gardeshban.ir

در هنگام مسافرت و در آن زمانی که می‌خواهید محل اقامت خود را انتخاب کنید، علاوه بر اتاق‌های اجاره‌ای یا اقامت در هتل‌های لوکس و گران‌قیمت، یک حد وسط نیز وجود دارد و آن اقامت در هتل‌های ارزان است.
کد خبر: ۱۲۷۵۹
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸-1398 February 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
 اگرچه بیشتر افراد با شنیدن نام هتل های ارزان، به یاد هتل‌های کثیف و تنگ و تاریک می‌افتند اما همیشه این‌طور نیست. برخی از هتل‌های ارزان، علاوه بر اینکه قیمت‌های مناسبی دارند؛ از طراحی و دکوراسیون زیبا و ویژگی‌های مناسب نیز برخوردار هستند.

8- هتل ال پتیو ۷۷، مکزیکو سیتی

هتل آل پتیو (El Patio) در محله‌ کلونیا سان رافائل (Colonia San Rafael) در مکزیکو سیتی قرار دارد. اگرچه امکانات و اسباب و اثاثیه‌ داخل اتاق‌ها کم است، اما اتاق‌ها بسیار شیک هستند و دکوراسیون زیبایی دارند. ورودی و راهروهای هتل مملو از گیاهان و گلدان‌های زیبا است. اتاق‌های شیک، اینترنت رایگان، نزدیک بودن به ایستگاه مترو، دوچرخه‌های اجاره‌ای برای گشت‌وگذار در منطقه، برگزاری تور و معرفی جاذبه‌های گردشگری منطقه از ویژگی‌های این هتل است. سرو صبحانه‌ی رایگان جزو خدمات هتل است و یک شب اقامت در این هتل بین ۸۷ تا ۱۱۴ دلار هزینه خواهد داشت.

7- هتل پرکتیک، بارسلونا

در بارسلونا چهار هتل پرکتیک (Praktik) وجود دارد. اما این هتل-بوتیک در نزدیکی باغی بزرگ قرار دارد با اتاق‌های دنج، راحت و پرنور که دیوارهای آن با انواع تابلوهای زیبا تزئین شده‌است. در قسمت پذیرش هتل، قفسه‌هایی که مملو از کتاب هستند و گلدان‌های زیبا به چشم می‌خورد.
مکان‌های عمومی و محوطه‌ بیرونی هتل نیز آرام و دنج است و چشم‌اندازی از یک باغ سرسبز پیش روی مهمانان هتل قرار دارد. نزدیک بودن به ایستگاه مترو، پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان، سرو غذا در داخل اتاق‌ها از دیگر ویژگی‌های این هتل است. یک شب اقامت در این هتل ۶۷ یورو هزینه خواهد داشت.

6- هتل ولک شاتل، آمستردام

این هتل ویژگی‌های خاص و عجیبی دارد. در ارزان‌ترین اتاق‌های ولک شاتل (Volkshotel) ستون‌هایی از بتن دیده می‌شود. این اتاق‌های کوچک بیشتر برای سفرهای کاری مناسب هستند. در فضای کوچک این اتاق‌ها، یک سرویس بهداشتی با دوش ایستاده، تلویزیون و گاوصندوق وجود دارد، اما مهمانان این هتل می‌توانند از پنجره‌های بزرگ اتاق‌ها، چشم‌اندازی از شهر را ببینند. در طبقه‌ی آخر این هتل هفت طبقه، یک کافه‌رستوران با چشم‌اندازی زیبا از شهر آمستردام وجود دارد.

برای کسانی که مایل هستند کمی ولخرجی کنند و هزینه‌ بیشتری را بپردازند، این هتل دارای چند اتاق ویژه است. در تصویر بالا اتاقی را می‌بینید که با سبک خاصی طراحی و نقاشی شده‌است. اسباب و اثاثیه‌ این اتاق دارای خطوط واضح و زوایای تند هستند و دیوارها به رنگ‌های خاص و غیرمعمول نقاشی شده‌اند. هزینه‌ اقامت در اتاق‌های کوچک این هتل ۶۶ دلار است.

5- هتلی عجیب‌وغریب با نام Hotel not Hotel

اتاق‌های این هتل به طرزی عجیب‌وغریب ساخته شده‌اند؛ به‌طوری‌که پشت قفسه‌های کتابخانه مخفی شده‌اند. هنگامی‌که قفسه‌های کتاب بر روی یک محور می‌چرخند ناگهان از پشت این قفسه‌ها اتاق‌هایی کوچک با دو تخت‌خواب نمایان می‌شود.

این اتاق‌ها تنها اتاق‌های عجیب‌وغریب این هتل نیستند، بقیه‌ اتاق‌ها نیز این ویژگی را دارند. این تختخواب‌ها درون خانه‌ای چوبی قرار داده شده‌اند که دیوارهای چوبی آن با لیزر حکاکی شده‌است. اتاق‌های این هتل فقط اتاق نیستند بلکه یک اثر هنری محسوب می‌شوند و هر یک از آن‌ها به‌طور منحصربه‌فرد و مفهومی طراحی شده‌اند. هزینه‌ی اقامت در این هتل ۸۹ دلار است.

4- هتل آستل، برلین

اتاق‌های هتل آستل (Ostel) کاغذدیواری‌های زیبایی دارد که به سبک دهه‌ ۸۰ است و حال‌وهوای آن دوران را به مسافران القا می‌کند. حتی اسباب و اثاثیه و مبلمان اتاق‌ها حس و حالی را به مسافران می‌دهند که گویی آن‌ها را به زمان‌های گذشته و به دورانی می‌برد که آلمان شرقی وجود داشته است. هزینه‌ یک شب اقامت در این هتل ۴۶ دلار است.

3- هتل ایستالاژم، پرتغال

این هتل گردشگاهی ساحلی است که در منطقه‌ Ponta do sol در جزایر مادیرا (‌Madeira) و در کشور پرتغال قرار دارد. اتاق‌های پرنور این هتل تفریحی، از دکوراسیون زیبا و درعین‌حال بسیار ساده برخوردار هستند. مناظر دیدنی این منطقه یکی از مهم‌ترین دلایلی است که مسافران، این هتل را انتخاب می‌کنند. هتل ایستالاژم (Estalagem) بر روی بلندی و در میان صخره‌ها، رو به اقیانوس اطلس ساخته شده‌است. یک مسیر پیاده‌روی نیز وجود دارد که بخشی از ساختمان هتل است. مهمانان هتل با طی کردن این مسیر چشم‌اندازی بسیار زیبا از منطقه و صخره‌های اطراف را خواهند دید.

بعضی قسمت‌های هتل مانند استخر سرپوشیده‌ هتل، رو به اقیانوس ساخته شده‌است و چشم‌اندازی مبهوت‌کننده از اقیانوس پیش روی مهمانان قرار می‌دهد. زمین تنیس، استخر، سالن ماساژ و اسپا، پارکینگ اختصاصی و امکانات ویژه برای افراد با معلولیت جسمی از دیگر امکانات خاص این هتل است. هزینه‌ اقامت در این هتل ۱۰۰ دلار است.

2- هتل بنانا بک پکرز، سئول

هتل بنانا بک پکرز (Banana Backpackres) بیشتر شبیه به یک هاستل است تا یک هتل. مکان‌های عمومی و امکانات رختشوی خانه‌ این هتل، باعث شده که بیشتر به یک هاستل شباهت داشته باشد. باوجوداین ویژگی‌ها، اتاق‌های شخصی و سوئیت نیز در این هتل وجود دارد که دکوراسیون زیبای آن‌ها باعث می‌شود که این مکان به یک هتل نیز شباهت داشته باشد. هزینه‌ اقامت در اتاق‌های شخصی ۲۷ دلار است، اگرچه اقامت در اتاق‌های ویژه و سوئیت‌ها، هزینه‌ بیشتری خواهد داشت.

1- هتل ۵۵، لندن

با رزرو کردن یک اتاق در این هتل که در منطقه‌ ایلینگ در غرب لندن قرار دارد، اتاقی راحت و دنج با تخت‌خواب‌های بزرگ خواهید داشت. سوئیت‌های این هتل دارای آشپزخانه‌های کوچک، تلویزیون‌های فلت اسکرین که بر روی دیوار نصب شده‌اند، مبلمان و اسباب و اثاثیه‌ی شیک و مدرن هستند. هرگز نمی‌توان تصور کرد که یک هتل ارزان بتواند به این اندازه شیک و مدرن باشد. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به سرو غذا در داخل اتاق‌ها، وجود امکانات ویژه برای افرادی که معلولیت جسمی دارند، پارکینگ رایگان و سیستم تهویه‌ مطبوع در اتاق‌ها اشاره کرد. هزینه‌ یک شب اقامت در این هتل از ۹۳ دلار شروع می‌شود و اقامت در بعضی از اتاق‌ها هزینه‌ بیشتری را در برخواهد داشت.
















مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار