gardeshban.ir

معاون فنی و اجرایی شرکت نوسازی عباس‌آباد از بهره‌برداری سه پروژه تا پایان مردادماه و یک پروژه تا 6 ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۳۲
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 05
گردشبان (gardeshban.ir) :

 حمید جوانی افزود: پروژه «باغ نمایش» جایگزینی برای محل برگزاری کنسرت‌ و تئاترهای خیابانی و همچنین برنامه‌های نمایشی‌ است که در اراضی عباس‌آباد برگزار می‌شود. از مردادماه قرار است کنسرت‌ها و تئاترهای خیابانی به صورت متمرکز در مجموعه باغ نمایش مستقر شوند و از هنرمندان و تیم‌های مختلف هنری و فرهنگی برای کمک‌رسانی در بهره‌برداری از این مجموعه دعوت شده است.

او ادامه داد: باغ نمایش پروژه‌ای سه ساله بود که در سال گذشته اقدامات عمده‌ مربوط به اجرای آن به پایان رسید، اما تاکنون به بهره برداری نرسیده است. این پروژه حداکثر تا پایان مردادماه برای بهره‌برداری آماده خواهد بود. پروزه باغ نمایش شامل ۴ آمفی تئاتر روباز است که ظرفیت آن‌ها از ۱۲۰ تا ۲۵۰ نفر متغیر خواهد بود. قرار نیست عموم برای برنامه‌های باغ نمایش بلیط تهیه کنند زیرا تمام برنامه‌ها رایگان است.


دریاچه هنر تهران

«دریاچه هنر» شامل دو دریاچه شمالی و جنوبی است که تا پایان مردادماه ۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید | دریاچه هنر در جوار باغ نمایش قرار دارد و دارای مجموعه‌ای از کافه گالری‌هاست که گالری‌دارها می‌توانند آثار خود را در این مجموعه به عرضه برسانند

جوانی با اشاره به این‌که در کنار پروژه باغ نمایش، «دریاچه هنر» وجود دارد، بیان کرد: این پروژه شامل دو دریاچه شمالی و جنوبی است که تا پایان مردادماه ۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید. دریاچه هنر در جوار باغ نمایش قرار دارد و دارای مجموعه‌ای از کافه گالری‌هاست که گالری‌دارها می‌توانند آثار خود را در این مجموعه به عرضه برسانند و مردم از آن بازدید و استفاده کنند.

او درباره پروژه «محوطه باغ هنر» عنوان کرد: پروژه محوطه باغ هنر جنب باغ موزه دفاع مقدس قرار دارد. قرار است رواقی در دو طبقه ایجاد شود که مردم در اوقات فراغت خود یا زمانی که از باغ کتاب یا مجموعه باغ موزه خارج شدند بتوانند در حد فاصل باغ کتاب و باغ موزه از این مجموعه تفریحی استفاده کنند. این مجموعه شامل بخش گالری، کافی شاپ و فضاهای روباز به صورت رواق و فضای سبز است. این پروژه نیز تا مردادماه سال جاری افتتاح می شود.

معاون فنی و اجرایی شرکت نوسازی عباس آباد با بیان این‌که ساختمان «کوشک مرکزی» پروژه دیگری است که در جوار محوطه باغ هنر قرار دارد، افزود: این ساختمان شامل دو سالن همایش ۳۰۰ نفره، یک مجموعه گالری سه هزار متری، یک فود کورت و رستوران در طبقه بالا است. در حال حاضر، پیشرفت فیزیکی این مجموعه نزدیک به ۸۰ درصد است و تا شش ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار