gardeshban.ir

مدیرکل راه آهن شمال 2 از راه اندازی نخستین قطار گردشگری ریلی مسیر تهران - سراوان گیلان از پنجشنبه هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۱۸
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸-1398 February 25
گردشبان (gardeshban.ir) :

علی خدایی با بیان این مطلب افزود: نخستین قطار گردشگری ساعت ۶ پنجشنبه هفته جاری از تهران راهی گیلان می‌شود. این قطار به عنوان تور یک روزه ریل‌گردی از تهران حرکت می‌کند و از روی پل‌ها، کنار بناها و داخل تونل‌هایی که مهم هستند با سرعت کمتر عبور می‌کند تا گردشگران بتوانند عکس‌ها و فیلم‌های مود علاقه خود را تهیه کنند.

وی ادامه داد: قطار در ایستگاه سراوان متوقف می‌شود و مسافران با اتوبوس از موزه میراث روستایی گیلان بازدید می‌کنند. سپس با اتوبوس به سمت مجموعه شاه عباسی حرکت کرده و ضمن بازدید از این مجموعه، مدتی استراحت می‌کنند.

خدایی اضافه کرد: بعد از آن گردشگران سوار قطار می‌شوند و در ایستگاه منجیل متوقف و پیاده و در نهایت از دریاچه و بازارچه منجیل بازدید می‌کنند و به تهران باز می‌گردند.

وی هزینه بلیت رفت و برگشت این تور گردشگری ریلی با تمامی خدماتی که ارائه می شود را ۲۲۷ هزار تومان عنوان کرد و گفت: قرار است این قطار گردشگری هفته‌ای یک بار، پنجشنبه و یا جمعه‌ها برقرار بماند.

خدایی ظرفیت این قطار را ۳۰۰ نفر ذکر و اضافه کرد: حرکت این قطار از تهران ساعت ۶ صبح و بازگشت از سراوان به پایتخت ساعت ۱۷ خواهد بود.

بر اساس گفته‌های مدیرکل راه آهن شمال ۲ به ایرنا علاقه‌مندان این تور گردشگری و ریلی می‌توانند بلیت خود را از تمامی آژانس‌های داخل شهر تهیه کنند.




مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار