gardeshban.ir

هر چند که جاذبه‌های میدان سرخ مسکو بسیار بوده اما در مجموع آن ها را به ۱۰ مورد جداگانه تقسیم نموده ایم که در این مطلب به شما معرفی می کنیم.
کد خبر: ۱۳۰۹۳
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸-1398 February 31
گردشبان (gardeshban.ir) :
تمام تورهای روسیه در سفر به مسکو، گردشگران را به میدان مشهور سرخ مسکو می برند. چرا که بسیاری از جاذبه های مطرح این شهر، در اطراف این میدان قرار گرفته است. هر چند که جاذبه‌های میدان سرخ مسکو بسیار بوده اما در مجموع آن ها را به ۱۰ مورد جداگانه تقسیم نموده ایم که در این مطلب به شما معرفی می کنیم. اولین این جاذبه ها، دروازه ورودی به میدان سرخ مسکو است. دروازه ای به نام دروازه ووسکرسنسکی (Voskresensky Gates) که در شمال میدان سرخ واقع شده و می توانید از آن عبور می کنید. در ادامه با دیگر جاذبه های میدان سرخ مسکو آشنا خواهید شد.
۱۰ جاذبه ای که در اطراف میدان سرخ مسکو می توان دید!

کلیسای سنت باسیل | St. Basil’s Cathedral


از رنگارنگ ترین و البته منحصر به فرد ترین کلیساهای جهان است که نمونه ای مشابه ندارد. از این معماری، طراحی و اشکال هندسی ترکیب شده در نمای بیرونی گنبدها و برج های کلیسای سنت باسیل تنها یک نمونه وجود دارد. درون کلیسا هم به زیبایی و با تزئینات پرکار و رنگارنگ باشکوه بوده و هم اکنون به موزه ای تبدیل شده است. بازدید از این جاذبه و کلیسا را به تمام بازدید کنندگان و گردشگران روسیه پیشنهاد می دهیم.

۱۰ جاذبه ای که در اطراف میدان سرخ مسکو می توان دید!

کاخ های کرملین | The Kremlin

تمام مجموعه کرملین را می توان از جاذبه‌های میدان سرخ مسکو دانست. بیشتر گردشگران زمانی که به کرملین فکر می کنند، تنها نام یک کاخ به ذهنشان می آید. این در حالی است که کرملین نام محوطه ای پر از کلیساها و کاخ های پادشاهان و تزارهای مختلفی است که در دوران شوروی سابق در روسیه حکمرانی می کردند. این محوطه جاذبه هایی مانند میدان سنا، کلیسای دورمیشن و اسلحه خانه هم دارد که بسیار برای بازدید فوق العاده هستند.


برج های مشهور کرملین

برج بوروویتسکالا | Borovitskaya Tower

این برج را می توان برج یادبودی برای طبیعت دانست. برج بوروویتسکالا را برای یادآوری وجود جنگل های متراکمی که در گذشته در این نواحی بالای تپه، وجود داشت ساخته اند. این برج نمادین بسیار زیبا در اواخر قرن پانزدهم ساخته شده است. به دلیل قرارگیری روی تپه ای در مسکو، از هر نقطه از شهر که به این سمت نگاه کنید، می توانید آن را ببینید. اگر در میان جاذبه‌های میدان سرخ مسکو یا کناره رودخانه موسکوا هم باشید که دیگر مشکلی برای تماشای این برج نخواهید داشت. اگر فرصت دیدن این برج را ندارید، از دور می توانید منظره دوردست آن را مشاهده کنید.

برج نیکولسکایا | Nikolskaya Tower

برج های دیده بانی یا برج ساعت یا هر کاربرد دیگری که بتوان برای برج های باروی کرملین نام برد، این مکان های شاخص را قابل ستایش نموده است. برج نیکولسکی در حدود سال ۱۴۹۱ و همزمان با دیگر برج ها در کنار دیوار اصلی محوطه کاخ کرملین ساخته شد. با این حال در قرن نوزدهم و پس از حمله ارتش ناپلئون دچار آسیب و صدمه شد. این ویرانی باعث شد که برج نیکولسکایا را در طی سال های ۱۸۱۶ دوباره بازسازی کنند. با این وجود، این برج دوباره در طی شورش های انقلاب روسیه دوباره آسیب دید و تخریب شد. پس از بازسازی دوباره آن، سخت است که بگوییم چه بخش هایی از آن اصلی است و چه بخش هایی مرمت شده است.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار