gardeshban.ir

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۳۵۸۴
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 15
گردشبان (gardeshban.ir) : پیام تبریک رئیس سازمان میراث‌فرهنگی به‌مناسبت فرارسیدن عید سعید فطرمعاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

 متن پیام تبریک دکتر علی اصغر مونسان به این مناسبت به شرح زیر است:

«گذشت، ماه خدا و رسید، عید صیام/ به هر دو باد درود و به هر دو باد سلام

ماه رمضان، ماه توبه و تطهیر جان، ماه ضیافت الهی به پایان رسید و عطر دل انگیز و روح نواز عید سعید فطر، عید بندگی و بالندگی، در همه جای و همه جان ها پیچید.

عید فطرکارنامه یک ماه آزمون خودسازی در مکتب انسان ساز اسلام است و کلید گشودن درهای مدرسه رستگاری به روی آنانی که از این آزمون سربلند بیرون آمدند.

وداع با ماه مبارک رمضان، سلام به روزهایی نو با اندیشه هایی تازه، و برچیده شدن خوان صیام نیز آغاز گستردن سفره ای دیگر با ره توشه ای رمضانی است.

آنان که از بوستان فراخ رمضان به قدر دلدادگی میوه برگرفته اند، هر چند اندوه وداع با زیباترین روزها و شب های خدا را در دل دارند، اما از محصول ناب این باغ بهشتی نیز مسرور و شاکرند، که تا رمضانی دیگر کامشان را شیرین خواهد کرد.

به امید بهره مندی بایسته و شایسته از برکات ماهی که محمل وحدت و همبستگی امت مسلمان است، و به یمن حضور همدلانه در این ماه عزیز، پایان خوش بهار صیام را در سراسر جهان اسلام جشن می گیریم و به استقبال روزهایی روشن تر و آفتابی تر برای پیروان شریعت نبوی می رویم.

فرارسیدن عید سعید فطر، عید فطرت های پاک و خداجو، عید عبادت و اخوت را به پیشگاه حضرت ولیعصر عج الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مد ظله العالی، روسای خدوم قوای سه گانه و تمامی خادمان دلسوز مردم در دستگاه های اجرایی، ملت بزرگوار ایران و مسلمانان سراسر جهان تبریک و تهنیت می گویم و به امید شکفتن شکوفه های ظهور منجی موعود، برای امت اسلامی روزهایی سرشار از همدلی و برادری، سعادت و بهروزی آرزومندم. »
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار