gardeshban.ir

نام جزیره قشم در زمان قدیم در دوران ساسانیان ابرکاوان بود که به عنوان مرکز فعالیت دریا نوردی شناخته می شد.
کد خبر: ۱۳۲۳۵
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
جزیره کیش یکی از مناطق مطلوب توریستی است و یکی از مناطقی است که درصد اکسیژن خالص در آن زیاد است . تفریحات مختلف برای هر سنین ، جاذبه های گردشگری و تاریخی بسیار در جزیره  کیش این منطقه را منحصر به فرد کرده است که یکی از آنها اجاره خودرو های لوکس است.

اجاره خودروهای فوق لوکس که در شهر های دیگر نمی توان آنها را دید و سوار شد ، هم تفریح به حساب می آید و هم کاربردی است. یکی دیگر از جزایر زیبا که بزرگترین جزیره ی ایران و خلیج فارس محسوب می شود جزیره قشم است.

 آب و هوای گرم و مرطوب جزیره قشم راه را برای توریست هایی که عاشق مسافرت و فعالیت های دریایی همچنین بازدید مکان های تاریخی و گردشگری هستند باز کرده است. با رزرو مناسب ترین قیمت بلیط هواپیما قشم میتوانید هتل مناسب انتخاب کنید و یک سفر فوق العاده را تجربه کنید.

اجاره خودرو لوکس در جزیره کیش

در سفر کردن به جزیره کیش و جزیره قشم بسیاری از مسافران به دنبال اجاره کردن ماشین هستند چرا که یکی از تفریحات مسافران قشم و کیش این است که با اتومبیل های لوکس در مناطق کیش و قشم که بسیار زیبا هستند بگردند و لذت ببرند. مسافران می توانند از راه دور از طریق اینترنتی ماشین مورد نظر خود را کرایه کنند و از زمانی که سفر خود را شروع می کنند از اتومبیل کرایه ای خود لذت ببرند. ماشین های لوکس کیش شامل بی ام و ایکس 6 ، بی ام و زد 4 ، شورلت کامارو ، کانورتیبل ، کادیلاک سی تی سی ، شورلت تاهو ، شورلت کوروت ، دوچ درانگو ، دوچ چلنجر ، فورد موستانگ کانورتیبل است که از گران ترین خودروها هستند.

اجاره خودرو قشم

سفر های خانوادگی با کرایه ماشین های گران و با کیفیت در کیش تجربه خوبی را برایتان ایجاد خواهد کرد. و بهتر است بدانید کرایه این خودرو ها نسبتا ارزان و معقول میباشد.

اجاره خودرو لوکس در جزیره قشم 

در جزیره ی قشم شما می توانید با ماشین شخصی خودتان سفر کنید ولی کرایه کردن ماشین های مدل بالا سفرتان را پر هیجان میکند . در جزیره قشم یک خدمات ویژه ای وجود دارد که این خدمات ویژه برای کسانی که تازه ازدواج کرده اند می تواند خوب باشد.

در جزیره ی قشم ماشین عروس اجاره می دهند و زوج های جوان میتوانند این ماشین عروس اجاره ای را با راننده یا بدون راننده انتخاب کنند . همچنین یکی دیگر از خدمات ویژه جزیره ی قشم اجاره ون است که کرایه این ون ها برای کسانی که دسته جمعی به قشم سفر می کنند مناسب است. این ون ها به تعداد افرد 5 تا 14 نفر است و نه حتی ون ، بلکه کرایه اتوبوس یا مینی بوس در جزیره قشم امکان پذیر است. خودرو های کرایه ای قشم با پلاک خود قشم است.

برای اجاره کردن ماشین در جزیره ی کیش و جزیره ی قشم حتما باید اصل کارت ملی و گواهینامه را به همراه داشته باشید و همچنین چک یا یک چیز با ارزشی را گرو بگذارید . هزینه اجاره خودروها به زمان و مدل ماشین بستگی دارد. در آب و هوای گرم جزیره های کیش و قشم سفر کردن با ماشین کرایه ای راحت تر است زیرا هم میتوانید در زمان خود صرفه جویی کنید و هم بدون کلافه شدن از آب و هوای گرم این دو جزیره از زیبایی هایشان لذت ببرید .

سفر به جزیره ی کیش با بلیط هواپیما داخلی امکان پذیر است همچنین بلیط هواپیما ارزان کیش نیز برای مسافرت کوتاه مدت وجود دارد که میتوانید با انتخاب یک پرواز خوب محل اقامت مناسبی هم برای خودتان انتخاب کنید .
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار