gardeshban.ir

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خراسان جنوبی گفت: ما در استان پتانسیل‌های متعددی مانند معادن و صنایع دستی داریم که می‌توان در حوزه این ظرفیت‌ها سرمایه‌گذاری کرد.
کد خبر: ۱۳۲۹۷
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 06
گردشبان (gardeshban.ir) : ابوالفضل فورگی نژاد در نشست هم‌اندیشی کمیسیون گردشگری، اقتصاد هنر و اقتصاد ورزش اتاق بازرگانی بیرجند اظهار کرد: در استان اطلس جامع گردشگری نداریم که اطلاعات گردشگری استان در آن وجود داشته باشد.

وی افزود: ما در استان پتانسیل‌های متعددی مانند معادن و صنایع دستی داریم که می‌توان در حوزه این ظرفیت‌ها سرمایه گذاری کرد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خراسان جنوبی گفت: یکی از قطب‌های جمعیتی که در نزدیکی خراسان جنوبی وجود دارد، استان خراسان رضوی است که ما می‌توانیم برای معرفی صنایع دستی خود از این قطب جمعیتی استفاده کنیم.

فورگی نژاد افزود: در خراسان جنوبی در حوزه صنایع دستی و گردشگری موسسه آموزشی نداریم و باید موسسه آموزشی را در استان فعال کنیم تا افراد در حوزه گردشگری و صنایع دستی مشغول به فعالیت شوند و در کنار آن کسب و کارهای نو ایجاد شود.

وی با بیان اینکه شرکت‌های استارتاپی کمک شایانی به حوزه گردشگری می‌کنند، تصریح کرد: رویدادهای استارتاپی چهار حوزه مختلف دارند؛ برخی رویدادها ایده محور هستند، برخی محصول محورند، برخی در زمینه تامین مالی فعالیت می‌کنند و برخی رویدادها در مرحله ورود به بازار هستند و ما قصد داریم رویدادی در این زمینه ایجاد کنیم.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار