gardeshban.ir

خانواده دونالد ترامپ یک طبقه کامل از هتل فوق‌العاده لوکس و مجلل «کورینشیا» را برای اقامت ۳ روزه خود در انگلیس رزرو کرده‌اند.
کد خبر: ۱۳۴۹۸
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 13
گردشبان (gardeshban.ir) :

خانواده دونالد ترامپ یک طبقه کامل از هتل فوق‌العاده لوکس و مجلل «کورینشیا» را برای اقامت ۳ روزه خود در انگلیس رزرو کرده‌اند.

به گزارش دیلی میل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و همسرش ملانیا قرار است در سفر این هفته خود به انگلیس در محل اقامت سفیر آمریکا در ریجنتز پارک لندن بمانند. اما منابع آگاه اعلام کرده اند که ۴ فرزند ترامپ–که در این سفر پدر خود را همراهی می‌کنند--یک طبقه کامل از هتل ۵ ستاره سوپر لاکچری «کورینشیا» در وست‌مینستر را برای اقامت خود رزرو کرده اند.

چهار فرزند دونالد ترامپ شامل دونالد ترامپ جونیور ۴۱ ساله، ایوانکا ترامپ ۳۷ ساله، اریک ترامپ ۳۵ ساله و تیفانی ترامپ ۲۵ ساله قرار است در هتل کورینشیا اقامت داشته باشند. اما به نظر می‌رسد که بارون، فرزند کوچک ترامپ در واشنگتن دی سی می‌ماند و در این سفر خانواده ترامپ را همراهی نخواهد کرد.

هزینه اقامت در پنت هاوس سلطنتی این هتل برای یک شب ۲۲۰۰۰ پوند (۲۷۰۰۰ دلار) است. در پنت هاوس این هتل ۴ تخت خواب، یک اتاق نشیمن و یک اتاق ناهارخوری بزرگ وجود دارد. حمام شیک این پنت هاوس هم از سنگ‌های مرمر ساخته شده است. در صورتی که خانواده ترامپ این پنت هاوس را برای اقامت ۳ روزه خود انتخاب کرده باشند، دیگر با اعضای عمومی و میهمانان این هتل برخوردی نخواهند داشت.

کورینشیا یک هتل لوکس است که همیشه محل اقامت صاحبان قدرت و افراد سرشناس جهان بوده است. این هتل لوکس سال گذشته میلادی در مستند دو قسمتی بی بی سی به عنوان هتلی برای قشر بسیار ثروتمند و مشهور جهان معرفی شده بود.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار