gardeshban.ir

حتی مسافران متبحر و متخصص نیز ممکن است در طول سفر‌های خود به اشتباه یک رزرو بلیت گران‌تر از حالت معمول داشته باشند. این اتفاق ممکن است ناشی از کاهش ظرفیت، افزایش تعداد مسافران و یا کاهش تعداد پرواز‌های یک شرکت باشد. گاهی اوقات می‌توان راه‌کار‌هایی را استفاده کرد که از افزایش قیمت بلیت جلوگیری کرد.
کد خبر: ۱۳۶۵۷
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
۷ اشتباه رایج که به هنگام رزرو پرواز ممکن است انجام دهید

۷ اشتباه رایج که به هنگام رزرو پرواز باید از آن‌ها دوری کرد؛ حتی مسافران متبحر و متخصص نیز ممکن است در طول سفر‌های خود به اشتباه یک رزرو بلیت گران‌تر از حالت معمول داشته باشند. این اتفاق ممکن است ناشی از کاهش ظرفیت، افزایش تعداد مسافران و یا کاهش تعداد پرواز‌های یک شرکت باشد. گاهی اوقات می‌توان راه‌کار‌هایی را استفاده کرد که از افزایش قیمت بلیت جلوگیری کرد. در ادامه ۷ اشتباه رایج در رزرو پرواز معرفی خواهیم کرد که باید از آن‌ها دوری کنید. 

۱. فراموش کردن فرودگاه های جایگزین ...

تعداد زیادی از شهر‌های بزرگ بیش از یک یا دو فرودگاه مناسب دارند و شرکت‌های هواپیمایی سعی می‌کنند که پرواز‌های خود را در این فرودگاه‌ها تقسیم کنند. برای داشتن یک رزرو خوب می‌توانید قیمت پرواز شرکت‌های مختلف در فرودگاه‌های متفاوت را ببینید و آن‌ها را ازلحاظ قیمتی مقایسه کنید. این به شما کمک می‌کند که پرواز‌های ارزان‌تری پیدا کنید.
 
۲. پاک نکردن کوکی های سایت بعد از رزرو ...

بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی و شرکت‌های مسافربری اینترنتی برای شناسایی شما به شیوه‌های گوناگون از کوکی‌ها استفاده می‌کنند و هنگامی‌که از یک فروشگاه خرید می‌کنید و یا یک بلیت را رزرو می‌کنید اطلاعات شما را به صورت داده در اختیار می‌گیرند. بسیاری از کارشناسان سفر گزارش کرده‌اند که خطوط هوایی و سایت‌های رزرو از کوکی‌ها برای پی بردن به مسیر‌های جست‌وجوی شما استفاده می‌کنند و تلاش می‌کنند که خود را در مسیر جست‌وجوی شما قرار دهند و از این طریق شانس رزرو خود را بالا ببرند.
  
۳. رزرو به هنگام بالا بودن قیمت‌ها ...

مگر در مواردی که مسافرت شما کاری باشد، وگرنه برای خرید و رزرو هواپیما وقت بیشتری صرف کنید و سعی کنید پرواز‌های ارزان‌تر را انتخاب کنید. به‌عنوان‌مثال بهترین زمان برای رزرو پرواز داخلی کشور‌ها روز سه‌شنبه ساعت ۳ صبح است. البته برای پرواز‌های بین‌المللی این قضیه فرق می‌کند و شرکت‌های هواپیمایی سعی می‌کنند با توجه به وضعیت بین‌المللی قیمت خود را تغییر دهند. توصیه می‌کنیم که قیمت‌ها را در طول هفته بررسی کنید.

۴. رزرو پرواز در روز‌ها جمعه و یکشنبه ...

خطوط هواپیمایی ترجیح می‌دهند که بیشتر پرواز‌های خود را به روز‌های جمعه و یکشنبه موکول کنند و نهایت استفاده را از ایام تعطیلات ببرند. پرواز در این روز‌ها می‌تواند یک روز بسیار گران قیمت برای شما رقم بزند. اگرچه می‌تواند یک حیله فریبنده باشد، اما انتخاب روز‌های چهارشنبه و دوشنبه برای پرواز ایده آل است و می‌توانید از مقرون‌به‌صرفه بودن قیمت‌ها استفاده کنید.

۵. چک نکردن وب سایت های مختلف ...

شرکت‌های هواپیمایی برای پر کردن ظرفیت خود و جذب مسافر بیشتر ترجیح می‌دهد که از چند سایت مختلف برای رزرو استفاده کنند. هر کدام از این سایت‌ها یک الگوریتم خاص برای فروش بلیت تعریف می‌کنند و ممکن است تخفیف‌های ویژه نیز در روز‌های نزدیک به پرواز در نظر بگیرند. برای یک پرواز ارزان و مقرون‌به‌صرفه می‌توانید این سایت‌ها را چک کنید و قیمت مناسب را پیدا کنید.

۶. نادیده گرفتن تجربه پرواز دیگران ...

کسانی که سابقه پرواز‌های بین‌المللی و طولانی مدت را دارند می‌دانند که شرکت‌های هواپیمایی گزینه‌هایی برای تغییر قیمت پرواز‌های خود در نظر می‌گیرند. به‌عنوان‌مثال صفحه نمایش در صندلی عقب، طرح صندلی بهتر، محل قرارگیری پا و یا سرویس غذا مواردی هستند که می‌توانند قیمت پرواز را بالا ببرند. سعی کنید از تجربه دیگران در رزرو این‌گونه پرواز‌ها استفاده کنید.

۷. نادیده گرفتن هزینه‌های جانبی دیگر ...

گاهی اوقات ممکن است یک شرکت هواپیمایی یک پرواز با تخفیف بالا به شما پیشنهاد دهد و در طول سفر با حربه‌های خاص همه این هزینه‌ها را مجدداً از شما دریافت کند. هنگام رزرو پرواز سعی کنید همه هزینه‌هایی که ممکن است در طول سفر به شما تحمیل شود را بررسی کنید، به‌عنوان‌مثال استفاده از هتل فرودگاه یا هزینه حمل بار یا حتی دریافت عوارض در فرودگاه ممکن است هزینه‌ای بیشتر از تخفیفی که دریافت کرده‌اید به شما تحمیل کند.



مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار