gardeshban.ir

بهترین کشورهای آفریقایی دارای هتل‌های باکیفیت/
نتایج پیمایش سالانه «گروه مهما‌ن‌نوازی دابلیو» نشان می‌دهد که کشورهای مصر، نیجریه و مراکش سه مقصد گردشگری آفریقا در توسعه هتل هستند.
کد خبر: ۱۳۰۸۶
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸-1398 February 31
گردشبان (gardeshban.ir) :
«گروه مهمان نوازی دابلیو» (W Hospitality Group) گروه خدمات و مشاوره هتلداری و توسعه هتل در آفریقا همه‌ ساله پیمایشی را انجام می‌دهد که بهترین کشورهای این قاره را در توسعه هتل‌های با خدمات بهتر رده‌بندی می‌کند.

امسال در یازدهمین دوره این پیمایش ۵۴ کشور از مناطق شمالی و زیرصحرایی آفریقا و جزایر اقیانوس هند رصد شدند و به‌ترتیب، مصر، نیجریه، مراکش، اتیوپی و کنیا پنج رتبه نخست این رده‌بندی را به‌دست آوردند.

در رده‌بندی توسعه اتاق‌، قاهره با بیش‌از ۸ هزار اتاق درحال توسعه، آدیس‌آبابا با ۵ هزار و ۱۹۶ اتاق، لاگوس با ۳ هزار و ۷۵۷ اتاق، نایروبی با ۳ هزار و ۱۶۷ اتاق و الجزیره با ۳ هزار و ۱۰۷ اتاق در حال توسعه رتبه‌های اول تا پنجم را به‌دست آوردند.

هتلی با چشم‌انداز هرم بزرگ جیزه/عکس

یکی از هتل‌های معروف شهر قاهره، «هتل اهرام نصف‌النهار» (Le Méridien Pyramids Hotel) است که در فاصله دو کیلومتری از هرم بزرگ جیزه قرار دارد و بنابراین چشم‌اندازی دائمی از یکی از عجائب هفتگانه جهان را به مهمانانش عرضه می‌کند.

همچنین، در رده‌بندی اتاق هتل‌های معروف در حال استفاده، آفریقای جنوبی با ۲۴ هزار و ۴۸ اتاق، مراکش با ۱۲ هزار و ۴۹۸ و تونس، نیجریه و الجزایر با بیش‌از ۵ هزار اتاق هتل‌های معروف در حال استفاده در رتبه‌های اول تا پنجم ایستادند و کنیا با بیش‌از ۴ هزار و ۲۳۲ و غنا، تانزانیا و کیب‌ورد هریک با بیش‌از ۲ هزار اتاق در سکوهای بعدی قرار گرفتند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار