gardeshban.ir

نرماندی کشوری کوچک در شمال غربی فرانسه است، کشوری با تاریخ پر فراز و نشیب و جذابیت های گردشگری فوق العاده.
کد خبر: ۱۲۸۳۲
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸-1398 February 23
گردشبان (gardeshban.ir) : این کشور با قرار گرفتن بین انگلستان و فرانسه فرهنگ تلفیقی جالبی را در خود جای داده و به عنوان یکی از خاص ترین مقاصد گردشگری در اروپا شناخته می شود. در این مقاله قصد داریم سفری داشته باشیم به این کشور زیبا.


نرماندی

Mont Saint-Michel

این کلیسا در قرن هشتم میلادی به دستور یکی از اشراف زادگان وقت فرانسه در فراز این جزیره ساخته شد. جذابیت های بصری این کلیسا موجب شده که به عنوان یکی از خاص ترین آثار گردشگری در نرماندی به شهرت برسد و گردشگران تور مسافرتی را از سراسر منطقه به خود جذب کند. دیوارهای حفاظتی این بنا در طول جنگ صد ساله ای که در منطقه جریان داشته به دور آن کشیده شد و کلیسا را از خطر تخریب و آسیب محافظتی می کرد. این مسجد با معماری فوق العاده زیبا و طراحی خاص همواره در این منطقه مورد توجه بوده است.

Mont Saint-Michel


Etretat

Etretat شهری کوچک در در حاشیه ی کانال انگلستان است که به خاطر صخره های ساحلی سفید رنگش به شهرت رسیده. طبیعت این شهر در نوع خود خاص و چشم گیر است و با در دست داشتن سواحل فوق العاده و زیبا یکی از مقاصد توریستی پر تردد در نرماندی فرانسه محسوب می شود. این امکان در اختیار گردشگران قرار گرفته که در قالب تور طبیعت گردی از جای جای این شهر بازدید کنند. اگرچه محبوب ترین قسمتی که می توان در این منطقه سراغ داشت سواحل سفید رنگی هستند که منظره ای عالی را در اختیار گردشگران قرار می دهند.

Etretat

Honfleur

این شهر را می توان به عنوان یکی از فوق العاده ترین شهرهای نرماندی فرانسه به حساب آورد این شهر بندری فضایی عجیب و رویاگونه دارد و به دلیل طبیعت زیبایش در قرن های 19 و 20 موضوع نقاشی بسیاری از معروف ترین هنرمندان از اقصی نقاط دنیا بوده است. قدمت این شهر به بیش از 1000 سال می رسد. می توانید در تور یک روزه ای از این شهر و زوایای متفاوتش بازدید کنید. سری به بندرگاه بزنید و از منظره ی قایق های ماهیگیری دیدن کنید و یا سری به رستوران های تراز اول شهر بزنید و از طعم فوق العاده ی غذاهای دریایی لذت ببرید.


Honfleur


Giverny

کلود مونه پس از اینکه اولین بار چشم انداز این شهر را از پنجره ی قطار مشاهده کرد تصمیم گرفت آن را به عنوان سکونت گاه انتخاب کند. مونه در طول فعالیت حرفه ای خود تابلوهای بی نظیری از مناظر Giverny را قلم زده . این امکان در اختیار شما است که با مراجعه به آژانس های مسافرتی معتبر تور Giverny را به عنوان تور نوروزی آینده ی خود انتخاب کنید و از حجم وسیعی از امکانات و جذابیت های توریستی بهره مند شوید. این شهر بدون شک یکی از خاص ترین مقاصدی است که گردشگران را در نرماندی فرانسه به خود جذب می کند. از طبیعت فوق العاده زیبا تا خیابان های سنگ فرش و ساختمان های کلاسیک، مجموعه ای از زیباترین ها در اختیار شما قرار گرفته است.

Giverny
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار