gardeshban.ir

به دلیل عدم صدور روادید از سوی کشور آلمان سفر ملی‌پوشان تیراندازی به هانوفر که قرار بود فردا انجام شود لغو شد.
کد خبر: ۱۲۹۴۱
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸-1398 February 26
گردشبان (gardeshban.ir) : سیاست جدید اتحادیه اروپا در قبال صدور ویزا برای ایرانی‌هامسابقات جهانی تیراندازی از سوم خرداد به میزبانی مونیخ آغاز خواهد شد که در این مسابقات سهمیه المپیک نیز توزیع می‌شود. قرار بود تیم ملی تیراندازی ایران متشکل از ورزشکاران تفنگ و تپانچه برای آمادگی بیشتر و تمرین با فشنگ‌های استاندارد، روز جمعه راهی هانوفر شود تا بعد ازپایان اردو به مونیخ سفر کند. 

در حالی که فدراسیون تیراندازی برای ملی‌پوشان بلیت هم تهیه کرده بود، اما به دلیل عدم صدور روادید از سوی کشور آلمان، سفر ملی‌پوشان به هانوفر لغو شد. 

ناصر رسولی سرپرست تیم ملی تیراندازی در گفت‌وگو با فارس با تأیید این خبر اظهار داشت: من امروز به سفارت رفتم با مسئولان صحبت کردم وبلیت‌ها هم ارائه شد، اما آنها گفتند نمی‌توانیم پاسخ دهیم و قرار شد دوباره یکشنبه به سفارت بروم. نمی‌دانم چرابرای فدراسیون‌های ورزشی این تفاقات رخ می‌دهد، چون شنیدم برای تعدادی ازتکواندوکاران هم انگلیس ویزا صادرنکرده است. 

وی درباره اینکه اگر شما یکشنبه به هانوفر اعزام شوید فرصت زیادی برای تمرین نخواهید داشت، خاطرنشان کرد: ما خیلی وقت است تکه برای ویزا اقدام کرده‌ایم، در این خصوص کمیته ملی المپیک هم تلاش زیادی کرد، اما نمی‌دانم چرا چنین اتفاقی افتاد. البته اگر ما یکشنبه هم اعزام شویم خللی در برنامه‌های ما ایجاد نخواهد شد.


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار