gardeshban.ir

صندوق رفاه دانشجویان اعلام کرد که مسافران در ایام تابستان می توانند از سراهای دانشجویی استفاده کنند.
کد خبر: ۱۳۵۱۲
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
صندوق رفاه دانشجویان با ابلاغ بخشنامه‌ای به دانشگاه‌های کشور اعلام کرد که به منظور تسهیل مسافرت‌های تابستان دانشجویان، کارمندان دانشگاه و خانواده‌ها همچنین استفاده بهینه از سراهای دانشجویی در ایام تعطیلات تابستانی، این خوابگاه‌ها در ایام تعطیلات میزبان مهمانان تابستانی شوند.

سال گذشته طرح آزمایشی اسکان دانشگاهیان در سراهای دانشجویی بازتاب گسترده‌ای میان جامعه دانشجویی و دانشگاهی با ثبت رکورد ۱۴۰۰۰ نفر شب اقامت داشت.

صندوق رفاه دانشجویان به علت رضایت مسافران از اقامت در این سراهای دانشجویی از تمام مراکز آموزش عالی که امکان ایجاد فضایی جهت اقامت مهمانان دانشجویی و دانشگاهی دارند، تقاضا کرد آمادگی خود را جهت شرکت در اجرای این طرح ملی حداکثر تا ۲۰ خردادماه اعلام کنند.

بر اساس اعلام این صندوق، تمام وجوه دریافتی از محل اجرای این طرح به حساب دانشگاه عودت داده می‌شود تا در جهت بهبود سراهای دانشجویی هزینه کنند.

پس از ورود ظرفیت‌های مدارس و فرهنگیان به چرخه اسکان، حالا ظرفیت‌های اسکان دانشگاهی نیز وارد اسکان حوزه گردشگری شده است. در حالی که پیش از این قرار بود حتی ظرفیت فرهنگیان نیز از چرخه اسکان گردشگری خارج شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار