gardeshban.ir

تا چند سال پیش اگر نیاز به خرید گوشی یا لوازم جانبی گوشی داشتیم منطقی‌ترین راه رفتن به خیابان حافظ بود، اما بعد از گذشت چند سال استفاده از فروشگاه‌های اینترنتی به‌عنوان روشی منطقی‌تر برای خرید به میدان آمدند. آن‌ها با ارائه اطلاعاتی که فروشندگان فیزیکی حوصله توضیح آن‌ها را نداشته یا درباره آن اطلاعاتی نداشتند و همچنین ارائه قیمت‌های عادلانه و تخفیف‌های جذاب توانستند توجه مخاطبین زیادی را به خود جلب کنند.
کد خبر: ۱۳۴۶۸
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
در سال­های گذشته تماس گرفتن با آژانس هم منطقی‌ترین روش گرفتن ماشین بود. اما بعد از مدتی با شروع کار تاکسی‌های آنلاین نظر همه در مورد منطقی‌ترین روش گرفتن تاکسی تغییر کرد.

اما در مورد اجاره­­­ آنلاین ویلا و اقامتگاه چطور؟ بله، این اتفاق در مورد این خدمت نیز به حقیقت پیوست. تا چند سال گذشته منطقی‌ترین روش برای اجاره ویلا و اقامتگاه در شمال این بود که از مردمی که در کنار جاده ایستاده بودند اطلاعاتی می‌شنیدیم و دنبالشان می‌کردیم تا ما را به ویلایی در کنار دریا برسانند. اما اگر قصد سفر به ییلاقات گیلان را داشتیم اجاره کلبه­ی جنگلی در آن مناطق کار ساده­ای نبود.

حالا با راه‌اندازی استارتاپ‌های اجاره ویلا، تهیه اقامتگاه در تمام شهرهای کشور، آسان‌تر، سریع‌تر، ارزان‌تر و ایمن‌تر شده است. دقیقاً در مورد چه چیزی حرف می‌زنیم؟

قبل از رسیدن به مقصد ویلای خود را رزرو کنید!

اینکه بعد از رسیدن به مقصد تازه بخواهید نسبت به اجاره ویلا و اقامتگاه اقدام کنید به نظر منطقی نمی‌رسد. اما اگر سیستمی وجود داشته باشد که از قبل ویلای خود را اجاره کنیم و سپس راهی شهر موردنظر شویم چطور؟

در برخی از ایام سال به دلیل افزایش حجم سفرها حتی فکر اینکه بتوانیم یک ویلای معمولی رزرو کنیم خوشحال‌کننده است. شما می‌توانید با استفاده از خدمات وب‌سایت شب به‌راحتی ویلای خود را در عرض چند دقیقه رزرو کنید.

کافی است شهر موردنظر خود را انتخاب کنید تا لیستی از ویلاهای موجود به همراه تمام مشخصات، قیمت و تصاویر مکان موردنظر پیش روی شما قرار گیرد. رزرو ویلا، پیش از سفر، به همین راحتی.

فرقی نمی­کند که قصد اجاره ویلا در ماسال را داشته باشیم یا اجاره سوئیت در شیراز.  تفاوتی ندارد در ایام عید نوروز سفر کنیم یا تعطیلات خرداد. اجاره آفلاین ویلا و اقامتگاه را فراموش کنید!  در حال حاضر منطقی‌ترین روش برای رزرو اقامتگاه در هر شهری از ایران و در هر زمانی استفاده از سیستم‌های اجاره آنلاین ویلاست.

ویژگی‌های اجاره آنلاین اقامتگاه

چه چیزی باعث شده که اجاره آنلاین اقامتگاه به روشی منطقی‌تر نسبت به اجاره آفلاین اقامتگاه تبدیل شود؟

پشتیبانی تا پایان سفر یکی از خدمات ویژه‌ای است که توسط سایت اجاره آنلاین ویلا شب ارائه می‌شود. به این معنی که از زمان انتخاب ویلا تا پایان سفر شما می‌توانید با همکاران ما در پشتیبانی در تماس باشید و هرگونه مشکلی را گزارش کنید تا به مشکل شما رسیدگی شود. پشتیبانی از ساعت ۸ صبح تا ۱۲:۳۰ دقیقه نیمه‌شب پاسخگوی کاربران است.

تضمین تمیزی اقامتگاه یکی دیگر از ویژگی‌های اجاره آنلاین ویلا است. شاید این مسئله در اجاره آفلاین تضمین نشود، اما در اجاره آنلاین وب‌سایت شب تضمین می‌کند که تمام ویلاهای موجود از تمیزی کافی برخوردارند. درصورتی ‌که اقامتگاه اجاره‌ شده از نظافت کافی برخوردار نباشد می‌توانید تصویری تهیه ‌کرده و آن را برای همکاران ما در بخش پشتیبانی سفر ارسال کنید و هزینه اجاره خود را پس بگیرید. سپس می‌توانید نسبت به اجاره مکانی دیگر اقدام کنید.

بیمه رایگان اقامت یکی دیگر از خدماتی است که توسط وب‌سایت شب و در همکاری با بیمه سامان به تمام مسافران شب ارائه می‌شود. کلیه سفرهایی که از طریق سایت شب انجام می‌شوند شامل بیمه عمر و بیمه حوادث سامان هستند. تعهدات بیمه تا سقف ۱۰ میلیون تومان به ازای هر نفر خواهد بود. کافی است در هنگام انجام مراحل رزرو اقامتگاه مشخصات خود و هم‌سفرانتان را در بخش بیمه سامان وارد کنید تا تحت پوشش این بیمه قرار بگیرید.

گفتگو با میزبان پیش از پرداخت از ویژگی‌های دیگری است که در وب‌سایت شب در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. شما می‌توانید پیش از پرداخت مبلغ اجاره با میزبان گفتگو کنید و در مورد ویژگی‌ها و مشخصات محل موردنظر اطمینان کسب کنید.

در این صورت سؤال و ابهام و نگرانی باقی نخواهد ماند.

چرا رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه کار ساده‌ای است؟

معمولاً در مورد کسب‌وکارهای آنلاین این تصور وجود دارد که قابلیت تأمین نیاز مشتری را ندارند. اما معمولاً عکس این قضیه صادق است. خوشبختانه وب‌سایت شب مفتخر است که تاکنون بیش از ۱۴۷ هزار شب مهمانان خود را میزبانی کرده است. همچنین در حال حاضر حدود ۳۴۰۰ خانه که ازنظر نظافت و امنیت به تأیید کامل رسیده‌اند در سراسر کشور برای رزرو موجود هستند. نزدیک به ۱۵ هزار نظر نیز درباره این ویلاها و اقامتگاه‌ها ثبت‌شده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار