gardeshban.ir

شعب منتخب بانکی امروز 13 خرداد ماه قیمت فروش ارز مسافرتی را 15 هزار و 20 تومان اعلام کرده‌اند.
کد خبر: ۱۳۵۱۵
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 13
گردشبان (gardeshban.ir) :

صرافی‌های دولتی قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزارتومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های دولتی به ۱۵ هزار تومان رسیده است؛ قیمت خرید یورو نیز ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است.

۵ صرافی دولتی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

قیمت ارز 13 خرداد ماه

ارز مسافرتی

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی نیز فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۵ هزار و یک تومان و ۲ ریال می‌فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۵ هزار و ۲۰ تومان می‌رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است.

یوروی مسافرتی در حالی به ۱۵ هزار و ۲۰ تومان رسیده است که مسافران می‌توانند با مراجعه به صرافی‌های ملی یورو را با قیمتی پایین‌تر یعنی ۱۵ هزار تومان خریداری کنند.

مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته شده را به شعب بانک‌های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.

دلار وارد کانال ۱۲ هزار تومان شد

بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۲ هزار و ۷۷۰ تومان و ۹ ریال، قیمت یورو را ۱۴ هزار و ۲۸۳ تومان و ۲ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۶ هزار و ۱۵۸ تومان برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.

قیمت دلار نسبت به روزهای کاری قبل کاهش چشمگیری داشته و دلار از کانال ۱۴ هزار تومانی به کانال قیمتی ۱۳ هزار تومان وارد شده بود و امروز بعد از چند روز افت و خیر وارد کانال ۱۲ هزار تومانی شده است.

قیمت خرید یورو و پوند نیز نسبت به روز قبل کاهش یافته است.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار