواپیما - بلیت هواپیما بوشهر - تهران - گرانی عجیب بلیت هواپیما - افزایش نرخ بلیت هواپیما

وی اضافه کرد: اداره کل فرودگاه‌های استان بوشهر اکنون در حال پیگیری و رایزنی از طریق سازمان هواپیمایی کشوری برای برقراری و افزایش پروازهای جایگزین و متعادل کردن قیمت‌ها در این مسیراست.

معمار اظهار داشت: ۷۰ درصد پروازهای فرودگاه بوشهر در مسیر بوشهر – تهران و بالعکس انجام می‌گیرد.

وی یادآور شد: با توجه به لغو پروازهای شرکت تابان و آتا اکنون هر هفته ۴۸ پرواز در مسیر رفت و برگشت تهران – بوشهر انجام می‌شود.

معمار ادامه داد: تهران، اصفهان، مشهد، کیش و جزیره خارگ پنج مقصد پروازی فرودگاه بوشهر هستند که این پروازها توسط شرکت‌های هواپیمایی کارون، زاگرس، آسمان، قشم ایر، ماهان، ایران ایرتور صورت می‌گیرد.

به گزارش چمدان، نبود نظارت روی بلیت هواپیما مثل بسیاری از بخش‌های خدماتی کشور وضعیت را روز به روز بدتر کرده است. در حالی کف و سقفی برای قیمت بلیت هواپیما تعیین شده است اما ایرلاین‌ها و شرکت‎‌های فروش بلیت همچنان می‌تازند چون امنیت خاطر دارند که نظارتی وجود ندارد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار