gardeshban.ir

رضا حیدری رئیس هیئت مدیره شرکت هواپیمایی قشم جایگزین محمود شکرابی شد.
کد خبر: ۱۲۹۲۱
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸-1398 February 25
گردشبان (gardeshban.ir) :

از روز گذشته خبر استعفای محمود شکرابی مدیرعامل پیشین قشم ایر عنوان در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شد اما صبح امروز یک منبع آگاه در گفت‌وگو با تین‌نیوز این خبر را تائید کرد.

حیدری جایگزین محمود شکرابی می شود که در دی ماه سال 94 به عنوان مدیرعامل هواپیمایی قشم ایر منصوب شد و در سال 96 و در زمان اجرایی بودن برجام هواپیمایی قشم با بوئینگ برای خرید 10 فروند هواپیمایی MAX-737 تفاهنامه امضا کرد

هواپیمایی قشم در سال ۱۳۷۲ با اجاره کردن هواپیما فعالیت پروازی خود را با نام «فراز قشم» شروع کردو از سال ۱۳۷۵ با انعقاد قرارداد اجاره با مالکان هواپیماهای مسافری پهن پیکر پروازهای خود را در مسیرهای تهران- قشم، تهران- دبی و دیگر شهرهای ایران انجام داده‌است. در ابتدا پروازهای مسافری این شرکت با دو فروند هواپیما آغاز شد و شرکت توانست تا سال ۱۳۷۹ تعداد ۷ فروند هواپیما در اختیار گیرد. در سال ۱۳۸۵ مالکین تصمیم به واگذاری شرکت گرفتند و در نهایت در سال ۱۳۸۸ شرکت هولدینگ توسعه سورینت قشم متعلق به بابک زنجانی مالک این شرکت شد. 

در دی ماه 91 رسماً اسم شرکت از هواپیمایی فراز قشم به هواپیمایی قشم تغییر یافت. نهایتاً این شرکت در سال ۱۳۹۳ به وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران واگذار شد..




پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار