gardeshban.ir

ژاپنی‌ها علاقه زیادی به حیوانات به‌ویژه گربه‌ها دارند. به‌همین‌دلیل از حدود یک‌ماه قبل در منطقه‌ای در توکیو، روستایی با عنوان «کیچیجوجی پتیت مورا» را ویژه گربه‌ها تاسیس کرده‌اند که در آن، گربه‌ها اربابان بی‌چون‌وچرا هستند و می‌توانند آزادنه بگردند و زندگی کنند.
کد خبر: ۱۲۸۹۱
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸-1398 February 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
این روستا که با الهام از انیمیشن‌های ژاپنی استودیو جیبلی ساخته شده است به محلی برای گردشگرانی تبدیل شده که شیفته این حیوانات ملوس هستند.

جاذبه گردشگری اصلی این روستا، قلعه رنگی «تماری نو اوشیرو» است که منطقه محبوب گربه‌ها هم به‌شمار می‌رود. باوجوداینکه، مدت کوتاهی از راه‌اندازی دهکده گربه‌ها می‌گذرد اما توانسته با موفقیت بسیار زیادی روبه‌رو شود تاجایی‌که حتی برای بازدید از آن، باید از چند روز قبل رزرو کرد.

این دهکده که در اندازه گربه‌ها ساخته شده هر روز ساعت ۱۰ تا ۲۱ با هزینه هزارو۲۰۰ ین (حدود ۹ یورو) و هزینه بازدیدهای شبانه ۵ یورو است.

بازدیدکنندگان برای ورود به دهکده‌ گربه‌ها باید به قوانین احترام بگذارند؛ می‌توانند با گربه‌ها عکس بگیرند اما نباید از فلاش استفاده کنند. نمی‌توانند برای گربه‌ها خوراکی ببرند و به‌خصوص نمی‌توانند آنها را بغل کنند.









مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار