gardeshban.ir

مشهور ترین بنای کشور اسپانیا که دارای بیشترین عکس و تصویر در فضای مجازی است، یک کلیسای کاتولیک رومی می باشد که ساگرادا فامیلیا Sagrada Familia نام دارد.
کد خبر: ۱۲۸۳۵
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸-1398 February 23
گردشبان (gardeshban.ir) : این کلیسای باشکوه و منحصر به فرد هنوز تکمیل نشده است و ساخت و ساز آن نزدیک به یک قرن طول کشیده است. ساخت این کلیسا از سال 1882 آغاز شد و تاکنون چندین پروژه برای ادامه ساخت و تکمیل آن اجرا شده است؛ اما هنوز کار ساخت آن به پایان نرسیده است؛ همین نکته این پروژه را به یک پروژه بسیار گران قیمت و وقت گیر تبدیل نموده؛ اما بهرحال، این کلیسا تماشایی ترین نقطه شهر بارسلونا در اسپانیا به شمار می رود. ظاهر متفاوت و منحصر به فرد این کلیسا با ستون های متعدد و نمای آنتیک آن، یک اثر هنری واقعی به شمار می رود.

 کلیسای ساگرادا فامیلیا Sagrada Familia یکی از مشهور ترین و خیره کننده ترین آثار معمار مشهور گائودی می باشد و همین که محترم ترین و محبوب ترین هنرمند تاریخ اسپانیا این کلیسا را طراحی کرده است، می تواند نشان دهد که چرا این بنای تماشایی این چنین محبوبیت دارد. 

ساگرادا فامیلیا Sagrada Familia آنچنان محبوب است که نزدیک به یک میلیون و چهارصد و ده هزار عکس از آن در فضای مجازی منتشر شده است و این تعداد لحظه به لحظه در حال افزایش می باشد.


جاذبه گردشگری محبوب با بیشترین عکس؛ساگرادا فامیلیا
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار