gardeshban.ir

فرمانده پلیس راه آهن کشور گفت: مسافران خطوط ریلی یا بیمارانی که توانایی روزه‌داری ندارند از خوردن و آشامیدن در محیط‌های عمومی و ملاءعام به ویژه سالن‌های مسافری خودداری کنند.
کد خبر: ۱۲۸۱۸
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸-1398 February 22
گردشبان (gardeshban.ir) :
سرهنگ حشمت الله ملکی در تشریح این خبر اظهار کرد: مسافران خطوط ریلی یا بیمارانی که توانایی روزه‌داری ندارند از خوردن و آشامیدن در محیط‌های عمومی و ملاءعام به ویژه سالن‌های مسافری خودداری کنند البته برای این عزیزان تمهیدات لازم پیش‌بینی شده است.

وی افزود: به منظور ایجاد فضای امن و تأمین آسایش مسافران و روزه‌داران و جلوگیری از برخی هنجارشکنی‌های مرتبط با روزه‌خواری، اقدامات پیشگیرانه توسط پلیس در تمامی ایستگاه‌های راه آهن در حال اجراست.

فرمانده پلیس راه آهن کشور تلاش برای حفظ حقوق شهروندی و بهره‌مندی اقشار مختلف از فیوضات و برکات ماه پرفضیلت رمضان را از مهمترین برنامه‌های پلیس راه آهن عنوان کرد و گفت: در راستای حفظ شعائر دینی و ارزش‌های اخلاقی شایسته است مسافران احترام به هنجارهای دینی را مدنظر قرار دهند و نسبت به رعایت آن در سالن‌های مسافری اهتمام بیشتری داشته باشند در غیر این صورت پلیس راه آهن با هنجارشکنان و افراد فرصت طلب مسافرنما که به صورت مشهود اقدام به هنجارشکنی می‌کنند، برخورد قانونی خواهد کرد.

سرهنگ ملکی خاطرنشان کرد: فعالیت تمامی غرفه‌ها، فروشگاه‌ها و رستوران‌های مستقر در ایستگاه‌های راه آهن با رعایت شئونات اسلامی و حفظ حرمت این ماه عزیز صرفاً برای مسافران خواهد بود.

فرمانده پلیس راه آهن کشور از تمامی مردم و مسافران درخواست کرد: در این ماه مبارک با احترام به احکام نورانی اسلام با پلیس همکاری داشته باشند و حافظان نظم و امنیت در نیروی انتظامی را از دعای خیرشان محروم نکنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار