gardeshban.ir

اگر به فکر مسافرت خارجه هستید پیشنهاد می کنیم حتما به این ساحل های زیبا و همیشه گرم سر بزنید، آب این سواحل در همه فصول گرم و دلپذیر است.
کد خبر: ۱۳۳۹۹
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 10
گردشبان (gardeshban.ir) :

در این سواحل، موج های یخی آخرین چیزی است که به آن فکر خواهید کرد. خوشبختانه ، در هر زمانی از سال میتوانید در این مکان ها حمام آب گرم بگیرید و لذت ببرید ، لیست 10 موردی  ساحل آب گرم  زیبا و دیدنی را در این بخش مشاهده خواهید کرد.ساحل آب گرم

ساحل زیبای آب گرم پلایا بوکا چیکا، جمهوری دومینیکن

ساحل اقیانوس دومینیکن همیشه گرم است و حتی سردترین دمای آن حدود 79 درجه فارنهایت است. این ساحل توسط صخره های مرجانی محافظت می شود که این مسئله موجب شباهت آن به استخری آرام شده است.

ساحل زیبای دومینیکن

ساحل آب گرم هفت مایلی، جامائیکا

نگریل ، جامائیکا دارای تعدادی از گرم ترین آب های موجود در کارائیب است که در طول سال بین 80 تا 84 درجه فارنهایت دما دارد.

ساحل زیبا جامائیکا

ساحل آب گرم کوتا ، اندونزی

در بالی، اصلا نباید نگران درجه ی آب بود چرا که هیچ آبی زیر 80 درجه فارنهایت نیست.

دریای آب گرم

ساحل آب گرم کالاپاکی، هاوایی

هر یک از سواحل هاوایی یک بهشت امریکایی محسوب میشود. این سواحل از بالاترین درجه حرارت برخوردار هستند ، حدودا 77 تا 82 درجه فارنهایت.

کالاپاکی هاوایی

آروبا ، سرف ساید بیچ ساحلی با آب گرم

اهمیتی ندارد که در چه فصلی از آروبا دیدن میکنید ، آب های آروبا همیشه در حدود 80 درجه فارنهایت است.

ساحل آروبا

ساحل آب گرم ایسلا تیرا بومبا، کلمبیا

آب این ساحل در طول سال بیش از 80 درجه فارنهایت نیست .

سواحل کلمبیا

ساحل آب گرم آناواتونا ، سریلانکا

در این بهشت آسیای جنوبی، آب های گرم این مکان حدود 81 درجه فارنهایت است. برای دیدن آب میروید اما به خاطر حیات وحش میمانید. پرندگان حاضر در این مکان بالغ بر 60 گونه می باشند. قایق ها شما را برای تماشای نهنگ ها خواهند بردو اگر به دیدن موجودات دریایی علاقه مندید ، از این مکان که دارای تمیزترین آب در جهان می باشد ، بازدید کنید.

ساحل سریلانکا

ساحل آب گرم سفید، فیلیپین

برای لذت بردن از آب گرم به بوراکای میروید (79 تا 84 درجه فارنهایت) اما به دلیل زیبایی آن جا ، ماندگار خواهید شد. این مکان محبوب از ماسه های نرم سفید رنگ پوشیده شده و نیز درختان نخل زیبایی آن را احاطه کرده اند. در این ساحل ، حتما تا شب بمانید تا از نزدیک شاهد یکی از خیره کننده ترین غروب ها باشید.

سواحل فیلیپین

سواحل آب گرم پونتا نگرا ، برزیل

این سواحل واقع در نزدیکی شهر ناتال است و در تمام طول سال 80 درجه و به ندرت زیر 79 درجه فارنهایت قرار میگیرد. امواج آرام و سکوت موجود ، این مکان را تبدیل به یک مقصد ایده آل برای تمام افرادی که دنبال آرامش هستتند ، میکند.

سواحل برزیل

ساحل آب گرم ژوکووا والنتینا، فلوریدا

در کی وست در سردترین ماه های سال آب 69 درجه ای و در تابستان 82 درجه فارنهایت را میتوان انتظار داشت.

ساحل فلوریدا

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار