gardeshban.ir

فرودگاههای استان تهران روز سه شنبه ۱۴خرداد ماه و همزمان با سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به مدت پنج ساعت از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به وقت ایران تعطیل هستند.
کد خبر: ۱۳۵۰۷
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
به گزارش سازمان هواپیمایی کشوری، مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان بعدازظهر ۱۴ خرداد ماه جاری برگزار می شود  و تمام پروازها در فرودگاه‌های استان تهران به وقت ایران از ساعت ۱۶ تا ۲۱ و به وقت جهانی از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۶:۳۰ تعطیل خواهد شد.


براساس این گزارش،  اطلاعیه هوانوردی در این ارتباط صادر و به تمامی شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده و شرکت‌ها موظف به برنامه ریزی برای پاسخگویی به مسافران خود در چنین مواقعی هستند.


قرار است تمامی پروازهای قبل و بعد از ساعات اعلام شده، طبق برنامه زمانی انجام شود و مسافران لازم است قبل از عزیمت به فرودگاه امام خمینی (ره) برای پروازهای خارجی با شماره تلفن ۰۹۶۳۳۰ و در پروازهای داخلی با شماره تلفن ۴۴۶۶۵۵۱۹ - ۴۴۶۶۵۵۲۴ و ۱۹۹ تماس حاصل نمایند.


 همچنین پروازهای عبوری از فاصله ۳۰ مایلی تا ارتفاع بی نهایت از فضای تهران ممنوع است و فرودگاه پیام برای استفاده پروازهای اضطراری استفاده خواهد شد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار