gardeshban.ir

باتوجه به نزدیک بودن فرهنگ های دو کشور ایران و ترکیه، تعطیلات عید فطر یکی از مناسبت هایی است که ایرانی ها برای سفر به استانبول آن را انتخاب می کنند.
کد خبر: ۱۳۵۳۸
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 14
گردشبان (gardeshban.ir) :
باتوجه به نزدیک بودن فرهنگ های دو کشور ایران و ترکیه، تعطیلات عید فطر یکی از مناسبت هایی است که ایرانی ها برای سفر به استانبول آن را انتخاب می کنند.

البته باید به این نکته توجه داشت که در این تاریخ نرخ پروازها با افزایش همراه است. در ادامه نرخ تورهای استانبول و جزئیات خدمات چند آژانس مطرح را می خوانید.

تفاوت 175 دلاری هتل 3 ستاره و 5 ستاره

آژانس ستاره ونک برای تور استانبول با مدت زمان 3 شب و 4 روز برای اقامت در هتل 3 ستاره مبلغ 1 میلیون و 860هزار تومان به همراه 85 دلار را در نظر گرفته، اما اگر به دنبال هتلی با موقعیت مکانی خوب هستید این آژانس اقامت در هتل 5 ستاره ELITE WORLD را با رقم 1 میلیون و 860 هزار تومان به همراه 260دلار را به شما پیشنهاد می دهد. پرواز این تور با ماهان است.

سفری لاکچری به استانبول با 11 میلیون و 645 هزار تومان

آژانس الفبای سفر برای سفر 4 شب به استانبول با پرواز معراج یا قشم ایر با اقامت در هتل 3 ستاره مبلغ 3 میلیون و 230 هزار تومان را در نظر گرفته، اما اگر می خواهید در یک هتل 5 ستاره لاکچری مانند CIRAGA اقامت داشته باشید، باید مبلغ 11 میلیون و 645 هزار تومان پرداخت کنید. جالب است بدانید که هتل Ciragan Palace Kempinski Istanbul یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر استانبول واقع در کشور ترکیه است و این هتل 313 اتاق دارد.

گشت شهری با ناهار رایگان

آژانس دلتابان توری به مدت 3 شب و 4 روز برای سفر به استانبول در نظر گرفته است. در این تور شما می توانید علاوه بر ترانسفر و لیدر فارسی زبان از یک گشت شهری به همراه ناهار رایگان استفاده کنید. اقامت در هتل 3 ستاره 81 دلار به همراه قیمت بلیط پرواز ماهان و اقامت در هتل 5 ستاره در منطقه تقسیم 242یورو به همراه نرخ پرواز در نظر گرفته شده است. باید توجه داشته باشید که شروع نرخ پرواز ماهان 1میلیون و 500 هزار تومان است.

اقامت 990 هزار تومانی در هتل 3 ستاره

آژانس مسافرتی سام سیر اقامت در هتل 3 ستاره را با نرخ خوبی ارائه کرده است. برای اقامت در هتل 3 ستاره در تور استانبول 990هزار تومان به همراه نرخ پرواز در نظر گرفته، اما اگر اقامت در هتل 5 ستاره را انتخاب کنید این رقم به 8 میلیون و 550 هزار تومان می رسد. این آژانس نرخ شروع پرواز را 1 میلیون و 650 هزار تومان اعلام کرده است. در این تور شما می توانید از خدماتی همچون ترانسفر، لیدر فارسی و یک گشت شهری به همراه ناهار استفاده کنید.

پرواز گران در تعطیلات خرداد ماه

آژانس علاالدین برای تور استانبول در تاریخ 14 خرداد برای هتل 3 ستاره مبلغ 6 میلیون و 700 و برای هتل 5 ستاره 6 میلیون و 900هزار تومان را درنظر گرفته است. البته در این تاریخ تنها 4 میلیون و 800هزار تومان هزینه پرواز ماهان است، به همین دلیل مسئول فروش تاکید می کند اگر در تاریخی غیر از تعطیلات به سفر بروید نزدیک به 3میلیون تومان پرواز شما ارزان تر خواهد بود. گشت شهری با ناهار رایگان و ترانسفر از خدماتی است که می توانید در این تور استفاده کنید.

کاهش 200هزار تومانی در تاریخ 13 خرداد

آژانس لیانا پرواز برای تور استانبول اقامت در هتل 3 ستاره را 4 میلیون و 460 هزار تومان و هتل 5 ستاره را 7 میلیون و 990 هزار تومان در نظر گرفته، البته تاکید می کند که برای تاریخ 13 خرداد قیمت تور با کاهش 200هزار تومانی همراه شده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار